Det er fandeme sygt

Originally posted by Happy^
    Det er en syg verden vi lever i. Desværre med alt for milde straffe i danmark.

Ja han får ikke 1 års fængsel, standard "straffen" er en bøde på 5000,-

• Hva fanden sker der for folk X(
    Bliver sku da helt trist over sådan noget, især når man selv har en super dejlig hund

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Carlsen
    Utroligt han kunne få sig selv til det.

det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Originally posted by Foxx

det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke

Arrh synes nu det er lidt mere end "blot" at gøre noget uden at tænke over det.

Selv om det lige slår klik et øjeblik tager man jo ikke en hund i bagbenene og gentagende gange slynger den ind i en betonvæg indtil den er helt stille, hvor efter man så bare smider den lidende i opgangen.

Originally posted by Foxx

Så er man satme heller ikk helt rask, hvis man bare gør det uden at tænke..

• max 1 år WTF ???? Håber der nogle der kender manden som gir ham "lidt mere" syge stodder.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Han skulle have en kugle for panden. Den slags råddenskab hører ikke verden til.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• stmmer for vi smider ham ind til Rockerne, og ser om han ikke gør det samme...

Pisser af skræk, og så presser de hans lille hovede der ned i, og så kan han pisse lidt mere, og så begynder vi at smide rundt med ham, fra væg til væg... hygge.. hygge...

Lyder godt i mine øre...

HADER mennekser der ikke kan tænke længer end deres egne lemmer, han VED da den stakkels hund ikke kan gøre selvforsvar, og IKKE kan gøre for det... gjorde hans mor måske det samme da han pissede i hans bukser da han var lille... Håber jeg sq ikke!

• Det der; jeg kan ikke sætte ord på hvor sindsygt det er, der findes ingen måde at beskrive denne ondskab som den mand har påført på en stakkels hund, den er f****** 3 måneder gammel.
    Min storebror og hans kæreste har en hund der er samme alder og det er nok noget af det sødeste jeg har set længe, at man kan få så sindsyg en tanke at smadre den mod væggen er langt udover mine forståelser. Syg verden vi lever i 8o