Mystiske opringinger?

• Heyson :)

Min mormor får flere gange om dagen (og natten) opkald fra et nummer, vi har fundet ud at kommer fra Algeriet? Telefonen ringer kun en enkelt gang. Hun nåede at tage den en enkelt gang hvor hun fik en kvindelig stemme i røret. Hun vil ikke ringe til nummeret af frygt for prisen :)

Er der nogle der kender en side man kan søge numret på? eller hjælpe på anden vis :)

Nummeret er +21373962268

:)

• Har også fået et par stykker fra lignende numre. Det var folk som var imponeret af mine jobreferencer og ville tilbyde mig nogle særligt udvalgte aktier. Hurra!

Hvordan det hele hang sammen fik jeg dog aldrig forstået. Hun forstod åbenbart ikke mit engelsk trods mine høje karakterer i skolen og problemfri samtaler med stortset alle andre. Det kunne dog skyldes, at hendes eget lød som noget man skulle tro var løgn. Jeg kommer helt i tvivl om, hvorvidt det overhovedet var engelsk hun forsøgte at tale.

Din mormor kan roligt tage telefonen og føle sig godt underholdt. Det er meget muligt at deres forretningstilbud er noget værre fusk, men min erfaring hidtil fortæller mig, at deres overtalelsesevner desværre drukner lidt, i deres sælgeres latterligt ringe evner til at føre en simpel samtale på det engelske sprog.

Originally posted by Brition
    Har også fået et par stykker fra lignende numre. Det var folk som var imponeret af mine jobreferencer og ville tilbyde mig nogle særligt udvalgte aktier. Hurra!

Hvordan det hele hang sammen fik jeg dog aldrig forstået. Hun forstod åbenbart ikke mit engelsk trods mine høje karakterer i skolen og problemfri samtaler med stortset alle andre. Det kunne dog skyldes, at hendes eget lød som noget man skulle tro var løgn. Jeg kommer helt i tvivl om, hvorvidt det overhovedet var engelsk hun forsøgte at tale.

Din mormor kan roligt tage telefonen og føle sig godt underholdt. Det er meget muligt at deres forretningstilbud er noget værre fusk, men min erfaring hidtil fortæller mig, at deres overtalelsesevner desværre drukner lidt, i deres sælgeres latterligt ringe evner til at føre en simpel samtale på det engelske sprog.

Dem har jeg fået 3 gange på mit arbejde .... de ville også sælge deres aktier til firmaet og tilbød mit job i sidste opkald.

Originally posted by redrolf
    Nogen gange når telefonen ringer, så når man har taget den bliver der med det samme lagt på. Det er lidt mærkeligt. Det er nok indbrudstyve der vil se om du er hjemme eller sådan noget.

Tror det er lidt optimistisk at tro det er indbrudstyve.. Snarere folk som opdager de har tastet forkert nummer

Originally posted by Freakshow
    Har engang fået et opkald som blev lagt på min telefonsvarer, hvor en eller anden svensk pige sagde at hun ville komme og besøge mig på torsdag. :D

Orh nice. :D Svensker piger er dejlige <3 :P

Men bortset fra det.......

Jeg fik også en gang tit opkald, dog fra DK, af den samme person som bare ikke kunne fatte at han ringede forkert nummer.. Han skulle have fat i den samme hver gang og sagde til ham igen og igen, at han havde fået forkert nummer..

For fanden da en abe.. :roller:

Originally posted by sancheZ

Tror det er lidt optimistisk at tro det er indbrudstyve.. Snarere folk som opdager de har tastet forkert nummer

Det er somregel indbrudstyve hvis de ringer om aftenen eller natten, det er uden pis sådan arbejder mange af dem.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Hey ;D

Tak for svarene :)

Printer siden ud og viser hende den næste gang jeg ser hende :)

Min mormor kan ikke blive underholdt af det, da hun ikke snakker engelsk ;s men kan godt forestille mig at det kunne være rigtig sjovt at snakke med sådan en.
    Bare tage det víldeste gas på personen ;D