Indlæg af Crazed

    Bytter mit fine sapphire HD 2900XT 512 da jeg gerne vil have noget nyt der har mere ydelse


    Bytter det til 8800GTS(G92) og 8800 GTX, kan nok godt finde ud af noget med lidt cash oven i


    Der sidder pt. en HR-03 / R600 køler på med 120m blæser. Men std. blæser haves stadig så den følger selvfølgelig med.


    Kvitteringen har jeg ikke længere. Kortet må være de 1år gammelt nu.



    (jeg er gud i denne tråd)

    Bytter min CPU, MB og køler til noget Intel da jeg ger ne vil prøve det.


    Der er tale om en <b>AMD Athlon x2 6000+</b> med en <b>Zalman 9500</b> køler


    Og et <b>Asus M2N32-SLi Deluxe </b>(http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=209025)


    Bytter det til andet MB og CPU, muligvis også sælge hvis prisen er rigtig^^


    Kvitt ligger et eller andet sted og samler støv det er alt sammen købt samlet så det må være lidt over 1år gammelt nu, men fungere perfekt ingen problemer


    Det hele befinder sig i Randers

    Bytter mit fine 2900XT da jeg gerne vil have noget nyt der ikke bruger nær så meget strøm.


    Bytter det til 8800GT/GTS (G92) og HD 3870


    Der sidder pt. en HR-03 / R600 køler på med 120m blæser. Men std. blæser haves stadig så den følger selvfølgelig med.


    Kvitteringen har jeg ikke længere. Kortet må være de 1år gammelt nu.



    (jeg er gud i denne tråd;))



    Præcis hvad manden sagde ^^

    Må sige jeg var aller først utrolig glad for endelig og prøve et så flot spil!


    Men da jeg kom længere og længere ind i det blev jeg mere og mere skuffet.


    1. AI i spillet stinker! Folk er så dumme at du kunne stå bag ved dem uden cloak og de ville stadig ikke lægge mærke til dig.


    2. Spillet er så bugged så det halve var for meget. Ting flyver rundt, ser ekstrem fedt ud men så kan man hører et eller andet sidder i klemme og larmer og rasler hele tiden og fuldstænding øderlægger stemningen.


    3. Ja jeg fik vidst sagt AI i spillet var lam


    4. Hvad er det for en lam slutning? Vil ikke sige det, vil ikke ødelægge den "gode overraskelse" for folk.


    Det eneste positive jeg vil sige om dette spil var den utrolige grafik, og alle de store muligheder.




    Men folk vil nok sige mig imod, men vil bare sige min mening om spillet

    Så kom de endelig på banen!


    Snakker om AMD's nye skyd på stammen Phenom


    Og hvor er de dog bare skuffende i performence, fatter ikke de i det hele taget har brugt penge på dem, og sparet og lavet noget bedre.


    Og de bliver da totalt jordet når Intel Yorkfields CPU'er kommer 8o


    Men stadig har jeg lyst til og købe en :ohmy: Bare for at prøve en og se hvordan den egentlig var, nu da de kan kører på et AM2 MB:b


    Hvad syns i andre om dem?
    Totalt skuffet eller bare en smule begejstring?

    Søger et kabinet hvor der er installeret vandkøling.


    Vandkøling skal passe til en AM2 platform, muligvis også et HD 2900XT grafikkort hvis muligt(Men er ikke et must).


    Det eneste det skal er og kunne klare og blive transporteret til LAN og så videre uden man skal til og tømme hele systemet for vand.


    Mvh


    Anders