Kanon

Service Pack 3 til XP?
-
-
Man kan også hente den som file så man er fri for Windows Update, den fylder 305.9MB
http://www.microsoft.com/downl…76-401f-be08-1e1555d4f3d4 -
Oprindeligt indlæg af Cyclups
Man kan også hente den som file så man er fri for Windows Update, den fylder 305.9MB
http://www.microsoft.com/downl…76-401f-be08-1e1555d4f3d4yup der er den hentet fra, så ska den jo bare installeres
*EDIT* er installeret og ser ud til at virke 100% uden probs
-
kom dx10 også med i sp3 btw....
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
kom dx10 også med i sp3 btw....noes bare en gang hotfixes
-
Der går vel ikke længe før dx10 kommer til xp?
-
Oprindeligt indlæg af Simon Bay
Der går vel ikke længe før dx10 kommer til xp?den er godt nok kommet bare ik officielt
-
Okay havde jeg slet ikke set
-
Er det kun hos mig at IE7 blev afinstalleret da jeg installerede SP3?
-
Oprindeligt indlæg af Zulu
Er det kun hos mig at IE7 blev afinstalleret da jeg installerede SP3?Ja ?!
-
Oprindeligt indlæg af Marquis
Ja ?!
ja, jeg har da min endnu Zulu, tror bare du har en ulovlig IE7 måske er det derfor
*GG*
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
ja, jeg har da min endnu Zulu, tror bare du har en ulovlig IE7 måske er det derfor
*GG*
Sikkert - Er der så nogen, der har et crack til IE7 + SP3, der virker?
-
Oprindeligt indlæg af Zulu
Sikkert - Er der så nogen, der har et crack til IE7 + SP3, der virker?
Er der sket andet end at IE er blevet fjernet?
Har helt sikkert et par venner der ringer inden længe og siger der noget galt med deres windows, og så kunne det være meget rart at vide...
-
Oprindeligt indlæg af SpRoX
Er der sket andet end at IE er blevet fjernet?Har helt sikkert et par venner der ringer inden længe og siger der noget galt med deres windows, og så kunne det være meget rart at vide...
Ikke jeg har lagt mærke til endnu, men jeg skal nok skrive hvis jeg oplever andet mærkeligt.
-
hmm min nod32 periode blev resettet, hvilket er perfekt da der var 14 timer eller lign tilbage på den
synes systemet virker lidt kvikkere, men har ikke benchet endnu.
-
Jo, endnu en mærkelig ting.
Efter jeg har installeret SP3 kan jeg ikke få "adresse"-baren til at ligge nede ved siden af QuickLaunch, som jeg plejer. Jeg kan simpelthen ikke vælge den på listen?Er der andre, der har oplevet dette, og som måske har en løsning?
EDIT: Det ser så ud til at være et kendt "problem". Faktisk er det meningen...
Jeg prøver lige at finde en måde at få den tilbage på. -
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
den er godt nok kommet bare ik officielt
ikke officielt .. uofficielt er den skal heller, jeg har fuldt ham der forsøgte men opgav ...
-
min NOD32 licens blev os resetet
Sender en mail til dem
-
OK, det ser ud som om "problemet" med adresse-baren og IE kun rammer nogle folk (mystisk). Læs mere her: http://forums.microsoft.com/Te…=2&PostID=2587494#2587494
-
er jeg den eneste som oplever SP3 har sværer ved at multitaske?
jeg ka ik ha f.eks "Your Uninstaller! 2008 Pro", "IE7", "MSN" og nogle andre programmer åbne mange gange og hvis jeg så åbner joblisten er det som os den fryser men winamp køre endnu og ka godt trykke "Windows Knap" + "L" og "Switch User" og så Genstart uden probs