Har i bestilt COD4?

• Læste lige et hands-on review fra gamespy her tidligere idag, glad for jeg snart bestilte for en måned siden, så håber bare på at det lægger i postkassen på fredag.. :)

Hvad med jer? har i forudbestilt?

//Out - EcoPa

Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

Rettet en gang, sidst af EcoPa ().

• Det udkom da igår - det kan i hvert fald bestilles de fleste steder.

Men har ikke forudbestilt, jeg køber det når jeg engang gider. Det virker i hvert fald som et stærkt spil mht. demoen.

• Har ikke forudbestilt det, men det er bestemt et spil jeg skal have hvis resten af spillet kan holde niveauet fra demoen, for det var godt nok god underholdning :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Brition
    Det udkom da igår - det kan i hvert fald bestilles de fleste steder.

Men har ikke forudbestilt, jeg køber det når jeg engang gider. Det virker i hvert fald som et stærkt spil mht. demoen.

Ikke i DK, men i USA

• Du ender sikkert med at købe det alligevel en dag svan, hehe, multiplayeren virker ihvertfald meget lovende synes jeg..

//Out - EcoPa

Oprindeligt indlæg af EcoPa
    Du ender sikkert med at købe det alligevel en dag svan, hehe, multiplayeren virker ihvertfald meget lovende synes jeg..

//Out - EcoPa

Kan da godt være :D

Men Crysis kommer til at tage min tid nu her... :D

Oprindeligt indlæg af Inderhaten
    Har Crysis også release før en os her ovre?

Christian.

16. nov. her og 14. mener jeg den har derover, ellers er det 12. eller sådan noget kan jeg ikke huske...

Ved bare det kommer før over there, og den 16. herhjemme...

Oprindeligt indlæg af Svan

16. nov. her og 14. mener jeg den har derover, ellers er det 12. eller sådan noget kan jeg ikke huske...

Mener det er d. 12 "over there". Anyways har ikke bestilt COD4, og tror heller ikke jeg kommer til at spille det. Synes de sku' ha stoppet den serie ved 2'ern. Vi har også allerede BF2 ?

• Kan man ikke downloade den et eller andet sted, hvis den er udkommet så jeg er fri for at vente på en disk?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Kunne også forestille mig de får det på steam på et tidspunkt, de gamle cod er ihvertfald også tilgængelige der.. :)

Tror på længere sigt at multiplayeren i cod4 bliver meget mere populær end crysis, og det er battlefiend 2 og cod4, de 2 spil skal slet ikke sammenliges.. jeg er bare overbevist om at cod4 bliver den perfekte close-courters action combat super realistic battle experince, eller nogers.. :P counter-strike+cod2+battlefield2, det kan ikke blive bedre..

//Out - EcoPa

• Demoen og betaen var begge rigtig gode, men jeg skal nok have Assasins Creed og Crysis. Og måske The Simpsons Game.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Oprindeligt indlæg af Svan

ja på nettet står der 16. nov. men når man spørger ad nede i EB-games siger de den 30. så jeg er lidt forvirret. 8o

Oprindeligt indlæg af Von-Schlausen

ja på nettet står der 16. nov. men når man spørger ad nede i EB-games siger de den 30. så jeg er lidt forvirret. 8o

coolshop.dk siger i hvert fald den 16. menminder de da lige har ændret det

• Det kan predownloades fra steam nu, så det er klart ved launch. 8)
    Steam

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .