To x 20års fødselsdag!

  • Nu har jeg ikke lige læst hele tråden igennem så undskylder hvis noget i den stil er foreslået.


    Da jeg fyldte 25 blev det holdt sammen med en veninde vi tænkte jo også at det skulle være lidt anderledes. Folk var derfor inviteret til at ankomme kl 1400 og skulle medbringe sportstøj. Så blev folk delt op i hold og vi gik i en sporthal og lavede alle mulige aktiviteter imod hinanden på holdene selvfølgelig.


    Det var en kæmpe succes og vi havde det hylende morsomt alle sammen, så det kan klart anbefales.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hehe... Synes det med sportshallen lyder cool nok _WHAT_ :D


    Quote

    Originally posted by Carina
    Kan dog bare ikke lige se min 67årige mormor rende rundt i playboy bunny kostume, og hendes morfar i politi uniform! :rolleyes:


    Well... Egentlig troede jeg det kun var for unge mennesker :P Men når familien også er med, så kunne det måske være en idé med Galla :) Det plejer også at være spas nok og der kan alle aldre være med når det bare gælder store kjoler og tux/pingvin eller lignende. Altid sjovt at se folk i noget rigtig pænt tøj :D


  • Du kunne jo starte med at oplyse alderen på de folk der kommer ;)


    Der er trods alt forskel på om det er en familiefest, eller om det bare er for vennerne.

  • Burger ; Det er sådan lidt forskelligt med alder og sådan! Vi har ikke helt fundet ud af om det bliver familie først, og så venner og bekendte senere, eller om det bare er det hele sammen!


    _WHAT_ ; Det lyder som en herre fed idé! Den skal der helt sikkert snakkes lidt om .


    :9xo Super ideer I kommer med .