Zepto 42" Full HD

  • Har overvejet at erhverve mig et Zepto 42" FULL HD 1980*1080p lcd tv


    Kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der har erfaringer med dette lcd tv, inden jeg går næste skridt og smider 10k i zepto's lomme.


    Zepto 42"

  • Okay altså nu er jeg bestemt ikke ekspert eller noget indenfor dette område så jeg ville råde dig til blandt andet at skrive inde på flatpanels.dk hifi4all.dk recordere.dk som alle er sider med hifi etc.


    Men mening er at man seriøst skal overveje Plasma fjernsyn i den prisklasse kan man få Panasonics PX70 mener jeg det hedder...


    Hvis det skal være LCD vil jeg sige... Kig på Sony's W2000 eller D3000 serie begge er forholdsvis billige, dog ved jeg med 100% sikkerhed at D3000 er over dit budget og W2000 kan fås for 12.000 kr. eller sådan noget...


    Samsung laver også nogle fornuftige LCD fjernsyn og Philips er skam også fornuftigt med...


    Men som sagt så er det min mening og mine øjne der har bedømt dette... :D

  • Jeg ville også holde mig fra Zepto, ikke fordi jeg tror der er noget galt med det, men fordi at du i det prisleje kan få en masse godt fra de store producenter som Samsung, Sony, Sharp etc.


    Jeg havde nok taget et Samsung LE40M87BD til de penge!

  • Sharp laver nok de bedste lcd tv du kan få især hvis man også kigger på prisen så der ville jeg nok også kigge.


    Når det er sagt så har jeg set det pågældende fjernsyn fra zepto og det gav sgu et helt ok billede. Jeg har set ringere billede på modeller fra sony, phillips, pioneer og selvfølgelig alle de billige.


    Køb et sharp der for du bedre kvalitet ingen tvivl om det, skal det ned og være MEGET billigt og SKAL være 42" så er det nok ikke så skidt et valg.


    Alternativt har happii vist tilbud på nogle full hd 42" plasma.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg var nede i expert igår for at få en opvisning på Hitachi P42TP01E. Inkl. PS3 i funktion. Det så dælme nice ud ! Btw så kostede det 16k derinde..lol.
    Jeg har heller ikke set zeptor tv'et i funktion, så kan ikke rigtig sige noget klogt til det. Men som What siger, så laver Sharp udemærket lcd fjernsyn til lave penge.

  • LCD: sony 40D3000 11.000.-
    pga. 100Hz er vigtigere ind 1080p, DVB-C, 24p, 10bit panel..
    er gået ud at produktion pga. det slår V3000 og W3000 som er dyre


    PLASMA: Pio 428XD 19.000.-
    pga. ingen tal bare de yperste billede på marked


    kalibrering til 2500.- er et must ligegyldig hvilke panel man vælger

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    LCD: sony 40D3000 11.000.-
    pga. 100Hz er vigtigere ind 1080p, DVB-C, 24p, 10bit panel..
    er gået ud at produktion pga. det slår V3000 og W3000 som er dyre


    PLASMA: Pio 428XD 19.000.-


    kalibrering til 2500.- er et must ligegyldig hvilke panel man vælger


    Hvis man alligevel er i den priskategori ville jeg smide de ekstra penge og gå efter Pioneer 508XD som er tæt på det bedste overhovedet... Koster dog lige 26.000 kr. de billigste steder...


    Men angående kalibrering så ville jeg aldrig kunne finde på at betale 2500 kr. for en kalibrering på et LCD fjernsyn som ikke har potentialet...

  • LX er bedre :) men good damn ($)($)


    et kalibreret 40D3000 (11.000) har et bedre bilede ind et ikke kalibreret 40X3500 (19.000)


    lcd tv er dårligere fabriks instillet ind plasma, pana plasma er det mærke der er best fabriks instillet


    har det fra en med kalibrerings licens fra av-precision



    der må næsten være noget pris aftale imellem dem, siden de alle skal have 2500.-



    chese


  • Sikkert men jeg har også hørt det med at pana's Viera skulle have bedste fabriksindstillinger...


    Men ja LX er da bare über nice har kun set XA, og jeg syntes sku billedet var godt, selvom det ikke var kalibreret så tør ikke tænke på LX med en kail. :D