WOW LAN i Næstved

• Vi følger op på de forgående successer og kombinere det denne gang med lidt julehygge og nye WoW 5on5 og 1on1 turneringer med præmier af forskellig slags.

Tilmelding foregår online og der er betaling, samt turnerings tilmelding ved fremmøde.

Tilmelding:
    TRYK HER

Dørene åbnes kl 18:00 fredag d.7 og vi lukker ned igen søndag d.9 kl 14:00

Der er 40 pladser til folk der selv medbringer computere og 10 i lokalet ved siden af der kan lejes for 100,- /stk
    Leje af pc er først til mølle princippet, så kom frisk via tilmeldingssystemet.

Læs mere her:
    http://www.neklub.dk/nek/?p=show_content&id=83

• Det er ikke noget problem at lave PVP tuneringer. Man smider bare en LAN server op.
    Samme prencip som til Dream hack. Der kommer en tunering med 45,000 US-Dollar til første premien.

Jeg kan anbefale mmoverload's guide til LAN servere, hvis det er noget du intereser dig for. Jeg gør dog opmærksom på at det er en betalings side - men klart den bedste.

• En Lan server bryder EULA, såvidt jeg ved. Den eneste grund til det er 'lovligt' ved Dreamhack, er fordi det er i samarbejde med Blizzard. Anyway, så er det bare en WoW client man localhoster og så joiner...

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Så en LAN server er jo det samme som en Privat Server

Mere eller mindre... Og som sagt ikke tilladt, medmindre man har fået specifikt tilladelse fra Blizzard...

Og lige en ting... Turnering i 1on1?????? :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Bllets

Mere eller mindre... Og som sagt ikke tilladt, medmindre man har fået specifikt tilladelse fra Blizzard...

Og lige en ting... Turnering i 1on1?????? :crazyeyes:

Også kendt some dueller..

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Så en LAN server er jo det samme som en Privat Server

Det er korrekt. Men i dag skal du ikke laengere bruge noget software andet end det der ligger i det spil du har koebt for at drive en. Det goer at du ikke bryder nogen danske eller EU love, da du kun benytter en software du selv har betalt for.

Derfor har Blizzards ELUA ikke nogen betydning, da de ikke kan saette sig over et lands love og regler.

Med andre ord. Alle kan saette en server op i dag, uden Blizzard kan goere noget ved det.

• præcist...det er slet ikke op til blizzard at bestemme :) uanset hvad der står i din eula.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    En Lan server bryder EULA, såvidt jeg ved. Den eneste grund til det er 'lovligt' ved Dreamhack, er fordi det er i samarbejde med Blizzard. Anyway, så er det bare en WoW client man localhoster og så joiner...

Sødt! Skal afprøve "Dreamhack" til næste lan! :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Også kendt some dueller..

Ved godt at en 1on1 er en duel... Men at afholde en turnering i dette er som at afholde en turnering i Poker, hvor den ene person kun har fra 2-10, mens den anden har fra Kn-Es...
    På ingen måde balanceret...

Ångende private servers.. De er IKKE ulovlige (endnu i hvert fald), men de bryder som sagt EULA, hvilket gør at accounts kan blive banned... Og det er så det...

Sødt! Skal afprøve "Dreamhack" til næste lan!

Dreamhack er et lan i Sverige... Verdens største lan faktisk..
    http://web.dreamhack.se/index.php?language=en

Oprindeligt indlæg af Awokeneyes

Ej :( Troede det var et program som blev brugt til lan. Og som var udviklet af Blizzard.

Blizzards eget program er ikke hvad jeg ved leaket på nogen måde..

Men der findes flere muligheder for at hoste sin egen server, men da det bryder EULA så er det vidst også imods tweaks regler at jeg linker til det. Så lader jeg være med..

Oprindeligt indlæg af Bllets

Blizzards eget program er ikke hvad jeg ved leaket på nogen måde..

Men der findes flere muligheder for at hoste sin egen server, men da det bryder EULA så er det vidst også imods tweaks regler at jeg linker til det. Så lader jeg være med..

Ved det godt :) Men og hoste sin egen server, er ikk det samme som Blizzards.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

• Såvidt jeg har forstået betaler man egenligt ikke for spillet, man betaler for at få lov til at bruge sin account. Det vil sige at man ikke har ret til at oprette private servers, nej. Det kan godt være det 'bare' er et brud på EULA, men et eller andet sted er det vel også et brud på copyright loven eller er jeg helt hen i vejret?

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Såvidt jeg har forstået betaler man egenligt ikke for spillet, man betaler for at få lov til at bruge sin account. Det vil sige at man ikke har ret til at oprette private servers, nej. Det kan godt være det 'bare' er et brud på EULA, men et eller andet sted er det vel også et brud på copyright loven eller er jeg helt hen i vejret?

Du ejer Cd'erne som du køber, du ejer også din account da du betaler for den..

Men ALT på serverne, chars, gold, items, etc. er noget Blizzard ejer..

Det er ikke lovbrud at oprette serverne, da det software som bliver brugt til dette formål, ikke er det samme som Blizzard ligger inde med.