Hvad Synes I Om Crysis

  • Det er et KÆMPE puplicity stunt by EA, at det kan gennemføres på "få" timer og folk har ventet i århundrede på det spil.
    Prøvede lige kort multi og :$ der skal selvfølgelig bruges lidt mere tid men.....far er skuffet ;(


    BF2 forever :clap:


    edit: men grafikken er pisse flot...det er sådan set også det eneste der er nyt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Det er et KÆMPE puplicity stunt by EA, at det kan gennemføres på "få" timer og folk har ventet i århundrede på det spil.
    Prøvede lige kort multi og :$ der skal selvfølgelig bruges lidt mere tid men.....far er skuffet ;(


    BF2 forever :clap:


    edit: men grafikken er pisse flot...det er sådan set også det eneste der er nyt


    multiplayer delen er da bedre end i BF2...


    Og singeplayer delen tager ca. de 12 timer... Og man kan spille det adskillige gange før man bliver trær af det :)

  • God grafik


    Shitty gameplay...


    Gider det simpelthen ikk i længden...


    Så hellere lidt mere CoD4

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"


  • Jeg forstår seimpelhend ikke folk der siger det der? Hvorfor?


    Så er det godt nok fordi folk ikke udnytter alle de muligheder de har, jeg syntes det er det bedste gamplay med de fleste muligheder i meget lang tid! Man kan tage livet af den samme fjende på utallige måder og kontrollen fejler da intet.


    Uddyb hvad det er der er så dårligt!

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9


  • Jeg må sige jeg heller ikke er helt med... Det er meget frit syntes jeg, man kan som nano skriver gøre det på mange forskellige måder og derfor så kan man spille det igen og igen, da det variere...

  • Jeg vil heller nu påstå at spillet har dårligt gameplay, men det er da heller ikke fordi spillet indeholder noget videre nyskabende - udover naturligvis sprød grafik på det rigtige maskineri.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg vil heller nu påstå at spillet har dårligt gameplay, men det er da heller ikke fordi spillet indeholder noget videre nyskabende - udover naturligvis sprød grafik på det rigtige maskineri.


    Igen hvorfor? IMO er det lige så godt som alt andet, ja i min bog enda lidt bedre, så hvorfor "årligt", er alt andet så også dårligt?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nano


    Igen hvorfor? IMO er det lige så godt som alt andet, ja i min bog enda lidt bedre, så hvorfor "årligt", er alt andet så også dårligt?


    Hvad mener du med hvorfor? Jeg siger netop at spillet ikke er dårligt. Der blev måske lavet en stavebummert, men synes nu ikke det kan opfattes som om, at jeg kalder spillet dårligt.


    I øvrigt vil jeg da mene det er mindst lige så interessant, at høre hvorfor så mange mener at Crysis er Guds gave til spilverdenen. Hvad er der ved Crysis som man ikke har set før - udover grafikken?

  • Jeg syntes spillet er ganske fornuftigt, omend lidt kort, gameplayet er ganske fornuftigt og virkelig spørd grafik. Når det er sagt, så havde man måske forventet noget mere af det, EA's PR afdeling har nærmest fået det til at fremstå som banebrydende hvilket jeg bestemt ikke syntes det er.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tha Priest
    Jeg syntes spillet er ganske fornuftigt, omend lidt kort, gameplayet er ganske fornuftigt og virkelig spørd grafik. Når det er sagt, så havde man måske forventet noget mere af det, EA's PR afdeling har nærmest fået det til at fremstå som banebrydende hvilket jeg bestemt ikke syntes det er.


    På nær grafikken måske

  • Pros:
    - Grafikken
    - Våbnene (Og de upgrades man selv kan bestemme)
    - Gameplay (Suiten og de forskellige valgmuligheder)
    - MP


    Cons:
    - Mærkelig AI
    - Mændene har svært ved at dø selvom man har ramt dem de første 5 gange
    - For kort


    Vil give det 8/10.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg synes filmen knækker totalt ude på hangar skibet, den slutning er set ca. 100 gange før i fps spil. :(


    Grafisk er det da sindsygt flot, men historiemæssigt er det et "play and forget" spil for mig, Jeg bliver fanget meget mere af f.eks Halflife2 serien.


    Det har været mange underlige bugs undervejs, det synes Jeg er lidt dårligt med tanke på alt det hype der har været omkring spillet, der kunne de lære lidt af valve's spil, som generelt kører rimeligt smertefrit fra start af.


    Selvfølgelig kommer der en patch, men så er det jo lidt sent, hvis man ikke føler for at gennemføre det en gang til.


    Har gennemført det på delta niveau på winxp med alt på high i 1680 x 1050 og det kører rimeligt på mit HD2900 kort.

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

  • Nå, selvom det ikke er den almene mening vil jeg alligvel påstå at det er det fedeste spil jeg har spillet til dags dato! 8)


    Der er, ligesom med alle andre spil, nogle bugs som skal rettes (ser frem til den patch!).
    Performance er det eneste store problem jeg ser for spillet.


    Det er desuden super mærkeligt / nedtur hvor få dx10 servere der er? eller dvs hvor få der spiller på dem :boxed:


    når/hvis performance problemet bliver løst helt (siger helt da de nu har fået sli til at virke. Fantastisk at det ikke er en selvfølge når nvidia nu er samarbejdspartner?!) vil det være mit ynglings-spil!

  • Må sige jeg var aller først utrolig glad for endelig og prøve et så flot spil!


    Men da jeg kom længere og længere ind i det blev jeg mere og mere skuffet.


    1. AI i spillet stinker! Folk er så dumme at du kunne stå bag ved dem uden cloak og de ville stadig ikke lægge mærke til dig.


    2. Spillet er så bugged så det halve var for meget. Ting flyver rundt, ser ekstrem fedt ud men så kan man hører et eller andet sidder i klemme og larmer og rasler hele tiden og fuldstænding øderlægger stemningen.


    3. Ja jeg fik vidst sagt AI i spillet var lam


    4. Hvad er det for en lam slutning? Vil ikke sige det, vil ikke ødelægge den "gode overraskelse" for folk.


    Det eneste positive jeg vil sige om dette spil var den utrolige grafik, og alle de store muligheder.




    Men folk vil nok sige mig imod, men vil bare sige min mening om spillet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    På nær grafikken måske


    Der er nogle ting hist og her som er nice nok grafisk set, meeen ... de der flyvende alien-flyvefiske-edderkopper ligner da LORT ... og så er det jo ligemeget med mange små flotte ting når der er nogle store ting som ligner crap ik ? :crazyeyes:


    Hvorfor skal producenterne altid ødelægge et ellers udemærket spil ved at smide aliens ind i det ? :crazyeyes:


    Det hjælper jo ikke at bruge store mængder tid og energi på at gøre spillets omgivelser realistiske for derefter at smække en 3. klasses alien ind i det hele :crazyeyes:



  • Præcis hvad manden sagde ^^

  • Flot spil... fedt spil... Gameplay? Tja, jeg skal bare nakke lidt en gang i mellem. Herligt med et spil, der giver plads til lidt real life også, hehe. GF faction er jo heller ikke at fornægte :razz:


    Thumbs up herfra :D

    Mit setup:
    ---------------------------------------------------------
    24" iMac:
    CPU: Intel Core Duo 3,06 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 8800 GS | Boot Camp: Windows 7


    13" MacBook Alluminium:
    CPU: Intel Core Duo 2,4 GHz | RAM: 4GB DDR3
    GFX: nVidia GeForce 9400M | Boot Camp: Windows 7
    ---------------------------------------------------------