Indlæg af Leffons

    Hej Folkens


    Overvejer at købe det nye Apple wireless keyboard til min windows maskine. Jeg har bluetooth på min maskine.


    Men tænkte - Kan dette overhovedet fungere til windows? og vil funktioner skru op og ned for volume virke?

    Hej!


    Jeg har 2 venner som også spiller BF1942 som jeg.


    Problemet er bare at de begge kommer ind i map'sne på ca. 3-5sek. altså det tager dem 3-5sek at loade et map hvor det tager mig 16sek!


    Altså de siger at det er efter de fik 1gb ram, men jeg har jo også 1gb ram som kører DUAL og det er altså 1024 Pc3500


    Hvad kan problemet være? - Jeg har været under virtuel hukommelse og sætte sidefil for alle drev til 0mb sådan at den kun loader fra rammene, men det hjalp stadig ikke



    Hvad kan jeg gøre?

    Når man spiller over nettet og serveren skifter map eller man loader en bane fra start, er der så nogle tips til hvordan man gør det hurtigere??


    Det er fordi at jeg har en ven som har en 3ghz computer med et Ti4200 og 1024mb i ram, og han kommer meget hurtigt ind i banerne.


    Jeg har dog ikke 1024 i ram, men jeg har også oplevet nogle af mine andre venner på nettet med 512mb ram komme hurtigere ind end mig... hvad kan problemet være??

    Hmmm kan da godt være nicolaus, men nu var jeg altså midt i en klankamp, hvor jeg skulle lægge en velplaceret bombe, hvor det så hakkede så jeg crashede ned i tanken fra flyet af.




    Så det går ikke med sådan nogle "små" fejl

    Mit problem er at f.eks. har jeg lige spillet kamp i 1½time.


    Ud af den 1½time oplevede jeg 1gang (normalt kun 1 gang om dagen), at der kom et hak der varede 2sek. hvor det er provo hvis man er i fly, for så styrter man nok ned.


    Det er sådan at der ligepludselig kommer et hak og det er meget sjældent at det såkaldte "hak" kommer og nej - det er ikke lag :/


    Min com er ikke Oc mere, fordi jeg troede at det kunne være det :/


    Er der nogle der ved hvad det kan være? Kan det hjælpe at geninstallere spillet+gfx driver?

    Mit problem er at når jeg har "motion blur" på i Need For Speed Underground full version, så bliver skærmen sort hver gang jeg sætter det på.. altså nitrogenen. Det er kun gadelygter og billygter som jeg kan se - alt andet bliver sort.


    Hvad kan det være ?



    *I NFSU demoen kan jeg sagtnens have nitrogen på, hvor tingene bliver slørede, men det virker ikke i den fulde version uden der fremkommer en sort skærm
    :( ?




    Ps. hvorfor kan jeg godt spille mod andre i online, men bare ikke mod min en af mine venner, fordi der dukker en besked op om det kan skyldes at man sidder bag en firewall at man ikke kan spille mod den pågældende, men vi BEGGE kan af og til godt spille mod andre, bare ikke os to med hinanden :chain: ???

    Hej!


    Når jeg starter min comp op, så lige når den er inde i skrivebordet er der en blå baggrund, hvor der står i midten "Velkommen".


    Problemet er bare at dette varer ca. 11sek før den så går ind i skrivebordet og loader i ganske kort tid (3,2ghz power 8) )



    Hvordan/hvorfor er dette sådan?


    Var engang inde og ændre noget med prefecth time i regedit, men kan ikke finde det igen - Ved ikke om det kan skyles det?



    PS.


    Når jeg slukker min com står den på "windows afsluttes" vinduet i ca. 20sek, før den slukker..



    Hvad kan problemet være??

    Lol he...


    Nu skulle jeg lige teste den nye Catalyst 3,8


    Først vil jeg lige spørge:


    Når i tester i 3dmark sætter i så høj ydeevne inde i kontrolpanel eller høj kvalitet (som man jo noramlt spiller med), altså om det giver nogen særlig stor forskel, i forstrukket tekstur og i mipmap detaljegrad.


    Det er fordi at jeg plejer normalt at sætte selvfølgelig AA og AF fra nårjeg tester 3dmark men beholder den høje kvalitet på forstrukket og mipmap.


    Så her da jeg downloade 3,8, hvor man kan lave profiler for indstillingerne satte jeg det da lige til høj ydeevne i stedet.


    Og wupti jeg steg fra 14700 til 15500point.


    Jeg ved ikke om ydelse er fra at jeg satte høj ydelse eller om det er fra 3,8'eren.. !?!? hvilke indstillinger bruger i når i tester??