• kan man snyde eller ikke snyde i CSS? Havde en diskution med nogle i dag, og jeg troede ikke man kunne snyde når der var det VAC secure på, hvis det ikke er tilfældet gider ejg da slet ikke spille mere, for så sidder der 80000 billioner mennesker og snyder i det spil!

  • VAC er jo ikk direkte anti-cheat - det er et program der gør at hvis du snyder, og bliver opdaget, så kan du ikk spille på nogen andre VAC på - så folk kan godt cheate derinde, men de bliver opdaget og bliver banned fra steam - tro mig, har selv været ude for det - fordi jeg skulle spille LAN med nogle venner - ved et uheld røg jeg ind på en VAC secure server - også blev jeg banned fra steam i et år....


    Og ja - det er iorden at snyde når man er til LAN da det er pisse sjovt at tage groft pis på sine venner på den måde...:D - Men på nettet går jeg ikk ind for det...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • ALLE snyder jo så, hvorfor faen sku de ikke!


    Jeg tror simpelthen ikke på at dem der ligger og topper derinde i spillet med konstant overblik i forhold til alle andre osv ikke snyder, de er bare pisse gode til det.


    argh,,,,, hva faen skal ejg nu spille, jeg kan ikke spille CS mere, jeg ved jeg går totalt amok hvis en eller anden laver headshot på mig 2 gange i træk nu :T

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    ALLE snyder jo så, hvorfor faen sku de ikke!


    Jeg tror simpelthen ikke på at dem der ligger og topper derinde i spillet med konstant overblik i forhold til alle andre osv ikke snyder, de er bare pisse gode til det.


    argh,,,,, hva faen skal ejg nu spille, jeg kan ikke spille CS mere, jeg ved jeg går totalt amok hvis en eller anden laver headshot på mig 2 gange i træk nu :T


    headshot er monster nemt at lave... :D Derudover så kender jeg godt det når folk bare bliver ved med at lave noget som ryster en... :crazyeyes:


    Og ja man kan godt cheate på VAC server en af mine venner gjorde det engang, undrede mig over at han kunne slå mig i 1on1 etc. og lå over mig i score, men der var da en forklaring...

  • det er jo fame så nemt. Og dem som fatter bare en smule bruger da alle de programmer med omtanke uden at blive opdaget, det er da et hundrede procent sikkert at ekstremt mange gør det.


    Blev total dissed på en server i dag fordi jeg sagde en gut snød :/ men hans score var noget lignende 35/4 og han var i flere situationer ifølge ham selv "heldig", hvor jeg mente det stik modsatte :)


    Og så sidder alle severens stamfolk og siger jeg whiner, men han har da bare -cheat skills- og skils nok til at få folk til at falde for ham som en "ikke snyder".

  • Man kan sagtens snyde på en VAC server hvis man bruger mat-hacks. Hvis du f.eks. ændrer dine textures til glas så du kan se igennem. Valve gør dog snart det umuligt at bruge custom materials.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • der også sound hack så det bliver indikeret hvor modstanderen kommer fra, ud fra sound og derfor kan den umiddelbart ikke lige spottes da man stortset skal se hans skærm irl.

  • Simonthk:


    Ærlig talt så er der ikke mange der snyder. På en pub kan der måske være 1/20 der bruger cheats, men du ser som regel slet ikke nogen, og ja, man ved godt når de har cheats.
    Valve gør det snart umuligt at bruge wallhacks, og derfor vil antallet af cheaters falde ekstremt, da en aimbot/speedhack kan spottes så nemt som ingenting.


    Men anyway så betyder det ikke så meget for mig om folk snyder på en public server, jeg finder bare en anden at spille på, eller spiller på deathmatches hvor jeg ved folk er clean. Når det så kommer til seriøs gaming så har de fleste leages anticheat systemer, og generelt er der ikke særlig mange folk som snyder på det niveau, da det er fuldstændig meningsløst.


    Du skal passe på med at sige folk snyder, og bedøm dem aldrig på deres score.
    Score betyder absolut ingenting, det der betyder noget er om det går godt, eller ikke går godt, og det kan din score aldrig rigtig sige en skid om, da det afhænger meget af hvem du spiller mod osv.
    Derudover er der en meget smal "skill-gap" i Source i modsætning til 1.6. Det betyder at i Source er vejen fra lowskill til highskill mindre end i 1.6. Derfor er der rigtig mange i Source som er rigtig skilled, og det der adskiller dem fra at være ens er ofte deres gamesense mere end det er aim.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Der er altså alligevel en del der bruger cheat i diverse turneringer, altså ikke de helt store eller bare hvor de fysisk tjekker compen. men fx esl etc. er det da sket nogle gange...


    Derudover så er det rigtigt at man i CS:S hurtigt kan bliver skilled, men det er altså kun i FFA, snakker vi kampe på høj plan så der sku en del til, da hele teamet skal funge ordentligt etc. og tacs.'ne skal være i orden... etc.

  • Ja, som regel kan du sagtens se når folk snyder.
    Jeg har fx en gang spillet cs_assault som CT. Da vi var igang med at købe våben mm kom en T stormende og tog os alle sammen i headshot :crazyeyes:


    En af mine venner der afprøvede noget speedhack, aimbot etc blev bannet i 4 år :))

  • Vac gør jo ikke så du ikke kan snyde, men hvis du snyder får du ban, men du kan godt snyde. :boxing:

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Der er rigtig mange som bruger wallhack til at træne hvor de skal skyde gennem vægge osv, desværre.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Må give Mvk ret.


    Tror skut det er så slemt tbh. Syntes ikke jeg oplever at blive rendt over ende ret ofte.
    Det er ofte tydeligt at se hvis nogen snyder så ka du jo bare finde anden server eller tage udfordringen op...


    Og ja, pas på med at bedømme folk ud fra score og nogle "heldige" frags. Som Mvk siger er det svært at få samme skill som man kunne i det gamle CS hvad angår aim, men til tider kan man stadig få det til at køre og bare have følelsen af at kunne fornemme sin modstanders næste træk.


    Men kunne da godt tænke mig at vide hvordan en evt cheater bliver raporteret og dermed banned? Hvad afgør om en spiller snyder?


    For der er da ingen tvivl om at spillet ville blive federe, hvis man kunne gøre det 100% cheat fri. Slippe for de ubegrundede beskyldninger folk får til tider, blot fordi de kan deres kram.


    Men nogen forklaring på hvorfor man i CS source ligesom ikke kan blive helt så rutineret til at lave Head Shots som man kunne i det gamle ? Jeg har ændret lidt i config hvilket hjalp betydeligt, men føler stadig ikke den sider, som den gjorde engang...


    -

  • No offence.. Tror bare ikke du er så trænet ;)


    Hvis man finder en der snyder er det som regl nemt og se. Hvis ikke så skift server.
    Udover det så er CSS ekstremt random. Headshot er godt nok nemt.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

    Rettet en gang, sidst af KreaTive ().

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    No offence.. Tror bare ikke du er så trænet ;)


    Hvis man finder en der snyder er det som regl nemt og se. Hvis ikke så skift server.
    Udover det så er CSS ekstremt random. Headshot er godt nok nemt.


    Spillet CS 1.6 meget?


    Syntes du det er lige så nemt at lave HS i source?

  • Ved ikke helt hvordan en spiller bliver reported for brug af snyd.
    På nogle server kører de nogle scans der simpelt hen kan læse hvis der fx er en spiller der benytter sig af evt wallhack - hvordan de gør, de skal jeg ikke kunne sige