aaah den er mums Henrik Tillykke med den.
Min er lige smidt til maler.

Ny Sommerbil - Cadillac DeVille Cabriolet 1969 ( Update : Motor renovering )
-
-
Det sku pimp'ness det der!
Tillykke med "den store ny", hvordan kom du i kontakt med eksport firmaet/ejerne?
EDIT: Skal den forresten holdes standard eller vil du lave det til en low-rider gangstah cruiser med hydraulik og kæmpe anlæg?
Pengepungen siger den skal holdes helt standard
- Havde set på luftundervogn, men det lige 16k uden montering. Lige nu skal den bare pudses hen over vinteren, skal have skiftet lidt bøsninger og lister rundt omkring - Men alt i alt små ting som kan klares som pengene ruller ind.
Quoteaaah den er mums Henrik Tillykke med den.
Min er lige smidt til maler..Takker
- Hvilken farve skal den have ?
Folk kigger lidt når jeg med mine 160 cm sætter mig ind i den store vogn og kører elsædet helt frem
-
Rigtig flot øse, tillykke med den!
-
ja da - et stort tillykke også herfra
flot bil -
Kæft det er en blær bil det der, me likes
Tillykke
-
hver sin smag, jeg er mere til knap så meget flydere..men ingen penge til det heller, så tillykke da
-
Sikke et pragteksemplar af en amerikaner-øse. Bare sig til hvis du bliver træt af den!
Den ser umiddelbart heller ikke ud til at være angrebet at rust nogen steder, hvilket er ret utroligt for en bil på 38 år. Den må være velholdt.
-
Den ser umiddelbart heller ikke ud til at være angrebet at rust nogen steder, hvilket er ret utroligt for en bil på 38 år. Den må være velholdt.
For sin alder er den også meget velholdt, de sidste ejeren har haft den i garage de sidste 15 år og kun kørt en tur til købmanden en sjældent gang.
Godt nok har de ikke så store problemer med rust derovre, men ting som bla lister tører hurtigt ud ovre i varmen og skal skiftes. Det er ikke en showcar, men den er til og trille og nyde sommeren i, mens man laver de små ting hen af vejen som pengene og tiden kommer.Og takker for de pæne ord til alle
-
Tillykke med øsen!
Har du et gæt på registreringsafgiften, og hvilken profession har du siden du som 20-årig kan få råd til sådan en lækker øse?
-
Har du et gæt på registreringsafgiften, og hvilken profession har du siden du som 20-årig kan få råd til sådan en lækker øse?
Afgiften er små dyr på sådan en Cadillac, men ca 35k. Den kommer på plader næste år, eftersom denne sæson stort set er slut så ikke rigtig grund til og få plader på i år.
Jeg er ganske almindelig lærling og tjener skam ikke over 70 kr i timen.
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Afgiften er små dyr på sådan en Cadillac, men ca 35k. Den kommer på plader næste år, eftersom denne sæson stort set er slut så ikke rigtig grund til og få plader på i år.
Jeg er ganske almindelig lærling og tjener skam ikke over 70 kr i timen.
35k er da ikke så slemt, det synes jeg ihvertfald ikke i forhold til hvad prisen er for selve bilen. Det er jo også bare et spøsgsmål om at prioitere, så er der faktisk meget der kan lade sig gøre, for den der bærer viljen!
Hvor vil de (kasko)forsikre den i dit navn henne?
-
GANGSTER ØSE!!!! Den er da for VOLDBLÆRET!!!!!!! Hehe, og jeg brokker mig over min 325 er tørstig
TIllykke med den!!!
-
Oprindeligt indlæg af Henrik-
Takker- Hvilken farve skal den have ?
Folk kigger lidt når jeg med mine 160 cm sætter mig ind i den store vogn og kører elsædet helt frem
Jeg har bestemt mig for at holde den neutral, så den forbliver samme farve
Brugte 11 timer i fredags på at skille bil ad. Og så skulle der komme lavere (45mm) undervogn til den i løbet af denne uge, så de er klar til at blive monteret når bilen kommer fra maler. Og så må der nogle bronce farvede fælge på
Dog er det eneste sted jeg har kunnet finde nogen jeg kan lide ved Thansen.....
[Blocked Image: http://media.thg.dk/DAT/pic/m/HAZE.JPG]
-
Tillykke med bilen, den er rigtig flot.
Dejligt den er gammel nok til du kan forsikre den som veteran, så det knap så dyrt igen
men de penge du har sparet bliver hurtigt brugt igen, på benzin, sådan en v8 sluger bare noget bly
-
Oprindeligt indlæg af Falsk
Jeg har bestemt mig for at holde den neutral, så den forbliver samme farve
Brugte 11 timer i fredags på at skille bil ad. Og så skulle der komme lavere (45mm) undervogn til den i løbet af denne uge, så de er klar til at blive monteret når bilen kommer fra maler. Og så må der nogle bronce farvede fælge på
Dog er det eneste sted jeg har kunnet finde nogen jeg kan lide ved Thansen.....
[Blocked Image: http://media.thg.dk/DAT/pic/m/HAZE.JPG]
Har hørt at thansen fælge har det med at blive skæve. Overvej lige at thansen ikke køber noget hjem de ikke kan tjene 100% på plus at de har en RMA-ratio på ca. ½-delen af hvad de sælger.
-
35k er da ikke så slemt, det synes jeg ihvertfald ikke i forhold til hvad prisen er for selve bilen. Det er jo også bare et spøsgsmål om at prioitere, så er der faktisk meget der kan lade sig gøre, for den der bærer viljen!
Hvor vil de (kasko)forsikre den i dit navn henne?
Hvis du fx sammenligner med en Mustang fra samme årgang koster de det halve i afgift så på denne måde er det "dyrt", men i forhold til prisen er det meget billigt.
Det er gennem Thisted Forsikring.
QuoteGANGSTER ØSE!!!! Den er da for VOLDBLÆRET!!!!!!! Hehe, og jeg brokker mig over min 325 er tørstig TIllykke med den!!!
Du har intet og brokke dig over
QuoteJeg har bestemt mig for at holde den neutral, så den forbliver samme farve Brugte 11 timer i fredags på at skille bil ad. Og så skulle der komme lavere (45mm) undervogn til den i løbet af denne uge, så de er klar til at blive monteret når bilen kommer fra maler. Og så må der nogle bronce farvede fælge på Dog er det eneste sted jeg har kunnet finde nogen jeg kan lide ved Thansen.....
Hvis du finder nogle fælge du kan lide er der trods alt flere firmaer i DK som kan skaffe lige præcis dem du vil have, koster selfølgelig lidt mere end T-Hansen. Dog har mange også oplevet stor skævhed på deres fælge.
QuoteTillykke med bilen, den er rigtig flot.
Dejligt den er gammel nok til du kan forsikre den som veteran, så det knap så dyrt igen men de penge du har sparet bliver hurtigt brugt igen, på benzin, sådan en v8 sluger bare noget bly
Hvis den ikke var Veteran ville den være helt umuligt og forsikre, små 400 hk og 20 år er normalt en dårlig kombination når vi snakker forsikrings priser. Dog er det stadig langt fra alle som vil tage en ind.
-
fed øse Henrik
-
det fame en fed bil, det er lige en men vender sig om og kikker efter en ekstra gang på gaden, virkelig flot og pæn holdt.
tillykke med den henrik
-
Tillykke med bilen, den er rigtig flot.
Dejligt den er gammel nok til du kan forsikre den som veteran, så det knap så dyrt igen men de penge du har sparet bliver hurtigt brugt igen, på benzin, sådan en v8 sluger bare noget bly
Hvis den ikke var Veteran ville den være helt umuligt og forsikre, små 400 hk og 20 år er normalt en dårlig kombination når vi snakker forsikrings priser. Dog er det stadig langt fra alle som vil tage en ind.[/quote]
Yep. vi har selv en Buick Century Grand Sport fra 73, med lidt under 400hk, den er også næsten lige gået ind under veteran bil, og der blev den noget billigere i forsikring og vægt afgift
-
Eneste problem med at have en bil forsikret som veteran er at de fleste selskaber sætter en max grænse på hvor langt de må køre om året, og man skal have sine primære bil forsikret samme sted. Har du kun den ene bil kan det blive svært at forsikre den som veteranbil.