Crysis demo idag

  • Jeg har lige gennemført demoen på delta.. :P pretty hard..


    Men med alt på very high, 1280x1024 og 4x anti alising, og kunne da gennemføre demoen uden problemer, men det kunne godt køre bedre.. så en quad core, 4gb ram vil da helt sikkert forbedre ydelsen..


    Men super fedt spil, troede ikke det var så fedt, dog er jeg stadig mere imponeret over COD4, som ikke bruger dx10, og køre meget mere flydende..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa
    Jeg har lige gennemført demoen på delta.. :P pretty hard..


    Men med alt på very high, 1280x1024 og 4x anti alising, og kunne da gennemføre demoen uden problemer, men det kunne godt køre bedre.. så en quad core, 4gb ram vil da helt sikkert forbedre ydelsen..
    Men super fedt spil, troede ikke det var så fedt, dog er jeg stadig mere imponeret over COD4, som ikke bruger dx10, og køre meget mere flydende..


    //Out - EcoPa


    Sikker på du kørte det i Very High, for jeg har også spillet COD4 og jeg syntes ikke ligefremst grafikken var sådan vildt specielt i hvert fald ikke sammenlignet med Crysis...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Sikker på du kørte det i Very High, for jeg har også spillet COD4 og jeg syntes ikke ligefremst grafikken var sådan vildt specielt i hvert fald ikke sammenlignet med Crysis...


    100.. Det kan også godt være at det er pænere crysis, men sad med sådan en rigtig wow følelse da jeg spillede hele COD4 demoen igennem, og det eneste tidspunkt jeg bliv rigtig imponeret ved crysis var da jeg kom til den sunrise der, det var nice, og da der var et sted hvor der var nogle flotte 3d textures..


    //Out - EcoPa

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af EcoPa


    100.. Det kan også godt være at det er pænere crysis, men sad med sådan en rigtig wow følelse da jeg spillede hele COD4 demoen igennem, og det eneste tidspunkt jeg bliv rigtig imponeret ved crysis var da jeg kom til den sunrise der, det var nice, og da der var et sted hvor der var nogle flotte 3d textures..


    //Out - EcoPa



    Ja hver sin smag jo :D


    Jeg fik nemlig ikke den WoW! effekt da jeg spillede COD4 selvom jeg havde forventet den var der...


    Dog Fik jeg den med det samme i Crysis som jeg havde langt større forventninger til.


  • Same, følte at COD4 var noget jeg havde spillet før, og det virkede en smule plat at der absolut skulle stormes med 10.000 kralimutter.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe


  • Den fik jeg faktisk også anden gang i Crysis demoen. Første gang var jeg ikke imponeret, men da jeg prøvede demoen anden gang og lærte funktionerne blev jeg ellevild.


    Godt, at spillet kun koster 20 pund hos CD-wow.. :D

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili


    Den fik jeg faktisk også anden gang i Crysis demoen. Første gang var jeg ikke imponeret, men da jeg prøvede demoen anden gang og lærte funktionerne blev jeg ellevild.


    Godt, at spillet kun koster 20 pund hos CD-wow.. :D


    Jeg syntes noget af det fedeste i Crysis er alle de muligheder man har... Blandt andet brugen af funktionerne i ens "Fremtids-Dragt" gør det godt... Man kan tag mennsker og smide dem over i deres egne, man kan alt muligt... Og det er monster fedt at lege med Rocket Launcheren :D

  • Det lader til at Microsoft måske har betalt en smule penge til crytek for at undlade at enable "very high"settings under xp, hvad der åbenbart godt kan lade sig gøre - se link 8): http://www.nvnews.net/vbulleti…hp?p=1427384&postcount=15

    R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

    LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .