Altid dejligt med en 360 vs. PC hetz. For 117. gang.
#Spyro. En Xbox kan sagtens vise spil i 1080P, dog bare oftest opskaleret, da de fleste spil til 360 har en native-opløsning på 720P.
#Spyro. En Xbox kan sagtens vise spil i 1080P, dog bare oftest opskaleret, da de fleste spil til 360 har en native-opløsning på 720P.
Bliver spændende at se hvilke opløsninger man kan køre det i..
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
Spillet kan kører DX10 på PC men Xbox360 understøtter ikke DX10...
og det er jo yderst vigtigt med det boost DX10 giver..
QuoteOprindeligt indlæg af rasmusvn
Åååh ja tror du skal have pudset øjnene hvis du ikke kan se forskel på DX9 og 10
Er Bioshock ikke et skydespil? Så lyder det da som om at det er bedst til PC, skal ihvertfald ikke aime med sådan en stick på et gamepad. Keyboard og Mus voldsknepper til hver en tid gamepad i FPS spil.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Er Bioshock ikke et skydespil? Så lyder det da som om at det er bedst til PC, skal ihvertfald ikke aime med sådan en stick på et gamepad. Keyboard og Mus voldsknepper til hver en tid gamepad i FPS spil.
Enig men man kan godt få tastatur og mus til sin konsol
Enig men man kan godt få tastatur og mus til sin konsol
Ja det kunne man også til PS1, men man kan også få Gamepad til PC hvis man nu skulle få lyst til Rayman.
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Ja det kunne man også til PS1, men man kan også få Gamepad til PC
Jeg har altid haft den ide at PC var den ultimative spillemaskine... Men jeg må da indrømme at jeg har haft en PS1 PS2 og PS3.
Så jeg har ikke noget mod konsollerne...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Spyro
576i er den eneste opløsning du kan få igennem SCART..
Dit TV kan heller ikke køre den opløsning.. Så kan ikke helt forstå hvordan fanden du får den opløsning..
Måske bruger man ikke Scart?
Carlsen snakkede nok om 1080P.
QuoteOprindeligt indlæg af chili
Måske bruger man ikke Scart?
Carlsen snakkede nok om 1080P.
Så skal han da køre komponent, for der skulle ikke være HDMI i xbox 360, før den der premium udgave kommer, efter hvad jeg har læst.
ja det må være 1080, for ingen konsol spil laves i 1920 x 1200, eftersom der ikke er nogen TV der kan køre i den opløsning.
Der er ikke den store forskel endnu, så der er intet boost imo at hente.
QuoteOprindeligt indlæg af Spyro
Så skal han da køre komponent, for der skulle ikke være HDMI i xbox 360.
Eller VGA.
Har læst en test af X360 ELITE, hvor anmelderne ikke kunne se ret meget forskel på VGA/HDMI.
Men hva' Komponent, HDMI og VGA. De kan alle køre 1080P. HDMI er nok bedst, med VGA i hælene. Komponent er også fint, men farverne er liiiidt for kraftige med Komponent.
På min egen PC kan jeg sådan set heller ikke se forskel på VGA/DVI.
Der er ikke den store forskel endnu, så der er intet boost imo at hente.
Tror det var ironisk... men der er stor grafisk forskel på DX10 og DX9...
Så skal han da køre komponent, for der skulle ikke være HDMI i xbox 360, før den der premium udgave kommer, efter hvad jeg har læst.
ja det må være 1080, for ingen konsol spil laves i 1920 x 1200, eftersom der ikke er nogen TV der kan køre i den opløsning.
1080, my bad. Det ændrer dog ikke ved argumentet.
Dog tror jeg nu nok at xboxen kan køre spillet i den opløsning anyways, hvis man sætter en computerskærm til den, der understøtter opløsningen. F.eks. en Dell 24" eller lignende.
Tror det var ironisk... men der er stor grafisk forskel på DX10 og DX9...
Nah. Jeg tror ikke det kommer til at rykke så vildt som man går og tror. Man må huske at dx10-spil er en generation fremme. Jeg gad godt se forskellen på næste generations spil, hvor man bare har gjort ALT hvad man kunne for at få dx9 til at se godt ud, i forhold til dx10. Jeg tror man vil blive overrasket over hvor små forskellene er på den måde. Dx10 er ikke nogen hellig gral, på nogen måde
Ud over det virker spillet umåde interessant. Det skal da helt sikkert prøves engang.
Har set forskellen på company of heroes i DX9 og DX10 og forskellen er rimlig stor alligevel der er da også andre spil hvor dette er tilfældet...
Det var for det meste før tror jeg... De nye spil der kommer har nok native 1080p
Men jeg glæder mig VOLDSOMT til det her spil... Det er alt for vildt IMO fysikken er bare hjerneblæssende, og det er steminingen og grafikken også
QuoteOprindeligt indlæg af Slacker
Jeg gad godt se forskellen på næste generations spil, hvor man bare har gjort ALT hvad man kunne for at få dx9 til at se godt ud, i forhold til dx10.
Jamen tag et kig Resident Evil 5.
http://www.gamereactor.dk/nyhe…Resident+Evil+5-billeder/
Har set traileren. Det skulle være in-game. Spillet kommer dog først sent i 2008.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af chili
Jamen tag et kig
Resident Evil 5.
http://www.gamereactor.dk/nyhe…Resident+Evil+5-billeder/
Har set traileren. Det skulle være in-game. Spillet kommer dog først sent i 2008.
Det jeg så siger er netop at jeg måske tror de kunne have lavet det ret tæt på lige så flot hvis det var voldsomt optimeret til dx9
Jeg har altid haft den ide at PC var den ultimative spillemaskine... Men jeg må da indrømme at jeg har haft en PS1 PS2 og PS3.
Så jeg har ikke noget mod konsollerne...
Hehe jeg skal da heller ikke spille hellig har da stadig min PS1 og har lige købt en brugt PS2.
Shhhhh siger vi ikke til nogen.