Apple wireless keyboard til xp?

  • Hej Folkens


    Overvejer at købe det nye Apple wireless keyboard til min windows maskine. Jeg har bluetooth på min maskine.


    Men tænkte - Kan dette overhovedet fungere til windows? og vil funktioner skru op og ned for volume virke?

    Abit IC7


    4* 256 Kingston HyperX PC3500


    Sapphire 9800pro Ultimate Edition 128mb + (Zalman "F2")


    Pentium 4-C 2,8ghz (SP-94+92mm Zalman "F2")


    Audigy2

    Rettet en gang, sidst af Leffons ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Leffons
    Hej Folkens


    Overvejer at købe det nye Apple wireless keyboard til min windows maskine. Jeg har bluetooth på min maskine.


    Men tænkte - Kan dette overhovedet fungere til windows? og vil funktioner skru op og ned for volume virke?


    står tilfældigvis og har det gamle apple-tastatur i wireless edition og det ved jeg i hvert fald sagtens kan bruges med windows Pc'er ;) så mon ikke det nye også kan. Det eneste du skal bemærke er sådan set, at man har skiftet om på "start"/command-tasten og alternativ

  • Men hvordan finder man ud af om ens stationære har bluetooth?


    Har en nyere computer end disse oplyste specifikationer på tweak.dk her

    Abit IC7


    4* 256 Kingston HyperX PC3500


    Sapphire 9800pro Ultimate Edition 128mb + (Zalman "F2")


    Pentium 4-C 2,8ghz (SP-94+92mm Zalman "F2")


    Audigy2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Leffons
    Men hvordan finder man ud af om ens stationære har bluetooth?


    Har en nyere computer end disse oplyste specifikationer på tweak.dk her


    Det er MEGET få stationære der har indbygget bluetooth. Men du kan købe sådan en lille usb-pind. De fås vel ned til 100 kr eller mindre nu vil jeg gætte på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slacker


    Det er MEGET få stationære der har indbygget bluetooth. Men du kan købe sådan en lille usb-pind. De fås vel ned til 100 kr eller mindre nu vil jeg gætte på.


    Enig... Gav 68kr. for min den sidste..


    Og hvorfor er du begyndt at dobbelt poste? gjorde du også forleden dag.. Virker som der er noget galt?


    Ved godt du ikke gør det bevidst.. :)


  • Jeg ved det ikke.. Jeg tror ikke engang jeg trykker to gange, og man kan ikke poste to gange inden for 30 sek :rolleyes:


    Jeg sletter lige den ene :)