Læste lige et hands-on review fra gamespy her tidligere idag, glad for jeg snart bestilte for en måned siden, så håber bare på at det lægger i postkassen på fredag..
Hvad med jer? har i forudbestilt?
//Out - EcoPa
Læste lige et hands-on review fra gamespy her tidligere idag, glad for jeg snart bestilte for en måned siden, så håber bare på at det lægger i postkassen på fredag..
Hvad med jer? har i forudbestilt?
//Out - EcoPa
Det udkom da igår - det kan i hvert fald bestilles de fleste steder.
Men har ikke forudbestilt, jeg køber det når jeg engang gider. Det virker i hvert fald som et stærkt spil mht. demoen.
Har ikke forudbestilt det, men det er bestemt et spil jeg skal have hvis resten af spillet kan holde niveauet fra demoen, for det var godt nok god underholdning
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Det udkom da igår - det kan i hvert fald bestilles de fleste steder.
Men har ikke forudbestilt, jeg køber det når jeg engang gider. Det virker i hvert fald som et stærkt spil mht. demoen.
Ikke i DK, men i USA
Jeg var ikke spcielt imponeret over det... Jeg tror jeg spare nogle penge og bruger dem på musik eller lignende i stedet for
Du ender sikkert med at købe det alligevel en dag svan, hehe, multiplayeren virker ihvertfald meget lovende synes jeg..
//Out - EcoPa
QuoteOprindeligt indlæg af EcoPa
Du ender sikkert med at købe det alligevel en dag svan, hehe, multiplayeren virker ihvertfald meget lovende synes jeg..
//Out - EcoPa
Kan da godt være
Men Crysis kommer til at tage min tid nu her...
Har Crysis også release før en os her ovre?
Christian.
QuoteOprindeligt indlæg af Inderhaten
Har Crysis også release før en os her ovre?
Christian.
16. nov. her og 14. mener jeg den har derover, ellers er det 12. eller sådan noget kan jeg ikke huske...
Ved bare det kommer før over there, og den 16. herhjemme...
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
16. nov. her og 14. mener jeg den har derover, ellers er det 12. eller sådan noget kan jeg ikke huske...
Mener det er d. 12 "over there". Anyways har ikke bestilt COD4, og tror heller ikke jeg kommer til at spille det. Synes de sku' ha stoppet den serie ved 2'ern. Vi har også allerede BF2 ?
Er der et sted hvor cod4 er på lager??? skal have det bestilt med det samme
Kan man ikke downloade den et eller andet sted, hvis den er udkommet så jeg er fri for at vente på en disk?
Det kommer nok snart på Direct2Drive.com, men nok ikke hurtigere end du kan nå at bestille det. Det er ikke altid de får de nyeste spil ud synderligt hurtigt.
Kunne også forestille mig de får det på steam på et tidspunkt, de gamle cod er ihvertfald også tilgængelige der..
Tror på længere sigt at multiplayeren i cod4 bliver meget mere populær end crysis, og det er battlefiend 2 og cod4, de 2 spil skal slet ikke sammenliges.. jeg er bare overbevist om at cod4 bliver den perfekte close-courters action combat super realistic battle experince, eller nogers.. counter-strike+cod2+battlefield2, det kan ikke blive bedre..
//Out - EcoPa
Demoen og betaen var begge rigtig gode, men jeg skal nok have Assasins Creed og Crysis. Og måske The Simpsons Game.
Har aldrig rigtigt spillet COD, så tror lige jeg napser et af de ældrer spil fra en ven før jeg går ud og køber 4'eren
Så er det bestilt, kan slet ikke vente
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
ja på nettet står der 16. nov. men når man spørger ad nede i EB-games siger de den 30. så jeg er lidt forvirret.
QuoteOprindeligt indlæg af Von-Schlausen
ja på nettet står der 16. nov. men når man spørger ad nede i EB-games siger de den 30. så jeg er lidt forvirret.
coolshop.dk siger i hvert fald den 16. menminder de da lige har ændret det