Var lige en tur i bilka

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Yeah, nu nakker jeres Quickfood alene også vores Bistro og Quickfood omsætningsmæssigt. ;)


    Pylder. I må da bare komme med i kampen :))

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    8o That´s a lot of Coke! :drink:


    Jeg havde nok valgt Zero så man ik blir så tyk! :D Er i ikke bange for at bunden i bagagerummet ryger ud i den rustne bil dér? :))


    Man bliver ikke tyk af sodavand...!!! :finger: :D


    Kvinder der tager på mcdonalds og bestiller en stor bruger menu med fritter og mayo med en cola light sodavand ved siden af har misforstået et eller andet.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC


    Man bliver ikke tyk af sodavand...!!! :finger: :D


    Kvinder der tager på mcdonalds og bestiller en stor bruger menu med fritter og mayo med en cola light sodavand ved siden af har misforstået et eller andet.


    Hvorfor? Jo flere kalorier jo federe bliver du. Det er blevet bevist for år tilbage at sukkerholdigt sodavand feder.

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Hvorfor? Jo flere kalorier jo federe bliver du. Det er blevet bevist for år tilbage at sukkerholdigt sodavand feder.


    Yeah... jeg køber selv light sodavand selvom jeg køber en stor Big Tasty menu... kan ikke se det sjove/forkerte/grineren/paradoksale i det?


    Hvad hvis man var diabetiker? ö

  • Hvor lang tid kører dette bilka tilbud?

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Sidst bilka i holstebro kørte med det her tilbud købte vi.....200 1,5 liters sodavand :P


    så har man da et lille forråd :D

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Yeah... jeg køber selv light sodavand selvom jeg køber en stor Big Tasty menu... kan ikke se det sjove/forkerte/grineren/paradoksale i det?


    Hvad hvis man var diabetiker? ö


    Det er sq fint, men du bliver da ikke lige frem mindre af at spise en stor Big Tasty menu, bare så du ved det. ½ liter dressing der er i burgeren og samme mængde olie i pommes giver sq også "buler i lakken" hvis du forstå ;) Så alt i alt kan det være lige meget med det par hundrede kalorier til den en eller anden side hvis du ikke løber maraton bagefter. :finger:


    Rafal Pyszko

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit



  • Endnu et bevis på at Darvins teori holder :)) :)) :)) sådan en flok abekater :$

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Originally posted by Rafal Pyszko


    Det er sq fint, men du bliver da ikke lige frem mindre af at spise en stor Big Tasty menu, bare så du ved det. ½ liter dressing der er i burgeren og samme mængde olie i pommes giver sq også "buler i lakken" hvis du forstå ;) Så alt i alt kan det være lige meget med det par hundrede kalorier til den en eller anden side hvis du ikke løber maraton bagefter. :finger:


    Rafal Pyszko


    Har tabt mig 29 kg over de sidste 15 måneder.. :) Ved sq godt at McD er usundt, men spiser der stadig ofte...


    Quote

    Originally posted by RasmusS
    Hvor lang tid kører dette bilka tilbud?


    Til og med lørdag.

  • Ja hvis man er diabetiker så spiser man jo ikke store mængder af sukker. Kender alt til det der diabetiker stuff.
    Det er meget muligt at det feder men det gør alt jo når der bare er lidt sukker i. Der skal altså mere end et par sodavande om dagen til at fede et menneske op.
    Synes bare det er spøjst at folk køber light cola og så lige æder en pizza slice eller slik for den sags skyld. Så kan man jo lige så godt fuldbyrdige det og så tylle en halv liter cola med sukker ved siden af.


    Synes bare det er lidt specielt at købe light cola og så æde sig fed i en omgang Mc-D friture feast.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Ja hvis man er diabetiker så spiser man jo ikke store mængder af sukker. Kender alt til det der diabetiker stuff.
    Det er meget muligt at det feder men det gør alt jo når der bare er lidt sukker i. Der skal altså mere end et par sodavande om dagen til at fede et menneske op.
    Synes bare det er spøjst at folk køber light cola og så lige æder en pizza slice eller slik for den sags skyld. Så kan man jo lige så godt fuldbyrdige det og så tylle en halv liter cola med sukker ved siden af.


    Synes bare det er lidt specielt at købe light cola og så æde sig fed i en omgang Mc-D friture feast.


    Efter at have drukket cola light (nu zero) i mange år, kan jeg fortælle dig at jeg slet ikke bryder mig om smagen af normale cola. Alt for sød og klistrer på tænderne ;)

  • Jeg må vist også lige ud og proviantere lidt ;)..


    .. og for mit vedkommende bliver det kun Light-Produkter.. Og det af 2 grunde..


    .. light smager IMO bedre, måske fordi jeg har vænnet mig til dem - det skal jeg ikke kunne sige.. De er knap så klistrede og slukker tørsten bedre..


    .. jeg vil hellere drikke en cola light og spise noget slik end kun at drikke en cola, om end kalorieindtaget er det samme..


    :drink:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Lecter


    Efter at have drukket cola light (nu zero) i mange år, kan jeg fortælle dig at jeg slet ikke bryder mig om smagen af normale cola. Alt for sød og klistrer på tænderne ;)


    Vise ord..Har også drukket Cola Light i mange år, og er nu også gået over til Zero, og bryder mig slet ikke om alm. cola, drikker det kun engang imellem når der bliver blandet lidt sprit i..

  • Quote

    Originally posted by RAC
    Ja hvis man er diabetiker så spiser man jo ikke store mængder af sukker. Kender alt til det der diabetiker stuff.
    Det er meget muligt at det feder men det gør alt jo når der bare er lidt sukker i. Der skal altså mere end et par sodavande om dagen til at fede et menneske op.
    Synes bare det er spøjst at folk køber light cola og så lige æder en pizza slice eller slik for den sags skyld. Så kan man jo lige så godt fuldbyrdige det og så tylle en halv liter cola med sukker ved siden af.


    Synes bare det er lidt specielt at købe light cola og så æde sig fed i en omgang Mc-D friture feast.


    Det er jo ikke specielt.


    Selvfølgelig er cola ikke en direkte årsag til overvægt, men det hjælper godt på vej. Hvis man drikker 2-4 liter dagligt (som undertegnende gør), så er der stor forskel på om man drikker light eller almindelig. 610 kcal ca i 1½ cola, hvor i mod der ikke er noget i light. Hvis du så drikker 2 flasker om dagen er du på 1200 kcal, og hvis jeg husker rigtigt, skal jeg æde max 2000 om dagen for at holde min vægt - så er der godt nok ikke ret meget tilbage til mad. Hvis du så er på McD, topper det yderligere.


    Der er også stor forskel på om det er sukkeret fra cola'en man får, eller fedtet fra maden - kroppen reagerer på to vidt forskellige måder, men begge er samtidig noget man skal have, bare i knap så begrænsede mængder.


    Og hvorfor skulle man fuldbyrde det som du siger? Det er da kun dumt, hvis man I forvejen har overvægt, eller nemt ved at blive det!


    Tror uden pis at det var sodavand der var skyld i ca 12-18 kg af min overvægt. Kan huske en sommer hvor jeg sad foran computeren næsten hele ferien og tyllede alm Pepsi... = +5kg... Nu laver jeg stadig ikke andet end at arbejde, og så slappe af med vennerne - foran computer og tv - og alligevel taber jeg mig stadig, selvom jeg æder McDonalds ca to gange om ugen, og spiser junkfood dagligt på arbejdet (Pølser, Pizza og generelt Bistro mad). Er slet ikke i tvivl om at hvis jeg begynder at drikke alm. sodavand igen, jamen så bliver jeg voldfed igen...

  • Quote

    Originally posted by noxon
    Inden i alle fare i bilka, så ville det måske være billigere at køre til tyskland, der får man 3 kasser dåser for 99kr som regel. Altså en noget lavere literpris.


    Tror jeg ikke. Benzinen skal også betales jo..

  • Quote

    Originally posted by redrolf
    Lige nu har Bilka også et latterligt tilbud. 20 liter Mathilde kakao for 95 kr. Det er jo lidt godnat. :crazyeyes:


    Haha, det er jo ikke engang godt? :D - I Fakta kører vi for tiden 1 liter for 5 kr..

  • Det kan godt være at der ikke er nogle kalorier i "light" men til gengæld er det proppet med sødestoffer, som garanteret er lige så usunde!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo