S : MacBook Pro 17"

  • Da jeg har forælsket mig i den nye 24" IMAC og faktisk ikke har super meget brug for en Bærbar mere har jeg besluttet mig at skilde mig af med min Macbook pro.. det er denne model der er tale om..


    Macbook Pro 17" Alu
    Intel Core 2 Duo 2.33 GHz
    2 GB Ram
    160Gb HDD


    Og alt det andet gejl some en macbook normalt kommer med :)


    Den er købt for ca. 5 måneder siden og har enkelte få små ridser.. ikke noget specielt men normalt brugs knups.. :)
    Kvitering og det hele haves selvfølgelig samt orginal embalage..


    Pris ide. HBO 15.000 kr nyprisen på denne model er 20.700 kr (var 22.000 da jeg købte den men det skal i jo ikke lide under :P)


    Jeg forbeholder mig ratten til at være gud..


    Fed7haS

  • Grafik : RadeonX1600
    Extra Software : Nej
    Skærm Opløsning : 1680 x 1050
    Billeder : Har jeg ikke da jeg kun har det cam der er inbygget i Macbooken og det kan jeg jo ikke tage dem med :P hehe.. men den ligner alle de andre de ser jo 100% ens ud..


    Jeg googlede lige dette billede så i kan se hvordan den ser ud.. den på billedet er alså ikke min :)


    [Blocked Image: http://www.ilmac.net/immagini/recensioni/hardware/macbookpro17/VisioneDInsieme.jpg]


    MvH Fed7haS

  • Jeg har forasten også en Orginal Sleve til den som køber får med og også en Axio Swift Hardpack som køber kan få hvis det har interasse.. jeg brugte den når jeg kørte MC men skal jo ikke bruge den til min nye IMAC :P hehe.. Hardpacken har enkelte ridser og knups osv. da det jo er en brugs genstand men da jeg smider den med gratis er det jo intet man kan klage over.. nyprisen på sleve er 300kr og hardpacken ca. 1400kr


    [Blocked Image: http://www.axiohardpack.dk//amaster/pages/images/swift_carbon-large.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Du skriver den har nogle få ridser, på med billeder af netop din laptop og ikke billeder af en tilsvarende ;)


    Tror ikke at de ridser der er vilde komme med på et foto så små er de.. jeg skrev det bare så jeg ikke fik ballade med en eventuel køber når han opdagede dem... den største ridse er ca. 1x2 mm og ligner en lille snavs plet og den sedder lige ved Åben og luk knappen...


    Jeg har ikke noget cam så billeder er totalt udelukket men en eventuel køber er jo velkomen til at komme forbi og kigge på den og så sige nej hvis det er for meget for ham :D der er jo ingen købs tvang hehe...


    Jeg bor på vesterbro.. hvis nogle københavnere skulde have lyst til at se den :)


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xner
    Hvilket OS-X følger med og hvad med software, hvad er med?


    Det er OS X 10.4.10


    Og kun standard software.. jeg har intet købt uder over Computeren og hvad der var i kassen :)


    Fed7haS

  • Nu har jeg selv stået og gloet på computeren for et par timer siden..


    Der er en enkelt meget lille slidtage-ridse, ellers ikke noget som helst.. Så IMO er et billede ret irrelevant, da den ligner alle andre.. Det der er er kun en meget lille prik faktisk :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat
    Nu har jeg selv stået og gloet på computeren for et par timer siden..


    Der er en enkelt meget lille slidtage-ridse, ellers ikke noget som helst.. Så IMO er et billede ret irrelevant, da den ligner alle andre.. Det der er er kun en meget lille prik faktisk :)


    Noget som man jo ved selvsyn kunne konstatere v.ha. billeder ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Du bor selv i KBH. Spørg dog, for fanden, om du ikke lige må kigge forbi og kaste et blik på den.


    Enig..


    Sagde Fed7haS også selv tidligere.. at folk der vil se den er mere end velkomne til at komme og se :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Du bor selv i KBH. Spørg dog, for fanden, om du ikke lige må kigge forbi og kaste et blik på den.


    Jeg beklager at jeg forsøger at hjælpe både sælger og en eventuel køber som ikke bor iKbh og som ikke lige har en bil. Grunden til at jeg skrev til at starte med er fordi der er en anden bruger der ikke turde spørge om billeder af frygt for at folk skulle kamme over..

  • Bare lige for at komme det helt til livs :P så er jeg faktisk ikke intraseret i at handle med nogle hvor jeg skal sende den osv.. jeg vil gerne deale med folk face to face.. så at folk bor i nogenlunde kørsels afstand fra kbh vilde være en fordel.. jeg kan også komme forbi med den så en eventuel køber kan se den hvis det er :D


    Og det er skam ikke fordi jeg ikke "VIL" smide billeder op af den.. jeg har simpelthen bare ikke noget cam :P og kan ikke lige låne et da jeg er på job til mandag..


    Fed7haS

  • Soldt!!!


    Åbenbart en her inde fra der hade sagt til en ven at jeg hade den til salg :P er lige blevet afhentet :) tak til hvem end det var.. hehe


    MvH Fed7haS