Han skulle selv have sammetur ... hvad fanden tænker han på?
Det er fandeme sygt
-
-
Det er en syg verden vi lever i. Desværre med alt for milde straffe i danmark.
-
Originally posted by Happy^
Det er en syg verden vi lever i. Desværre med alt for milde straffe i danmark.Ja han får ikke 1 års fængsel, standard "straffen" er en bøde på 5000,-
-
Hva fanden sker der for folk
Bliver sku da helt trist over sådan noget, især når man selv har en super dejlig hund -
Det var en lige overdrevet handling, må man da sige.
-
Ja det er sgu for sygt. Stakkels hund.
-
Utroligt han kunne få sig selv til det.
-
Originally posted by Carlsen
Utroligt han kunne få sig selv til det.det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke
-
Originally posted by Foxx
det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke
Tak for guldkornet, sømand.
-
det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke
Arrh synes nu det er lidt mere end "blot" at gøre noget uden at tænke over det.
Selv om det lige slår klik et øjeblik tager man jo ikke en hund i bagbenene og gentagende gange slynger den ind i en betonvæg indtil den er helt stille, hvor efter man så bare smider den lidende i opgangen.
-
Så er man satme heller ikk helt rask, hvis man bare gør det uden at tænke.. -
max 1 år WTF ???? Håber der nogle der kender manden som gir ham "lidt mere" syge stodder.
-
Han skulle have en kugle for panden. Den slags råddenskab hører ikke verden til.
-
Originally posted by Carstone
max 1 år WTF ???? Håber der nogle der kender manden som gir ham "lidt mere" syge stodder.De fleste sager giver blot en bøde på 5000,-
-
stmmer for vi smider ham ind til Rockerne, og ser om han ikke gør det samme...
Pisser af skræk, og så presser de hans lille hovede der ned i, og så kan han pisse lidt mere, og så begynder vi at smide rundt med ham, fra væg til væg... hygge.. hygge...
Lyder godt i mine øre...
HADER mennekser der ikke kan tænke længer end deres egne lemmer, han VED da den stakkels hund ikke kan gøre selvforsvar, og IKKE kan gøre for det... gjorde hans mor måske det samme da han pissede i hans bukser da han var lille... Håber jeg sq ikke!
-
Ham ville jeg gerne opsøge med min hockeystav og gi ham et 3 timers langt kursus i hvordan man opfører sig.... han må da have et problem oveni bøtten den knægt.
-
Det der; jeg kan ikke sætte ord på hvor sindsygt det er, der findes ingen måde at beskrive denne ondskab som den mand har påført på en stakkels hund, den er f****** 3 måneder gammel.
Min storebror og hans kæreste har en hund der er samme alder og det er nok noget af det sødeste jeg har set længe, at man kan få så sindsyg en tanke at smadre den mod væggen er langt udover mine forståelser. Syg verden vi lever i -
Det er afskyeligt.
-
Han er uden tvivl psykisk syg.
-
Originally posted by Mikkel
Han er uden tvivl psykisk syg.Ellers har han da noget af et temperamant...