God tur og held og lykke. Går ud fra, du ikke bliver søsyg

Farvel for denne gang
-
-
Nice - fed aflønning
Troede heller ikke rigtig på det, da min kammerat som er styrmester hos Mærsk Container Industry sagde det samme. Hvor lang arbejdsdag har man så typisk ?
-
Rigtig god tur!
Hvis piraterne kommer, så sprøjt vand efter dem, med den vandkanon som i har et eller andet stedDet og så dytte alt hvad skibet kan. Og hvis det ikke er nok, prøve at sejle ind i dem
Var der en fra min familie som har være overstyrmand eller noget i den dur, og det fortalte han mig
Da han var hjemme kom der omkring 3-4 checks på de måneder han var hjemme.
Alle gangene var der mellem 6.000 og 10.000krDet var lønnen.
-
Zalam:
Længden af uddannelsen kan ses her: http://www.simac.dk/side3.php?p_id=77Jeg har indtil nu kun taget juniordelen og tager seniordelen senere. Den er lavet en del om fra da jeg startede på den.
BasHuus:
Arbejdsdagen er fra 8 timer og op til 14 timer, nogle gange længere. Typisk er den 10-14 timer. Det er sjældent man kun har 8 timer. Og det er vel at mærke ugens syv dage. Man har som regel 270-320 timer om måneden.- Anders
-
Originally posted by Flindt_DK
Rigtig god tur!
Hvis piraterne kommer, så sprøjt vand efter dem, med den vandkanon som i har et eller andet stedDet og så dytte alt hvad skibet kan. Og hvis det ikke er nok, prøve at sejle ind i dem
Var der en fra min familie som har være overstyrmand eller noget i den dur, og det fortalte han mig
Da han var hjemme kom der omkring 3-4 checks på de måneder han var hjemme.
Alle gangene var der mellem 6.000 og 10.000krDet var lønnen.
Det var da en underlig måde at blive lønnet på. Vi får bare en lønning og den ryger ind på kontoen, ganske ligesom når man har job i land!
- Anders
-
God tur... Kender faktisk en pensioneret kaptajn, der sejlede med container skibe for mærsk!
Finn Sand
-
Vi kommer sku til at mangle en god debatør
Men GL & HF på havene, lyder sku spændende
-
Held og lykke ude i den store verden - tillykke med uddannelsen og jobbet selvfølgelig. Glæder mig også til om 4½ år når jeg er færdig, dog udelukkende maskinmester ;).
-
God tur
Skal nok blive mega fedt!
-
Originally posted by Marquis
Vi kommer sku til at mangle en god debatørMen GL & HF på havene, lyder sku spændende
Tak. Jeg kommer også til at savne debatterne. Jeg er jo ikke altid enig i hvad folk siger, men jeg forsøger da at holde det på et nogenlunde sagligt niveau!
- Anders
-
Tak til jer alle...og så snakkes vi ved om små 3 måneder. Måske før hvis jeg støder på noget internet (sømandsklubben i Hong Kong er nok det bedste bud).
Må hellere komme tilbage til pakkeriet. Skal afsted kl 07 i morgen tidlig og jeg er stadig ikke færdig med at pakke.
Ha' det rigtig godt, landkrabber...arrgghh
- Anders