E6850 = 1843.-

  • når jeg engang skal have en quadro core, skal det være den ægte vare og ikke 2 dual limet sammen, de bliver bla. for varme
    og så bliver det først, når der er noget jeg kan bruge den til

  • Quote

    Originally posted by Henrik-
    XS er ihvertfalde nede her hos mig, men chek linket alligevel når de oppe igen :P


    Lige tjekket den.. Der ser ud til at være understøttelse for en rig række af programmer. :)


    Og det er jo kun begyndelsen.. Så det er jo fint nok. :)

  • og når der rent faktisk kommer noget som der kan udnytte alle 4 kerner for "folket" så er de allerede forældet.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Vupti så ankom min E6750! :clap:


    Det ser ud til at Intel har indset deres IHS problem.. Min ser i hvert fald ud til at være 100% plan, modsat min E6600 som er ligeså skæv som en canadier i amsterdam! :9xo

  • Quote

    Originally posted by Spyro
    Vupti så ankom min E6750! :clap:


    Det ser ud til at Intel har indset deres IHS problem.. Min ser i hvert fald ud til at være 100% plan, modsat min E6600 som er ligeså skæv som en canadier i amsterdam! :9xo


    Hvordan oc'er satanen??

  • Jeg regner med min den næste bliver en 6850.. Pt. sætter min varme Nordbro grænsen når jeg overclocker.
    Så med en 6850 skulle der jo være gode muligheder for at komme godt der op af :D .
    Min grænse på bussen ligger vidst omkring de 1690mhz. Hvor meget kan man så få en E6850 til at løbe?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Argh køb nogle nye :D


    Regner med at købe nogle Cellshocks.. Dem er folk jo så glade for. ;)


    Med mindre at der er nogen der får nogle Crucial Ballistix hjem, inden da.


    Venter på at få mit VISA/Dankort etc, så kan intet købe før jeg får det.. Kommer forhåbentlig i næste uge. :/

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Jeg regner med min den næste bliver en 6850.. Pt. sætter min varme Nordbro grænsen når jeg overclocker.
    Så med en 6850 skulle der jo være gode muligheder for at komme godt der op af :D .
    Min grænse på bussen ligger vidst omkring de 1690mhz. Hvor meget kan man så få en E6850 til at løbe?


    Det siges at de nye E6x50'ere har en G0 stepping, som ikke kræver lige så meget volt som B2 (E6x00). Så 4 GHz skulle de fleste kunne nå, med ordentlig køling. :)

  • Quote

    Originally posted by Cyclups


    en lille tur på XtremeSystems forum giver dig lidt ret, ja 4GHz en en "relativ" smal sag, dog skal man op på 1.6v til 1.65v for at komme derop, det kan man også med en E6600 og om det så er på luft mere når man køre 1.6v, men ja der er folk som ikke har noget i mod at deres C2D rammer 70-80C i temp.


    G0 stepping er væsentlig køligere, hvis jeg gav ofre penge på cpu købte jeg sådan en eller Xeon Quad X3220

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jeg kunne godt finde på at købe en QX6850 eller en E6850 sammen med et Asus Blitz Extreme, problemet er at der ikke findes nogen gode DDR3 ram på de danske markede, jeg vil gerne have nogle Team Xtreem eller nogle Super Talent, men kan man tilsydeladende ikke få i Danmark pt.


    Ellers hvis det kunne fås i Danmark ville jeg helst have Asus Formula...

  • Quote

    Originally posted by Svan
    Jeg kunne godt finde på at købe en QX6850 eller en E6850 sammen med et Asus Blitz Extreme, problemet er at der ikke findes nogen gode DDR3 ram på de danske markede, jeg vil gerne have nogle Team Xtreem eller nogle Super Talent, men kan man tilsydeladende ikke få i Danmark pt.


    Ellers hvis det kunne fås i Danmark ville jeg helst have Asus Formula...


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=337825 ?

  • Quote

    Originally posted by Spyro


    Hehe.. ;) De har også Blitz Extreme. :)


    Jo men den eneste forskel jeg har kunne finde på extreme og formula er at formula kører med DDR2 hvilket jeg lidt ser som en fordel da jeg har nogle OCZ Titanium Alpha som ikke bliver brugt til noget da de spasser ud på mit eVGA 680i SLI, ved ikke hvorfor men det gør de :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by Svan
    http://www.asus.dk/products.as…=0&model=1739&modelmenu=2


    Det ser da lækkert ud... Jeg kunne satme godt finde på at købe sådan en, og smakse en E6850 på og sammen med mit Switech GTX skulle de gerne gå hånd i hånd :D


    Du skal da sidte en qx6850 i den :))