Hey derude..
Først lidt historie:
Bestilte for nogle måneder siden et sæt JBL Creature II + X-FI Xtreme Music fra SHG. Modtager tingene og opdager at lydkortet har fået bøjet samtlige kondensatorer - Tilbage med lortet. Ydermere spiller højttalerne virkelig ringe, så dem smider jeg også tilbage, og venter på at få mine penge krediteret. Der går flere uger, og 2 måneder efter, skriver jeg en mail til SHG om at hvor mine penge bliver af. De skriver tilbage at de vil rykke bogholderiet - Fint nok, tænker jeg, behøver ikke pengene lige nu.
Der går endnu et par uger, og beslutter mig for at skrive til dem, at jeg i stedet for mine penge, gerne vil have at de sender et Asus X1950 Pro. Et par minutter efter, får en mail tilbage, at det kan sagtens lade sig gøre, og at han vil sende det med det samme. Får t&t-mail, og står med kortet i hånden næste dag, hvilket jo er super hurtig og dejlig service.
Men et par dage efter, kommer der 2 mails fra SHG om at de nu har krediteret de ca. 1200kr. fra de to RMA-sager (Højttalerne og lydkortet). I de 2 mails er der links til deres side, hvor jeg kan taste mit kontonummer ind, så de sætter pengene direkte ind på min konto.
Dette gør jeg selvfølgelig og tænker at de overhovedet ikke har styr på en skid. Dagen efter tjekker jeg min netbank, og ganske rigtigt, ca. 1200kr er blevet sat ind på min konto fra SHG.
Her idag har jeg så modtaget et kontoudtog fra SHG, og et vedlagt betalingskort, hvor der står at jeg skylder dem 1088kr. Hvad der undrer mig meget, er at der ikke står nogen betalingsdato på, og bare et fakturanummer, og ikke andet.
Jeg har sendt en mail til SHG's support om hvorfor jeg skylder dem penge, det er jo ikke mig der ikke kan finde ud af det.
Bør jeg betale dem?