Farvel for denne gang

• Rigtig god tur! :9xo
    Hvis piraterne kommer, så sprøjt vand efter dem, med den vandkanon som i har et eller andet sted :D Det og så dytte alt hvad skibet kan. Og hvis det ikke er nok, prøve at sejle ind i dem ;)
    Var der en fra min familie som har være overstyrmand eller noget i den dur, og det fortalte han mig :)
    Da han var hjemme kom der omkring 3-4 checks på de måneder han var hjemme.
    Alle gangene var der mellem 6.000 og 10.000kr :crazyeyes: Det var lønnen.

• Zalam:
    Længden af uddannelsen kan ses her: http://www.simac.dk/side3.php?p_id=77

Jeg har indtil nu kun taget juniordelen og tager seniordelen senere. Den er lavet en del om fra da jeg startede på den.

BasHuus:
    Arbejdsdagen er fra 8 timer og op til 14 timer, nogle gange længere. Typisk er den 10-14 timer. Det er sjældent man kun har 8 timer. Og det er vel at mærke ugens syv dage. Man har som regel 270-320 timer om måneden.

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Originally posted by Flindt_DK
    Rigtig god tur! :9xo
    Hvis piraterne kommer, så sprøjt vand efter dem, med den vandkanon som i har et eller andet sted :D Det og så dytte alt hvad skibet kan. Og hvis det ikke er nok, prøve at sejle ind i dem ;)
    Var der en fra min familie som har være overstyrmand eller noget i den dur, og det fortalte han mig :)
    Da han var hjemme kom der omkring 3-4 checks på de måneder han var hjemme.
    Alle gangene var der mellem 6.000 og 10.000kr :crazyeyes: Det var lønnen.

Det var da en underlig måde at blive lønnet på. Vi får bare en lønning og den ryger ind på kontoen, ganske ligesom når man har job i land!

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• God tur... Kender faktisk en pensioneret kaptajn, der sejlede med container skibe for mærsk!

Finn Sand

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• Held og lykke ude i den store verden - tillykke med uddannelsen og jobbet selvfølgelig. Glæder mig også til om 4½ år når jeg er færdig, dog udelukkende maskinmester ;).

Originally posted by Marquis
    Vi kommer sku til at mangle en god debatør ;) Men GL & HF på havene, lyder sku spændende :)

Tak. Jeg kommer også til at savne debatterne. Jeg er jo ikke altid enig i hvad folk siger, men jeg forsøger da at holde det på et nogenlunde sagligt niveau! :$

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Tak til jer alle...og så snakkes vi ved om små 3 måneder. Måske før hvis jeg støder på noget internet (sømandsklubben i Hong Kong er nok det bedste bud).

Må hellere komme tilbage til pakkeriet. Skal afsted kl 07 i morgen tidlig og jeg er stadig ikke færdig med at pakke.

Ha' det rigtig godt, landkrabber...arrgghh :cheers:

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne