Har i bestilt COD4?

Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Det kan predownloades fra steam nu, så det er klart ved launch. 8)
    Steam

er det ligesom med CoD2 hvis man køber det i butikken kan man ikke registrere det på steam, med andre ord man skal købe over steam for at kunne spille ved brug af steam etc.?

• Jeg går ud fra det kun er steams egne produkter der skal registreres hos steam, cod4 er vel et ea spil ?

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

Rettet en gang, sidst af Razorblade ().

Oprindeligt indlæg af Razorblade
    Jeg går ud fra det kun er steams egne produkter der skal registreres hos steam, cod4 er vel et ea spil ?

Ja men ofte kan man bare registrer de spil man også kan købe over steam selvom man har købt dem i en biks... Men kunne jeg ikke med CoD2 hvilket var noget irriterende...

• Jeg tror lige jeg overvejer en ekstra gang om jeg vil købe spillet, i hvert fald indtil det bliver billigere - de fleste anmeldelser siger at der er omkring 5 sølle timers spilletid i den medfølgende campaign. 8o

Skræmmende hvis man kan fedte sig afsted med det, ved at gemme det bag sprød grafik. Det må da være det korteste spil i lange tider - måske Portal undtaget, men de kan vel ikke helt sammenlignes.

Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg tror lige jeg overvejer en ekstra gang om jeg vil købe spillet, i hvert fald indtil det bliver billigere - de fleste anmeldelser siger at der er omkring 5 sølle timers spilletid i den medfølgende campaign. 8o

Skræmmende hvis man kan fedte sig afsted med det, ved at gemme det bag sprød grafik. Det må da være det korteste spil i lange tider - måske Portal undtaget, men de kan vel ikke helt sammenlignes.

Alle de anmældelser jeg har læst tager det en gennemsnits gamer 6-7 timer på normal.. så 5 på easy måske.. Men hvis man aldrig har spillet cod2 multiplayer, så tror jeg mange der måske godt ville kunne blive skræmt væk, men det er virkelig noget god multiplayer.. Desuden kunne jeg da gennemspille demo'en 3 gange, med fuld fornøjelse, så tror også der er noget genspilnings værdi.. :)

Men om jeg selv havde smidt de 550 kr (er det ikke det det koster til konsollerne) ved jeg ikke, havde jeg måske været for nærig til, så det godt man kan få det til 314 på pc.. :)

//Out - EcoPa

• 6-7 er heller ikke acceptabelt i mine øjne. Desuden hader jeg multiplayer-spil, så det kommer jeg ikke til at benytte mig af. Derfor er det ikke aktuelt hvor god den nu end må være. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Brition
    6-7 er heller ikke acceptabelt i mine øjne. Desuden hader jeg multiplayer-spil, så det kommer jeg ikke til at benytte mig af. Derfor er det ikke aktuelt hvor god den nu end må være. :crazyeyes:

Nu foretrækker jeg en god multiplayer del...

Men tilsydeladende så har spilproducenterne nu fået den ide, at de kan sælge et produkt som enten har rigtig god grafik eller bare er en efterfølger af en allerede kendt serie, ligegyldig hvor ringe spillet er... Kan da også være det er rigtig, men Medal Of Honor havde jo heller ikke andet end nogle få timers underholdning i sig... Håber ikke det bliver normen, må jeg sige, dog kan jeg ikke udtale mig om hvor godt COD4 er, da jeg kun har prøvet demo'en.

Oprindeligt indlæg af Svan

Nu foretrækker jeg en god multiplayer del...

Men tilsydeladende så har spilproducenterne nu fået den ide, at de kan sælge et produkt som enten har rigtig god grafik eller bare er en efterfølger af en allerede kendt serie, ligegyldig hvor ringe spillet er... Kan da også være det er rigtig, men Medal Of Honor havde jo heller ikke andet end nogle få timers underholdning i sig... Håber ikke det bliver normen, må jeg sige, dog kan jeg ikke udtale mig om hvor godt COD4 er, da jeg kun har prøvet demo'en.

Airborne havde jo heller ikke en holdbar multiplayer del.. og var en skuffelse for mange mennesker, inc mig, og ja, håber da også at COD4 får en længere singleplayer del end airborne, men det ender nok med at blive nogenlunde det samme..

Men glæder mig ihvertfald til at få det imorgen, håber jeg, så kan vi få afgjordt om det er pengene værd..

//Out - EcoPa

• YAY, modtog det i morgen halv 10, og gamede det fra 10 til 2, på hardent, sindsyg en god singleplayer indtil nu.. sad flere gange med de sygeste gousebums.. ved ikke helt hvor langt jeg er nået, mangler vist kun lige de sidste i chenobly som cpt. price.. bliver spændende og se hvor meget mere der er tilbage, blev desværre nød til at tage på arbejde.. hehe..

Kan kun sige :9xo for det nu, og bliver kun skuffet singleplayer messigt hvis jeg kun har en halv time endnu.. Skal siges at det er meget svært på hardent, og jeg er død rigtig mange gange..

//Out - EcoPa

Oprindeligt indlæg af mr-D
    ja jeg har da download selve spillet i går..

:9xo

:))

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af mr-D
    ja jeg har da download selve spillet i går..

Ja tilløk.. lol.. Men held og lykke med at spille online så ;)

//Out - EcoPa

Oprindeligt indlæg af EcoPa

Ja tilløk.. lol.. Men held og lykke med at spille online så ;)

//Out - EcoPa

Hvorfor skulle det være et problem?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• jeg fik gamet igår aftens omkring kl 19 da jeg kom hjem. Sad det meste af aften, natten og formiddagen ende jeg gik i seng omkring kl. 11 og stod op kl. 14 og til jeg gemmenførte det omkring kl. 15-16 synes godt det kunne være længere men jeg synes det er kanon fedt og man klare en masse, bla. at være pro sniper og ska opratere i en gruppe af 2 i Chernobyl det synes jeg var fedt.

Oprindeligt indlæg af EcoPa
    ja, okay, han kan så måske have købt det via steam, men lød mere ala noget warez..

//Out - EcoPa

Taget i betragtning af hans andre brilliante indlæg på forummet, så har du nok ret i sidstnævnte antagelse. :crazyeyes:

Jeg tror desværre han bliver et kort bekendtskab.

• Jeg har shoppet det - og er faktisk helt vildt hooked! Synes gameplayet og det flow der er, er sindsygt spændende og medrivende - og sværhedsgraderne passer også fint. Jeg har moret mig helt vildt - faktisk så meget at crysis demoen er kastet af helvede til, og gears of war også er blevet lagt på hylden for nu. Fik begge spil samme dag, og lagde faktisk ud med GOW, da jeg havde enorme forventninger til det, men har afgjort fundet COD4 værende det mest underholdende! Er spændt på at se hvordan crysis bliver til sammenligning.

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• Fik også købt spillet igår, og må sige at jeg er PÆNT skuffet.. Fjenderne respawner konstant, grafikken er ikke noget specielt, og alt virker for lineært! Vil meget hellere spille MOH: Airborne, da der til en grænse er noget mere bevægelsesfrihed..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo