Uge #47: Trekant/trekantet

• Så må vi se om man kan få jer til at tænker lidt i mønstre :)

Ugens emne er trekant/trekantet - det betyder ikke at i skal tegne en trekant på et stykke papir. Det skal tolkes meget meget frit men stadig som noget i skal bruge.

Eksempelvis kunne et portræt billede med tre mennesker hvor ansigterne danner en trekant være en mulighed. Se efter ting i naturen som danner en trekant.

Hvad opfylder emnet... jamen det gør ting hvor andre kan se formen uden at skulle bruge timer eller have det fortalt.

En helt anden vinkel på det er selvfølgelig også spændende :)

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

Husk nu reglerne også selvom jeg ikke har skrevet det i mega neon grøn :boxing:

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 47: Trekant/trekantet

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Kan da se jeg skal hjem og ringe efter kæresten og hendes veninde :clap:

:crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Kan da se jeg skal hjem og ringe efter kæresten og hendes veninde :clap:

Den måtte jo bare komme ehe.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Interessant - skal se om jeg kan få mig taget sammen når det engang bliver weekend.

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Den måtte jo bare komme ehe.

Haha, jeg tænkte det samme. :))

Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Interessant - skal se om jeg kan få mig taget sammen når det engang bliver weekend.

Haha, jeg tænkte det samme. :))

Me 2.. :D

Da jeg så der stod Trekant poppede den tanke sjovt nok frem :crazyeyes:

• Evt. nogle der har nogle gode idéer?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

• Jeg har faktisk et billede liggende jeg ville have rettet lidt op på i PS og have smidt her i tråden, men det er taget efter det er blevet mørkt, med min mobiltelefon, og på trods af, at jeg har højden med mig, så er jeg ikke høj nok til at få en ordentlig vinkel på motivet, så jeg er nok nødt til at prøve igen.

Synes ellers selv jeg fik en god idé da jeg tog billedet :D

Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har faktisk et billede liggende jeg ville have rettet lidt op på i PS og have smidt her i tråden, men det er taget efter det er blevet mørkt, med min mobiltelefon, og på trods af, at jeg har højden med mig, så er jeg ikke høj nok til at få en ordentlig vinkel på motivet, så jeg er nok nødt til at prøve igen.

Synes ellers selv jeg fik en god idé da jeg tog billedet :D

undskyld...

men er det ikke noget med at det SKAL være taget i den uge at opgaven tilhører

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Jeg må sige at jeg er fuldstændig blank, kan simpenhed ikke komme på et fint trekantet motiv. :(

Så ingen billeder fra mig i denne uge, øvøvøvøv...

Den tror jeg også jeg hopper på.. Vandrede rundt oppe i skoven i 3 timer uden at findet et trekantet motiv det var noget værd.. Fandt da en af de der røde trekant skilte der er ved et t-kryds. :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB

Oprindeligt indlæg af celfa

Den tror jeg også jeg hopper på.. Vandrede rundt oppe i skoven i 3 timer uden at findet et trekantet motiv det var noget værd.. Fandt da en af de der røde trekant skilte der er ved et t-kryds. :crazyeyes:

Ja jeg har også været ude i mange dage for at finde et motiv.
    Og et trekantet skilt har jeg også fundet, men et godt motiv er det næppe. ;)

• Det blæser simpelthen for meget udenfor nu, til at jeg gider at bevæge mig derud. Dårlig undskyldning eller ej. :))

Oprindeligt indlæg af celfa

Hvilken skov egentlig?