Glæder du dig til patch 2.3?

• Den kommende patch bringer nogle spændende ting med sig. Bl.a. bliver Sæson 1 items tilgængelige for honor points. Derudover er der zone revamp, dungeon revamp (gnomeregan + items bliver opgraderet), engineer flying mount osv.

Hvordan forholder du dig selv til den kommende patch? Er det noget du ser frem til, eller er det noget du græmmes over?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Eftersom jeg spiller mage, glæder jeg mig rigtig meget til 2.3.
    Tilbageførsel af den latterlige dmg-tax på impowered frostbolt :clap:

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

• Ser frem til Zul Aman samt Engineering flying mount, det var sgu på tide vi engineers fik noget ud af det..!

Men jeg glæder mig ikke til de 2 dage man bruger på at sætte nye addons op.

Men bliver helt sikkert nice at owne Zul Aman! :evil:

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Er ved at køre en Holy Priest op, så med de buffs der kommer til priests glæder jeg mig helt vildt :)

Hvorhenne spiller du? Var du ikke inde på Ravencrest?

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• først jublede jeg over enhancement shamans buffs, men når jeg ser lidt ind til det, så er det ikke meget ændring der sker for os. En god PVE buffs får vi, men det var slet ikke nødvendigt. PVP er stadig som et telt der prøver at holde sig oppe i orkan.

• nedtur over jeg har mistet Deathwish... Men alt i alt en go patch :)
    var i Zul'aman igår på PTR og kom til sidste bossen, så vi prøver nok igen imorgen eller fredag da vi skal i BT idag
    Lidt ærgeligt PTR er i usa, så ping ligger på en 400 stykker :/

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Glæder mig over at 1-60 bliver hurtigere, så kan min 46 rogue lige komme det sidste stykke vej. :)

Jeg er dog ikke så glad for at de totalt smadrer "Drain-Life" for warlocks, den bliver nerfed med ~20%. :(
    Ikke andet at gøre end at gå tilbage til Lolguard spec hvis det går live.

Oprindeligt indlæg af Deef
    Glæder mig over at 1-60 bliver hurtigere, så kan min 46 rogue lige komme det sidste stykke vej. :)

Jeg er dog ikke så glad for at de totalt smadrer "Drain-Life" for warlocks, den bliver nerfed med ~20%. :(
    Ikke andet at gøre end at gå tilbage til Lolguard spec hvis det går live.

Det er altså kun 20-60 ;)

Oprindeligt indlæg af Reader

Skal bevise over for blizzard at jeg ejer det account jeg brugte, men det kan jeg ikke, da jeg ikke har noget id med et billede af mig selv. Kan give dem alt andet ud over id.

Har du hverken buskort, kørekort eller pas? Det kan da vel ikke passe?

• er jeg den eneste der ikke kan se ideen i den nye repairbot? :crazyeyes:
    Den er dyrere at lave end den gamle, den virker på nøjagtig samme måde, så hvorfor dog lave den? :P

Oprindeligt indlæg af Prectar
    er jeg den eneste der ikke kan se ideen i den nye repairbot? :crazyeyes:
    Den er dyrere at lave end den gamle, den virker på nøjagtig samme måde, så hvorfor dog lave den? :P

den nye repair bot har 5 charges :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W