Hjerteflimmer

  • Stakkels knægt. (Men han er altså også en smule vattet)


    Uanset om deres udsendelse blev sendt på tv eller ej, synes jeg det er træls med den måde de behandlede ham på under optagelserne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Stakkels knægt. (Men han er altså også en smule vattet)


    Uanset om deres udsendelse blev sendt på tv eller ej, synes jeg det er træls med den måde de behandlede ham på under optagelserne...


    helt enig!
    Man skulle jo bare se hende værten der, hvordan hun ser ud i ansigtet da hun går

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    DR1 er nok den kanal jeg ser mindst, ej okay, lige efter DK4.. Og nu skal jeg snart til at betale licens for det lort, det gider jeg sgu ikke..!


    Har set mere DK4 end DR1.... DK4 har både vist WC3, CS, Battlefield2 og en af versionerne af CoD.. dog ikke sikker hvilken CoD version...


    Angående dette syntes jeg ikke det er så slemt som i gør det til...
    Han ved endelig besked, og kan nu se andre veje... Og det har nok også givet ham et boost i hans selvtillid...


    Dog syntes jeg værten er under alt kritik... Virker simpelthen for arrogant... (Syntes jeg)

  • Jeg gider sgu ikke at blande mig i den tunge snak der, med alt det morale. Men sjovt alligevel..

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Kan ikke se det sjove i det


    Det er da mega syndt for ham og som så mange andre har sagt burde det ikke være vist på tv


    PS:hjerteflimmer er noget shit

  • HAHAHAHAHAHA!


    Nej nej nej.. Stakkels, stakkels, stakkels fyr.. Og stakkels stakkels stakkels ham der er kærester med hende, at der er en fyr der er så vild med hende.. Puha, det er jo ligesom at se klovn. Man sidder og krummer tæer, så pinligt er det.


    Stakkels fyr!!!!

  • Stakkels ham, men som andre nævner kører han også noget i det...


    Men jeg ser skam også mere DK4 end DR1, DK4 sender/sendte alle mulige BF2 og CS tuneringen etc, til trods for rimelig ringe kommentatorer så var det ret grineren...

  • Stakkels knægt.. Men han er da unægtelig lidt speciel :crazyeyes: "øh" .. "øh"..


    Har altid synes det program var ret underligt..

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake
    Stakkels knægt.. Men han er da unægtelig lidt speciel :crazyeyes:


    Har altid synes det program var ret underligt..


    Jeg syntes at DR1 generelt er mærkeligt... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    synes sku det synd for drengen.


    det i hvertfald ikke lige noget, som kan påvirke hans selvtillid positivt.


    Nej enig, derudover og han havde tilsydeladende ikke ret meget i forvejen.

  • Så blev den sgu lige vist nationalt på TV :D her klokken 16:20-25.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget
    Det her afsnit blev sendt 6 måneder efter hændelsen. DR sendte ikke afsnittet før de fik lov til det af alle parterne. Plus, der er et afsnit hvor de er inde i studiet og fortælle om det :D


    Så døm lige på forhånd ja !! ;)




    Tror du ser det lidt for meget!! :) :)


    Men sjovt klip ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    DR1 er nok den kanal jeg ser mindst, ej okay, lige efter DK4.. Og nu skal jeg snart til at betale licens for det lort, det gider jeg sgu ikke..!


    man kan vel lade være med at modtage deres (rimelig dårlige) "service"... problemet er bare at ifølge DR, så har DR magten over internet, TV osv.


    jeg vil være sortseer, for så går mine penge ik til den slags bras. Herunder Yallahrup Brasby og søren ryge og alt det pis :boxing:


    næh, de skulle tage at sende anime igen, skulle de. ;)


    godt man har de andre kanaler :)


    men den fyr i videoen... hehe.... owned... hehe... ok dør snart af grin her :))

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Ja hvis det så bare var mig der så det, og ikke en veninde ;)