godmorgen.. fisketur

• godmorgen.. er lige kommet hjem fra en nat ved åen... (ja ja der er en mening med min tråd)

klokken 22.00 kører jeg ned til gudenåen mig en en vens far har fundet et rigtig lækkert sted at fiske super dejligt fangede 6 ål og nogle abbore.. lige pludselig begyndte det at lyne uden torden det fløj bare rundt omkring over det hele med lyn det var super fedt.. det hedder vist noget med kornmoden ? lige pludselig begyndte det at regne og hagle og nu til det spændene ja haglene var ligeså store som nødder:S det gjorde ekstremt ondt har små buler i min bil efter hvor den holdte har i set så store hagl i danmark før ?

men ellers en rigtig lækker tur :)

Originally posted by Dj revaX
    godmorgen.. er lige kommet hjem fra en nat ved åen... (ja ja der er en mening med min tråd)

klokken 22.00 kører jeg ned til gudenåen mig en en vens far har fundet et rigtig lækkert sted at fiske super dejligt fangede 6 ål og nogle abbore.. lige pludselig begyndte det at lyne uden torden det fløj bare rundt omkring over det hele med lyn det var super fedt.. det hedder vist noget med kornmoden ? lige pludselig begyndte det at regne og hagle og nu til det spændene ja haglene var ligeså store som nødder:S det gjorde ekstremt ondt har små buler i min bil efter hvor den holdte har i set så store hagl i danmark før ?

men ellers en rigtig lækker tur :)

Ja, spændende med buler i bilen. Store halg i DK er jo ikke en sensation

Originally posted by bublegum

Ja, spændende med buler i bilen. Store halg i DK er jo ikke en sensation

Men stadig ret sjældne. Store hagl hører til i de varmere egne. De største jeg har set i Danmark i mine 28 år er 7-8 mm

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Man kan også give dem væk, hvis man ikke gider have dem alligevel.

- Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• det må have gjort pænt nas at bliver ramt af de hagl.

og de må slå pænt hårdt få min chef's bil (en volvo af ældre alder) fik nogle ordenlige buler i taget og den bil er bygget til at køre evigt og den er lavet af noget godt stål så de har slået pænt hårdt.

Originally posted by Rasmus_yamaha
    det må have gjort pænt nas at bliver ramt af de hagl.

og de må slå pænt hårdt få min chef's bil (en volvo af ældre alder) fik nogle ordenlige buler i taget og den bil er bygget til at køre evigt og den er lavet af noget godt stål så de har slået pænt hårdt.

Jaah. En volvo er jo bygget til at ramme end elg og stadig køre videre. om det passer ved jeg ikke, men det lyder da meget godt.

• Ja, sidste år haglede det også så kraftigt, a det gik igennem udestuens temo-Plestic-glas-tag.. Der var temmelig store huller efter det. Han har billeder af det, men desværre ikke nogen jeg sidder inde med.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

Originally posted by redrolf
    Noget jeg aldrig har gættet ved at fiske det er: Hvis man nu fanger 20 fisk, hvilket tager meget lang tid at spise, hvad gør man så med dem. Fyser man,sælger man eller noget helt tredje.

Æder, giver nogle væk til familie og måske naboer og fryser ned.

Var for nogle år ude en tur ved Storebæltsbroen og nappe hornfisk. Vi fik lagt os så vi drev med en stime, som så resulterede i at vi 3 personer endte med at have fanget 65 hornfisk. Blinket behøvede næsten ikke at røre vandet før der var bid, og selvom en havde bidt på, så var resten helt vilde. Der blev også givet ret mange væk ;)

Mja.. Store hagl er ikke så almindeligt i danmark - ihvertfald ikke så store at de laver skade på ting.