1. Vand
2. Kaffe

Hvad drikker du?
-
-
Oprindeligt indlæg af celfa
Omg en skod cola
Total landkær cola
hehe
THAT IS HERESY! YOU*RE GONNA BURN!
[SIZE=7]"Halo 2 anyone"[/SIZE]
Synes satmer den er gejl, Landkær bryggeri har nada med Frem at gøre?
-
har som regel en dunk iste eller kakaomælk stående ved siden af, som jeg søbber lidt i... kan sagtens bunde 2 liter matilde på en aften hvis jeg fik lov.. måske ikke så sundt, så jeg prøver at holde mig til vand..
-
Oprindeligt indlæg af dx7r
kan sagtens bunde 2 liter matilde på en aften hvis jeg fik lov..Tjah, det kan jeg klare på max en time
-
Her er det meget forskelligt, dog aldrig vand...
Det kan være juice, mælk, cola, Ribena, Nesquick cacao, osv.
-
Oprindeligt indlæg af Mikkel
Her er det meget forskelligt, dog aldrig vand...Det kan være juice, mælk, cola, Ribena, Nesquick cacao, osv.
Lyder da som en sund fremgangsmåde
Well, drikker nu heller aldrig vand - Somregel kun fredag og lørdag aften..
-
Oprindeligt indlæg af dx7r
har som regel en dunk iste eller kakaomælk stående ved siden af, som jeg søbber lidt i... kan sagtens bunde 2 liter matilde på en aften hvis jeg fik lov.. måske ikke så sundt, så jeg prøver at holde mig til vand..Mmmm matilde kakaomælk
puha det er jo stoppet med at købe for kan virkelig købe mig fattig i det, det ryger bare ned så snart det står i køleren, holder bare slet ikke. det feder sku for meget.
-
Oprindeligt indlæg af Bonghat
Lyder da som en sund fremgangsmåde
Well, drikker nu heller aldrig vand - Somregel kun fredag og lørdag aften..
Hehe ja, men det nu også i begrænsede mængder, og vand får jeg hele dagen på mit arbejde, så der trænger jeg til noget andet når jeg kommer hjem.
-
Oprindeligt indlæg af origin
Coca cola selvfølgelig og i weekenden er det med Morgan eller Jack D eller Jim Beam...
Vi to snakker samme sprog, hvis du lige gider fjerne JB.. -
I hverdagen drikker jeg stort set kun vand og mælk.
I weekenderne er det øl den står på. Det er sgu godt med en lille bajer og så er de jo prisbillige i forhold diverse andet spiritus.
Det var da i øvrigt en skandaløs ide at blande noget så godt som Jack Daniels op i Cola. Puha.
-
Vand er sundt for krop og sjæl...coca-cola er det værste pis, ofr det sætter sig på tænderne det stads!
-
Drikker for det meste vand, en gang i mellem et glas juice.
Har ikke drukket nogen form for sodavand i over 2 år nu, det er sku' godt for tænderne! -
Det kan da ikke passe at jeg er den eneste der drikker meget te?... Eller jo, det kan det vel godt
-
Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
Jeg drikker mest vand.Ikke alt det Cola og sodavand
Det ville aldrig gå godt, selvom vi har fri sodavand og kaffe her på arbejde. Så holder jeg mig alligevel mest til vand, da det er knap så usundt
2 sjæle, 1 tanke.
Stemte på vand.
-
jeg drikker for det meste Top Form ellers er det Coca Cola, Sprite & Fanta
-
Oprindeligt indlæg af Nice2u
Det kan da ikke passe at jeg er den eneste der drikker meget te?... Eller jo, det kan det vel godtDu spiller jo også wow, ik?
-
Oprindeligt indlæg af Spyro
Du spiller jo også wow, ik?
Haha, ja det er vel nok derfor