Hvad drikker du?

  • Hvad drikker du?


    Hvad drikker du når du tweaker, udover dit savl, når du pumper mere, og mere spænding i din gpu, cpu osv :clap:


    STEM :D Og smid lige en kommentar til det. :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:


    Edit: Hvad drikker du MEST af :P

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

    Rettet en gang, sidst af betaboy ().

  • Jeg drikker mest vand.


    Ikke alt det Cola og sodavand :P Det ville aldrig gå godt, selvom vi har fri sodavand og kaffe her på arbejde. Så holder jeg mig alligevel mest til vand, da det er knap så usundt ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • "Andet, uddyb" - Jeg drikker helst Mountain Dew, eller Rootbeer hvis jeg kan fremskaffe det :D
    Ellers må jeg sige det skal være Squash :cheers:
    Edit: Cocio er også som ambrosia, så jeg kan lide det meste, men jeg er heller ikke bange for at drikke vand, det gør jeg hver dag i skole

  • Te er nok det jeg drikker mest af. Drikker omkring en 4-5 kopper om dagen

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • cocacola. Det er billigt over grænsen til nazi-land og smager forrygende

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    cocacola. Det er billigt over grænsen til nazi-land og smager forrygende



    agree :T

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Vand. Og jeg har fået en eller anden fetisch for mælk tror jeg! haha iskold mælk :clap:


    Mælk er jo en naturlig ting i ens hver dag :D


    Man kan jo ikke gå en dag uden at få godt med mælk ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe


    Mælk er jo en naturlig ting i ens hver dag :D


    Man kan jo ikke gå en dag uden at få godt med mælk ;)


    Jeg drikker bare alt for meget af det haha. Drikker generalt super meget- Kan sagtens drikke 1-2 liter mælk om dagen 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Jeg drikker bare alt for meget af det haha. Drikker generalt super meget- Kan sagtens drikke 1-2 liter mælk om dagen 8o


    Det er du ikke ene om at gøre ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe


    Det er du ikke ene om at gøre ;)


    Så er det ikke mig der er en freak, godt så :D


    Ellers drikker jeg kaffe om morgenen. Ellers tror jeg ikke jeg ville overleve længe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Jeg drikker bare alt for meget af det haha. Drikker generalt super meget- Kan sagtens drikke 1-2 liter mælk om dagen 8o


    Drikker nu også gerne 1L mælk om dagen.


    Ellers kaffe og vand på arbejde.


    Dertil har jeg fået en mani med at drikke 2-3 øl lige efter arbejde stort set hver dag :crazyeyes: