Er der nogle der ved hvornår denne skulle komme??

Service Pack 3 til XP?
-
-
Jeg ved ikke andet end den skulle være der første halvdel af 2008.
-
Oprindeligt indlæg af |Henrik|
Jeg ved ikke andet end den skulle være der første halvdel af 2008.okay
-
Oprindeligt indlæg af recruit
okay
Der er vidst ikke nogen dato på den, da den er blevet forsinket, som er normalt fra Microsoft. -
Venter også spændt her
-
Hvad skulle den gøre bedre, ved i det?
-
Nu har jeg ingen kilder, men en på min arbejdsplads nævnte, at den skulle forbedre ydelse 10%
Det kan måske godt være, at der har stået noget i en nyhed på newz.dk
-
Nogen der ved hvornår den er ude ?
Det må være nogen af de nærmeste dage?
-
Her er Release dato'erne.
* April 14, 2008: Support is available for the release version of Service Pack 3 for Windows XP
* April 21, 2008: Original Equipment Manufacturers, Volume License, Connect, and MSDN and TechNet subscribers
* April 29, 2008: Microsoft Update, Windows Update, Download Center
* June 10, 2008: Automatic Updates -
takker og bukker.
Siges at blive 10% hurtigere .
Glæder mig godt nok til det skal testes på min laptop..
-
EDIT: My bad, det viste sig at være en RC version
På hol skrev de bare at det var RTM
-
Oprindeligt indlæg af Søndergård
Den kan hentes fra MS nu. Går ud fra det er RTM og at den indtil videre kun er på engelsk:http://download.microsoft.com/…-KB936929-SP3-x86-ENU.exe
Direkte link..
ud fra KB info (KB936929) så er den en RC version. -
Tak, men venter på den kommer på dansk
-
Jeg kan ikke finde det, men læste at SP3 skulle være opsamling af opdateringer der kom siden SP2 plus et par små features fra vista, altså ingen mere ydelse der. Men der er mange rygter der kører rundt på nettet så man ved vel altrig.
-
En service pack er altid en samling af opdateringer siden sidste service pack, men der er også lidt bedre performance, fandt lige en lille review af en beta af SP3 og denne beta gav 10% bedre ydelse i OfficeBench
http://exo-blog.blogspot.com/2…ds-performance-gains.html -
Oprindeligt indlæg af Cyclups
En service pack er altid en samling af opdateringer siden sidste service pack, men der er også lidt bedre performance, fandt lige en lille review af en beta af SP3 og denne beta gav 10% bedre ydelse i OfficeBench
http://exo-blog.blogspot.com/2…ds-performance-gains.htmlKunne ikke lade være med at tage komentaren til denne test med som lidt offtopic: "Vista is twice slower because every click and key press must be reported to the MS :). Try to read the document that come on Vista install DVD to convince yourself." Total griner
BTW office bench ha vist ikke så meget med spil og sager at gøre, men hurtigere er ALTID bedre
-
Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
BTW office bench ha vist ikke så meget med spil og sager at gøre, men hurtigere er ALTID bedreNu er vi jo også nogen der laver andet end at spille
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Nu er vi jo også nogen der laver andet end at spille
L O L der fik du mig
-
Oprindeligt indlæg af Jeppe
Hvad skulle den gøre bedre, ved i det?Ud over der ligger ca. 80-90 små updates hvis du opdatere en XP SP2
Så kommer der lidt performance boost mm.Så.... It´s all gooooood :hb:
-
Så er SP3 ude på Dansk og på Windows Update.