PS3 Vs. XBOX




  • Assasins Creed er multiplatform ;)


    mht. til støj, så siger PS3'eren ikke meget. Ved ikke om de har fået fixet det på 360'eren men den gamle udgave uden HDMI larmede den som en jetjager.


  • At Playstation 3 kan køre højere opløsning end 1980*1080, hvis TV'et eksisterede? Det vil jeg ikke mene. Der skal nok være nogle, der siger det, men med 256mb grafiske ram og et 7800GTX, så kommer man altså ikke over 1920*1080, faktisk bør man holde sig til 1280*720. Noget i samme dur kan siges om Xbox 360.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Nu er det jo ikke opløsningen der styrer hvor godt grafiken ser ud. Selvfølgelig ser alting bedre ud i en større opløsning, men antallet af polygoner dit konsol kan producere i sine modeller har intet med dit tv at gøre. Tv'et vil ALDRIG blive en flaskehals.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Nu er det jo ikke opløsningen der styrer hvor godt grafiken ser ud. Selvfølgelig ser alting bedre ud i en større opløsning, men antallet af polygoner dit konsol kan producere i sine modeller har intet med dit tv at gøre. Tv'et vil ALDRIG blive en flaskehals.


    Ja okay... men jeg kan sgu ikke se forskel på om det er ps3 eller xbox 360...


    chili:
    Jeg har tænkt mig at købe et 37'' zepto tv til min xbox. Det kan jo køre helt op i 1920x1080, men som du skriver lyder det som om at det ikke er en god idé?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    hvor har du købt den? Har ikke kunde finde den under 2000kr nogen steder.


    har ikke været ude og købe en...min pc spiller de spil jeg skal spille....men har da hygget mig hos kammerater der har dem, men kig i diverse reklamer, så kan du da se dem til 1700kr indimellem

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Ja okay... men jeg kan sgu ikke se forskel på om det er ps3 eller xbox 360...


    chili:
    Jeg har tænkt mig at købe et 37'' zepto tv til min xbox. Det kan jo køre helt op i 1920x1080, men som du skriver lyder det som om at det ikke er en god idé?


    Eeek!
    Det er jo Ole de Leeneer der skal sælge tv for zepto 8o
    Personligt ville jeg aldrig turde købe noget hos ham.

  • Flindt-


    Jeg har ikke spillet Xbox 360 på en 1080P skærm, men jeg tror ikke, at det skader. :P


    Min pointe var, at der IMO er lidt for meget fokus på 1080P (til FullHD film er det fint), men jeg mener bare ikke, at 1080P er optimalt til en konsol med et 256mb grafikkort. Og jeg synes, at mange fokuserer meget på opløsningen, som ikke altid er en garanti for god billedkvalitet. Min post pegede egt. mere på, hvad jeg synes udviklerne burde gøre. Jeg vil hellere have et spil, der er godt optimeret til 720P, end udviklere, der fokuserer på at få skidtet til at køre i 1080P, da det alligevel kun gavner nogle få % af brugerne. Så brug hellere krudtet på et gøre det ekstra flot i 720P.

    Om Zepto TV'et er godt eller skidt til Xbox 360, kan jeg ikke afgøre.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Der er ingen pointe i hvad du skriver der.


    Det grafiske er ikke afhængigt af opløsningen. Klart nok ser et 1080p fjernsyn bedre ud en et 480p, men når man snakker grafik er det jo detaljegraden/effekter/osv der tæller frem for alt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jackal83
    Flindt


    Du skal huske på, at for at kunne få fuld udbytte af 1080p på et 37" tv, så skal du meget tæt på, se evt.: http://flatpanels.dk/fokusarti…511&archive=&start_from=&


    Samt de fleste spil i hvert fald til PS3'eren er stadig "kun" i 720p. :o)


    Skal heller ikke side mere end ca. 2 meter fra det da mit værelse ikke er særlig stort...


    Carlsen:


    Ja okay, min teori er noget lort :)
    Btw, så ville jeg nu gå efter en 360'er... Da den også er billigere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Btw, så ville jeg nu gå efter en 360'er... Da den også er billigere.


    Dog koster Live.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • ja FULL-HD (1080p) er lavet til store skærme 52"-> da opløsningen her over begynder at knibe lidt


    men kan også udnøttes på små (37") hvis man sidder max. 1.5m fra skærmen


    vil dog anbefale alle med en TV-fladskærm at få den kalibreret (2.500.-)




    ved. XBOX m/hdmi er det med trådløse pads og hvis hvordan virker de og er de tunge lige som PS2s forsøg ?


  • Nu vil jeg så lige sige, at kalibrering ofte er spild af penge når vi snakker de Fladskærme til en billig penge fra Bilka etc. det kan simpelthen ikke betale sig at betale 2500 kr. for det. Men snakker vi bedre fjernsyn så skal de helt klart kalibreres... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Men snakker vi bedre fjernsyn så skal de helt klart kalibreres... :D


    Hvad præcis går kalibrering ud på? :P

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • skal sq ikke have noget når den mand er ansvarlig for det..utroligt dumt af zepto....de er da heller ikke vildt ansvarlige.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ville nu heller aldrig overvejer at købe en zepto skærm. De er dog nok billige hvilket jo er fint hvis man ikke er kræsen med kvalitet og kontrast. Hvis kvaliteten er som deres bærbare er den ihvertfald ikke imponerene ;) dog for man god yddelse for pengene der.