Ny Crysis Patch er lige udkommet, kan hentes på fileplanet.com og de sædvanlige steder, mange ting er fixet i multiplayer. Det fedeste er at jeg kan kører det hele i Very high med 8x Anti-Aliasing uden lag
De har fuldstændig optimized DX10, det kører som en drøm nu.
Check it out

Crysis Patch v1.1
-
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Ny Crysis Patch er lige udkommet, kan hentes på fileplanet.com og de sædvanlige steder, mange ting er fixet i multiplayer. Det fedeste er at jeg kan kører det hele i Very high med 8x Anti-Aliasinguden lag
De har fuldstændig optimized DX10, det kører som en drøm nu.
Check it outDet sku Top DOLLAR
-
Hvis det er sandt så er det nice...
-
Er der sket noget for dem med XP og directx 9 gfx?
Eller er det kun for vista og directx 10 gfx? -
Der er sket noget for DX9, jeg fik ca. 10 FPS mere average ifølge benchmark testen, men jeg kører min egen config så min DPS er normalt på de 35 stykker med en blanding a high og very high.
-
Nogen der har lavet eller vil lave en før og efter GPU Benchmark? Kunne være sjovt at se om der er mærkbar forksel...
-
Det er totalt nizzle
Nu kan man også ændre den der fordømte motion blur så man ikke er tvunget til at have det på når man slår postprocessing på very high. -
Herligt med motion blur ja, men jeg synes ellers ikke jeg mærker den helt store ydelses-forbedring på mit sys.. Måske en lille smule, men ikke sådan så jeg kan ha AA på samtidig med 1680x1050 uden en lille smule lag..
-
Hmm på min bærbar giver det sgu et rimelig godt boost.. Jeg spiller det i 1440x900 med medium/high settings... Så jeg er meget positivt overrasket over denne patch!
-
Ved ikke hvorfor men efter jeg installerede patchen anbefaler de mig high hvor imod før anbefalede de mig medium
Det er vel et plus
-
Oprindeligt indlæg af Dumpen
Ved ikke hvorfor men efter jeg installerede patchen anbefaler de mig high hvor imod før anbefalede de mig mediumDet er vel et plus
Ja helt sikkert! Den patch har virkelig også hjulpet en god del på min laptop.. Der er rimelig stor forskel fra 1.0 til 1.1.. Tror vi snakker noget i nærheden af 10 fps....
-
Det var da herligt, nu må de godt komme med en patch mere så vi lige kan få 10fps mere
så begynder det da og kører lag fri
-
-
I siger allesammen at patchen putter 10 FPS mere på men er det meget eller lidt for jeg kan ikke se nogen forskel.
Lagger mega meget i Core.
2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...
-FredeK
-
Oprindeligt indlæg af fredek
I siger allesammen at patchen putter 10 FPS mere på men er det meget eller lidt for jeg kan ikke se nogen forskel.Lagger mega meget i Core.
2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag... 2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...2 sec...lag...
-FredeK
Måkse fordi du har et skod system?.. er jo ikke på alle systems det giver 10 fps.. for hvis du har 5fps før skal du nok ikke regne med du får over dobbelt så meget
-
Ok hvor mange FPS skal man have for at det kører flydende.
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Ok hvor mange FPS skal man have for at det kører flydende.Jeg synes det er spilbart ved 20. Men i multiplayer vil jeg sige 30+
-
Oprindeligt indlæg af noxon
Jeg synes det er spilbart ved 20. Men i multiplayer vil jeg sige 30+
Hmm synes nu det skal være minimum 30-35 uanset om det SP eller MP. Helst over 60 så man kan køre vsync
Men i sidste ende er det vel en smagssag hvor meget hakken man kan leve med. -
I multiplayer er jeg ligeglad med grafikken men i singleplayer spiller den en stor del.
-
Skal ligge 30+ og ikke under 30