Har i bestilt COD4?
-
-
Jeg går ud fra det kun er steams egne produkter der skal registreres hos steam, cod4 er vel et ea spil ?
-
Har bestilt mit for en måned siden hos cdon.com til kun 226 kr., så skulle gerne modtage mit om et par dage, og fuck hvor jeg glæder mig, det her spil bliver stort!
-
Oprindeligt indlæg af Razorblade
Jeg går ud fra det kun er steams egne produkter der skal registreres hos steam, cod4 er vel et ea spil ?Ja men ofte kan man bare registrer de spil man også kan købe over steam selvom man har købt dem i en biks... Men kunne jeg ikke med CoD2 hvilket var noget irriterende...
-
Jeg tror lige jeg overvejer en ekstra gang om jeg vil købe spillet, i hvert fald indtil det bliver billigere - de fleste anmeldelser siger at der er omkring 5 sølle timers spilletid i den medfølgende campaign.
Skræmmende hvis man kan fedte sig afsted med det, ved at gemme det bag sprød grafik. Det må da være det korteste spil i lange tider - måske Portal undtaget, men de kan vel ikke helt sammenlignes.
-
Oprindeligt indlæg af Brition
Jeg tror lige jeg overvejer en ekstra gang om jeg vil købe spillet, i hvert fald indtil det bliver billigere - de fleste anmeldelser siger at der er omkring 5 sølle timers spilletid i den medfølgende campaign.Skræmmende hvis man kan fedte sig afsted med det, ved at gemme det bag sprød grafik. Det må da være det korteste spil i lange tider - måske Portal undtaget, men de kan vel ikke helt sammenlignes.
Alle de anmældelser jeg har læst tager det en gennemsnits gamer 6-7 timer på normal.. så 5 på easy måske.. Men hvis man aldrig har spillet cod2 multiplayer, så tror jeg mange der måske godt ville kunne blive skræmt væk, men det er virkelig noget god multiplayer.. Desuden kunne jeg da gennemspille demo'en 3 gange, med fuld fornøjelse, så tror også der er noget genspilnings værdi..
Men om jeg selv havde smidt de 550 kr (er det ikke det det koster til konsollerne) ved jeg ikke, havde jeg måske været for nærig til, så det godt man kan få det til 314 på pc..
//Out - EcoPa
-
6-7 er heller ikke acceptabelt i mine øjne. Desuden hader jeg multiplayer-spil, så det kommer jeg ikke til at benytte mig af. Derfor er det ikke aktuelt hvor god den nu end må være.
-
Oprindeligt indlæg af Brition
6-7 er heller ikke acceptabelt i mine øjne. Desuden hader jeg multiplayer-spil, så det kommer jeg ikke til at benytte mig af. Derfor er det ikke aktuelt hvor god den nu end må være.Nu foretrækker jeg en god multiplayer del...
Men tilsydeladende så har spilproducenterne nu fået den ide, at de kan sælge et produkt som enten har rigtig god grafik eller bare er en efterfølger af en allerede kendt serie, ligegyldig hvor ringe spillet er... Kan da også være det er rigtig, men Medal Of Honor havde jo heller ikke andet end nogle få timers underholdning i sig... Håber ikke det bliver normen, må jeg sige, dog kan jeg ikke udtale mig om hvor godt COD4 er, da jeg kun har prøvet demo'en.
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Nu foretrækker jeg en god multiplayer del...
Men tilsydeladende så har spilproducenterne nu fået den ide, at de kan sælge et produkt som enten har rigtig god grafik eller bare er en efterfølger af en allerede kendt serie, ligegyldig hvor ringe spillet er... Kan da også være det er rigtig, men Medal Of Honor havde jo heller ikke andet end nogle få timers underholdning i sig... Håber ikke det bliver normen, må jeg sige, dog kan jeg ikke udtale mig om hvor godt COD4 er, da jeg kun har prøvet demo'en.
Airborne havde jo heller ikke en holdbar multiplayer del.. og var en skuffelse for mange mennesker, inc mig, og ja, håber da også at COD4 får en længere singleplayer del end airborne, men det ender nok med at blive nogenlunde det samme..
Men glæder mig ihvertfald til at få det imorgen, håber jeg, så kan vi få afgjordt om det er pengene værd..
//Out - EcoPa
-
Ja regner også med at få det imorgen glæder mig vildt meget
-
YAY, modtog det i morgen halv 10, og gamede det fra 10 til 2, på hardent, sindsyg en god singleplayer indtil nu.. sad flere gange med de sygeste gousebums.. ved ikke helt hvor langt jeg er nået, mangler vist kun lige de sidste i chenobly som cpt. price.. bliver spændende og se hvor meget mere der er tilbage, blev desværre nød til at tage på arbejde.. hehe..
Kan kun sige
for det nu, og bliver kun skuffet singleplayer messigt hvis jeg kun har en halv time endnu.. Skal siges at det er meget svært på hardent, og jeg er død rigtig mange gange..
//Out - EcoPa
-
..
-
Oprindeligt indlæg af mr-D
ja jeg har da download selve spillet i går..
-
Oprindeligt indlæg af mr-D
ja jeg har da download selve spillet i går..Ja tilløk.. lol.. Men held og lykke med at spille online så
//Out - EcoPa
-
Oprindeligt indlæg af EcoPa
Ja tilløk.. lol.. Men held og lykke med at spille online så
//Out - EcoPa
Hvorfor skulle det være et problem?
-
ja, okay, han kan så måske have købt det via steam, men lød mere ala noget warez..
//Out - EcoPa
-
jeg fik gamet igår aftens omkring kl 19 da jeg kom hjem. Sad det meste af aften, natten og formiddagen ende jeg gik i seng omkring kl. 11 og stod op kl. 14 og til jeg gemmenførte det omkring kl. 15-16 synes godt det kunne være længere men jeg synes det er kanon fedt og man klare en masse, bla. at være pro sniper og ska opratere i en gruppe af 2 i Chernobyl det synes jeg var fedt.
-
Oprindeligt indlæg af EcoPa
ja, okay, han kan så måske have købt det via steam, men lød mere ala noget warez..//Out - EcoPa
Taget i betragtning af hans andre brilliante indlæg på forummet, så har du nok ret i sidstnævnte antagelse.
Jeg tror desværre han bliver et kort bekendtskab.
-
Jeg har shoppet det - og er faktisk helt vildt hooked! Synes gameplayet og det flow der er, er sindsygt spændende og medrivende - og sværhedsgraderne passer også fint. Jeg har moret mig helt vildt - faktisk så meget at crysis demoen er kastet af helvede til, og gears of war også er blevet lagt på hylden for nu. Fik begge spil samme dag, og lagde faktisk ud med GOW, da jeg havde enorme forventninger til det, men har afgjort fundet COD4 værende det mest underholdende! Er spændt på at se hvordan crysis bliver til sammenligning.
-
Fik også købt spillet igår, og må sige at jeg er PÆNT skuffet.. Fjenderne respawner konstant, grafikken er ikke noget specielt, og alt virker for lineært! Vil meget hellere spille MOH: Airborne, da der til en grænse er noget mere bevægelsesfrihed..