• Hey ville lige hører om der måske var en der kunne hjælpe mig .

har nemlig 2 problemer med CS eller faktisk Steam ( tror jeg nok )

1*
    ville hører om der er en der kan fortælle mig hvorfor jeg kun finder ca.150 - 350 server i CS ??? og har 20 Mb internet ! Cybercity
    Har slettet det og instaleret det op til flere gange . men finder stadig nok så lidt server :(

2*
    Og så ville jeg lige hører om der er en der ved hvorfor jeg ikk kan tilføje min ven til min venneliste ?
    Den kommer med føljene besked '' Der opstod et problem med at føje 'Brugernavn' til din venneliste''
    Har prøvet at tilføje på alle mulige måder men den siger det lige meget hvad . men han kan godt tilføje mig til hans vennelist og se at jeg er online osv . Men jeg kan ikk se ham og hvis han skriver til mig siger den at han er offline og kan så heller ikk skrive til ham ???

:-/

Hmm Ja Håber der er en der kan hjælpe

• Hejsa janus2610 og velkommen til tweak.dk.

Jeg har flyttet din tråd til Spilsektioner - Half-Life & Counter Strike da Hjemmesider - Design & Kode, handler om problemer med og/eller fremvisning af hjemmesider. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.

Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.

Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.

Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.

Mvh

Heidi | Tweak.dk Crew
    Forum Ansvarlig

• 1. Du kan godt finde flere, men den listen er ikke længere. Uanset om du søger på alle maps, eller en specifikt map, så vil der stadig kun komme de der 150-350. Så simpelt er det.

2. Lyder som en fejl/bug, slet dit steam, geninstaller det.

"There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

• OKay . hvordan gør jeg så , så denne her liste kan bliver længe . så jeg kan finde flere server ???

Og ja det har jeg gjot utalige gange . men det virker ikk . kan stadig ikk add friends !

Oprindeligt indlæg af Bllets
    Hvorfor dælen vil du finde flere server end 50-100?

Jeg kan finde 25000 servere, hvis det passer mig. Hvorfor ikke?

CPU: AMD Phenom II X2 550 Black Edition (Callisto) 3100 @ 3500 Mhz (Rev. C2), mobo: Gigabyte GA-MA785GT-UD3H (Rev. 1), RAM: Kingston HyperX PC2-10600, 2048, GFX: Club 3D Radeon HD 4890 Superclocked Edition (GPU clock: 950 @ 1000 Mhz), HDD: WD Caviar Blue WD3200AAJS 320 GB, PSU: Corsair TX650W & OS: WinXP SP3

Oprindeligt indlæg af h33t

Jeg kan finde 25000 servere, hvis det passer mig. Hvorfor ikke?

Har du brug for at spille på 25000 forskellige server?

• måske har du en firewall der har lukket en del porte, så du ikke kan se en del af serverne...og måske laver det også bøvl med venne netværket.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.