Michael Rasmussen ude af touren...

  • Ren optur, endeligt får han som han fortjener. Har aldrig brudt mig om ham og kommer aldrig til det!


    Håber han sover rigtig skidt i nat (hvis han da får sovet), tænk at svigte holdet der har knoklet røven ud af bukserne for sig på den måde, føj!


    Hvis det er fængselsstraf der skal til for at stoppe det vanvid, så indfør det dog!


    Bliver en interessant dag imorgen, og håber da at resten af Rabobank stiller til start imorgen.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Er heller ikke overrasket overhovedet, han er jo en idiot, doping eller ej, han har brudt reglerne og løjet, farvel og tak... Han er en skændsel for dansk sport...

  • Det har ikke en skid med doping prøve at gøre.. Manden har bare ikke fortalt sin holdleder hvor han har befundet sig henne de givne dage hvor han blev spurgt...
    Synes virkelig at det er så plat som noget kan være at man trækker ham ud på dette tidspunkt..


    Der må være grænser for galskaben.. Den eneste grund til at han bliver trukket ud nu, er kun fordi at Rabobank ikke vil skade deres eget image i forhold til touren.. DYBT DYBT latterligt..


    Kan godt se han ikke har overholdt reglerne da man skal underrette sin direktør, men det er ikke direkt noget at gøre med løbet eller doping for den sags skyld..


    HELE TOUREN, FRANKRIG OG ISÆR RABOBANK SKULLE SKAMME SIG......


    /natch


  • Det kan godt være det er deres officielle begrundelse, men det kan jo ikke passe at man trækker en mulig vinder af tour de france ud nu, pga bagateller. Alle hold er vel intereseret i at vinde.


    Jeg har heller aldrig syntes særlig godt om Michael Rasmussen, men hvis begrundelsen er korrekt, syntes jeg sgu godt nok også det er noget fis at trække ham ud. Uanset hvad må det være en hård oplevelse for ham.


    Syntes det er fint nok at han ikke må stille til VM alligevel, så kan han vel lære at informere om hvor han træner, men ligefrem at blive smidt ud af Touren når det ser ud til han vil vinde, er da for vildt.


    Jeg håber da at det er for at redde ham fra doping afsløringer at de gør det.

  • Tour de France har været ren børnehave og drama de sidste par år. Tror snart det blir droppet helt af TV stationerne.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Det er sgu for langt ude.
    Troede man var uskyldig indtil andet var bevist.
    Jeg føler med dig Michael.
    Tour De France sux.
    Er sgu janteloven der tæller her.
    Havde det nu været en frøæder der lå forrest så var der sgu ikke været ballade.
    Mærkeligt ingen satte spørgsmålstegn ved Lance Armstrong.




    SMLDK

  • Hvor dybt kan cykel sporten synke?... Skandale man.
    Sad og læste nyheden i aftes 4 minutter efter at den var ''udkommet'' på Tekst-tv...
    På en måde er det synd for M. Rasmussen, men han er sgu selv uden om det :(


    EDIT - Han er jo egetligt uskyldig indtil andet er bevist?

  • Quote

    Originally posted by SMLDK
    Det er sgu for langt ude.
    Troede man var uskyldig indtil andet var bevist.
    Jeg føler med dig Michael.


    Det der er sket er jo IKKE at han er blevet udelukket pga doping, men at han er smidt af Holdet pga. brud på de interne regler, så derved er han jo netop skyldig.


    At der så ikke er nogen tvivl om at det er pga af dopingmistanke at de har valgt at gøre det er en helt anden sag. Det er da også en anelse mistænkeligt at han 3 uger inden touren ikke lige får opgivet hvor han befinder sig til UCI og samtidigt giver sit eget hold forkerte oplysninger (og gentager disse efter at være kommet hjem...).


    /ask

  • Jeg er målløs, hvad mon det næste bliver. Jeg kan ikke forestille mig at Michael Rasmussen var den eneste i feltet der har modtaget advarsler fra UCI - der er vel en grund til at det hedder en ADVARSEL og ikke en "nu skal vi ødelægge din kariere seddel" - al den her ballade er IMO startet på et fulstændig forkert grundlag, jeg syn's fandme DCU, pressen & Rabobank skulle skamme sig. De har haft alle oplysningerne tilgængelige inden Touren startede, så hvis det er så stort et problem hvorfor får Michael så overhovedet lov til at stille til start ? ......money talks - fy for satan !

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Hvis Rasmussen virkelig ikke lyver som han har udtalt i dag, vil det være ret let at bevise.


    Passagerlister fra flyet til/fra Mexico eller hans bordingpass.


    Så vil den sag være ude af verden en gang for alle.