Light from above
-
-
Ikke værst
-
er der en let måde at lave de der "lys striber" eller hvad der er i baggrunden?
-
Originally posted by Angelus
er der en let måde at lave de der "lys striber" eller hvad der er i baggrunden?Tjaa brush og nogle layer blands og opacity
-
Brushes kan man ikke få nok af.
Undtagen lige når man ikke kan finde den, som man leder efter.
-
Den er rigtig pæn
-
Originally posted by Macimuz
Brushes kan man ikke få nok af.Undtagen lige når man ikke kan finde den, som man leder efter.
Hehe som vi snakkede om
Du har ikke fundet et program til problemet ???
-
Originally posted by _WHAT_
Hehe som vi snakkede om
Du har ikke fundet et program til problemet ???
Nope, downloadede kun lige den du nævnte.
-
Det ser jo godt ud
den røg lige i baggrundssamlingen her
Ang. at holde styr på sine brushes, jeg bruger abrViewer.net - den giver et noget bedre overblik end photoshop selv synes jeg
-
Originally posted by WebT
Det ser jo godt udden røg lige i baggrundssamlingen her
Ang. at holde styr på sine brushes, jeg bruger abrViewer.net - den giver et noget bedre overblik end photoshop selv synes jeg
Er den vi snakker om ja men den er stadig LANGT fra optimal eller stabil desværre
-
Forstår ikke, hvorfor det ikke eksisterer i Photoshop.
What og jeg kan da næppe være de eneste som har en større håndfuld brushes !
Men tror da lige jeg skal prøve at installere den der AbrViewer! Nu har den lagt uinstalleret i nogle dage.
Edit:
Kræver det noget ekstra installeret i Windows (Framework et eller andet)?Får bare en fejlmeddelse, når jeg vil åbne programmet.
-
Originally posted by Macimuz
Forstår ikke, hvorfor det ikke eksisterer i Photoshop.What og jeg kan da næppe være de eneste som har en større håndfuld brushes !
Men tror da lige jeg skal prøve at installere den der AbrViewer! Nu har den lagt uinstalleret i nogle dage.
Edit:
Kræver det noget ekstra installeret i Windows (Framework et eller andet)?Får bare en fejlmeddelse, når jeg vil åbne programmet.
Den kræver .net framework
-
Originally posted by WebT
Den kræver .net framework
Okay, tænkte det nok.
Dette har jeg da heldigvis installeret her på arbejde.
-
Hey, kan du ikke lave en lignende baggrund hvor der kun er det der abstrakte mønster på.
Ikke andet. Kunne være virkelig fedt.
-
Originally posted by Aagaard1000
Hey, kan du ikke lave en lignende baggrund hvor der kun er det der abstrakte mønster på.Ikke andet. Kunne være virkelig fedt.
Det falder lidt sammen hvis der ikke er et centrum i det abstrakte men vil da ikke afvise at der kommer nogle flere.
-
Synes at det ødelægger billedet at der er tekst på.. Tror hellere jeg ville have den hvis der ikke var tekst på