Av for *****!

• Av!!

Så kom dagen...
    Der er nu dømt officiel hadedag mod de kommunale vejarbejdere...
    Eller i hvert fald nogen af dem!!

Man kører stille hjemad på sin scooter..
    Kommer til en ny rundkørsel, som vejarbejderne åbentbart har valgt at beklæde
    med en masse løse småsten..
    Og hvad sker der så når man triller langsomt ind i rundkørslen..

Så smutter forhjulet da..
    Jeg falder med hovedet ind i en betonklods..
    Skraber begge knæ, begge albuer.. Skinnebenet.. Håndfladerne fik også en god tur..
    Og den bærbare jeg havde i en taske på ryggen fik en flyvetur hen over mig og ned på vejen..

Har lige siddet i ca 20 minutter og pillet småsten ud af mine håndflader med en pincet..
    Av siger jeg bare..
    Heldigvis havde jeg hjelm på.. Så hovedet er der ikke sket noget med..

Og ser også ud til den bærbare kan starte..

Men opråb til alle kommunale vejarbejdere..
    Fej dog op efter jer!!

Nu vil jeg så hen og rense mine dejlige dybe hudafskrabninger..
    Havde alligevel ikke noget at lave i aften..

Så tak for det vejarbejdere..
    Nu har jeg noget at lave resten af denne lørdag..

• Har også væltet på min cykel dengang da der lige var blevet lagt nyt asfalt ud på den lille vej jeg bor på, dog ikke så slemt som du fortæller det :rolleyes: Der var også sindtsygt mange sten. De skulle rydde lidt bedre op efter sig

• nedern, men vejarbejder er kommunale ansatte og derfor går præcis til tiden. De tænker ikke på oprydning.

I Hadsund, har de gravet byen fuldstændig op, hver man hverken kan komme frem eller tilbage. Så grav dog EN vej adgangen istedet for 8 veje.

Originally posted by Shooqer
    nedern, men vejarbejder er kommunale ansatte og derfor går præcis til tiden. De tænker ikke på oprydning.
    I Hadsund, har de gravet byen fuldstændig op, hver man hverken kan komme frem eller tilbage. Så grav dog EN vej adgangen istedet for 8 veje.

Ja præcis de er ligeglade med hvad kunderne synes, de får lige mange penge om kunderne er tilfredse eller pisse sure.

• Du fortalte ikke hvad der skete med scooteren hvilket er vigtigst :T

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Hosk jod..

/ OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

• så må man jo køre efter forholdene :pokey:

men avvv for den da god bedring.

det er ikke manglene oprydning

alle de små sten er blevet til overs efter de andre små sted er kørt ned i astfalten.

dem fjerner man først efter et par dage forde vejen lige skal køre til.

stod der ikke nogle skilte hvor der stor løse sten på .

• Avs.. god bedring.

Der har været nogen og reparere nogle huller i vejen ud for hvor jeg arbejder.
    De har dog ikke tromlet det.. men derimod kørt over det et par gange med deres bil.
    De har så brugt en bil der vejede lidt for meget, så nu er der stadig hul.. men med deres hjulspor i...

Originally posted by Falsk
    Avs.. god bedring.

Der har været nogen og reparere nogle huller i vejen ud for hvor jeg arbejder.
    De har dog ikke tromlet det.. men derimod kørt over det et par gange med deres bil.
    De har så brugt en bil der vejede lidt for meget, så nu er der stadig hul.. men med deres hjulspor i...

lol, det er sku sørgeligt så noget..

Men av av Bubbi, hader bare når man får en masse små sten ind i håndfladen, der er næsten ikke noget værre synes jeg! Jo kan måske godt være ham her er i større smerter(ADVARSEL:Det er virkelig ikke noget kønt syn, men bare rolig, ikke noget fra rotten.com eller så noget) http://news.yahoo.com/photo/07…8074f4a4e8070577d110017a8 ubeskrivelig smerte!?

Originally posted by Marquis

Men av av Bubbi, hader bare når man får en masse små sten ind i håndfladen, der er næsten ikke noget værre synes jeg! Jo kan måske godt være ham her er i større smerter(ADVARSEL:Det er virkelig ikke noget kønt syn, men bare rolig, ikke noget fra rotten.com eller så noget) http://news.yahoo.com/photo/07…8074f4a4e8070577d110017a8 ubeskrivelig smerte!?

av av av!! tog mig lige 2 sec før jeg egentlig opdagede hvad det var, jeg kiggede mere efter et bøjet ben eller lignende :P

• Var det skilt som advarede med løse sten? Hvis ikke, så kan du faktisk kræve erstatning.

• Du har ikke bare kørt for stærkt/været uopmærksom? Enhver idiot ved sgu da, at ifm. vejarbejde skal man passe ekstra på.

Røg selv på røven i rundkørselen ved Dybbelbro station for et par år siden, og slog mig forholdsvis meget. Da det var mig selv der snorksov/kvajede mig, valgte jeg at holde det for mig selv, og ikke dele oplevensen med andre.

Go´ bedring.

Originally posted by Marquis

lidt svært at have ondt af ham, de er selv ude om det

Originally posted by ^Genzo^

lidt svært at have ondt af ham, de er selv ude om det

Jeg giver fandme heller ikke en skid for tyrefægtning. Det er konsekvensen af det.