Hvilke gadgets har i??

  • Quote

    Originally posted by HyPe
    Jeg ved nu ikke om det er en gadget, men den er ihvertfald liret ;)


    Ja, det er ret fedt at eje et lægehus :baby:


    Hmm gadgets, puha, når jeg tænker gadgets, så er det ikke mobiler, tv og således...


    Hvad er definitionen for en "gadget" ? Men ellers regner jeg med at købe en af de der meget specielle bolde som man kan lege med på stranden, som bouncer helt vildt godt på vandet pga et specielt gummimateriale :P

  • Quote

    Hvad er definitionen for en "gadget" ?


    Defination of a gadget:


    "A gadget is a device that has a useful specific practical purpose and function. Gadgets tend to be more unusual or cleverly designed than normal technology. In some circles the distinction between a gadget and a gizmo is that a gizmo has moving parts, whereas a gadget need not have them. For example, a nifty digital watch would be a gadget, while an analog watch would be a gizmo."


    Derfor indgår den subwoofer jeg har indsat fx som en gadget, den bruger digital forstærkning og som er rund og skiller sig derfor markant ud fra mængden.
    Samt det ur jeg også har indsat, det har Bluetooth med en lille skærm indbygget så man kan se hvem der ringer eller hvilket nummer man spiller på sin mobil, samt det har en mini remote til at styre musikafspilleren på mobilen eller andre bluetooth musik afspillere.


  • Ja det giver mening, men der var jo flere der bare havde sat en "normal" højtaler eller hvad det var ind, og et 40" tv eller hvad det nu præcist var ;)

  • tæller en commodore 64? det kan godt være spillene ligner lort, men for fanden hvor bliver man afhængig :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • PSP
    K800i (gammel satan :P)
    Ipod Nano 4Gb
    Harman Kardon / CervinVega / JBL
    12 Askebægere (Vigtigt!)



    Det var vidst det hele (:


  • Hvormeget kostede den?

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    Ja, det er ret fedt at eje et lægehus :baby:


    Hmm gadgets, puha, når jeg tænker gadgets, så er det ikke mobiler, tv og således...
    Hvad er definitionen for en "gadget" ? Men ellers regner jeg med at købe en af de der meget specielle bolde som man kan lege med på stranden, som bouncer helt vildt godt på vandet pga et specielt gummimateriale :P


    De er max grineren. Det er en nano bold. Har selv 2 af dem, mest geniale og have med på stranden.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Det er jo altid sjovt med definitioner jeg bad google om at definere gadget og fik følgende...


    1.
    A metal rod with a spring clip that grips the foot of a vessel and so avoids the use of a pontil. Gadgets were first used in the late 18th century.


    2.
    In the X Windows system, a component that does not require space on the display.


    3.
    In AIXwindows, a windowless graphical object that looks like its equivalent like-named widget but does not support the translations, actions, or Popup widget children supplied by that widget.


    4.
    A gadget or gizmo is a device that has a useful specific purpose and function. Gadgets tend to be more unusual or cleverly designed than normal technology.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Har self. min pc og bærbare, derudover en SE W800i og en W880i, TomTom one, et par dvd afspillere, et 32"lcd tv, en masse højtallere fra B&O, dali, B&W osv. bruge ikke dem alle samtidigt da min største forstærker er en 6,1 forstærker :/ En PS2, et Leica M5 eller M6, ka ikke lige huske det.. Så har jeg 5-6 kasser med dimser på loftet..
    Edit: En rød Fiat UNO 1.0 ka man vel os kalde en gadget :P

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Min nyeste gadget må vel være mit G15 tastatur, det sørme sjov at lege med det LCD display :p
    Ellers har jeg mit G25 rat sæt. elsker det!
    en lille billig fjernstyret helikopter til 300kr ! meget sjovt at fumle med nogengange

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • kom lige i tanken om at denne står ude i garagen.. 8)


    [Blocked Image: http://www.clands-shop.dk/images/buggysortgulkore.jpg]


    1/8 Nitro buggy... skraldskægt legetøj :clap:

    Asus P5W DH DLX + E6600
    Gainward Golden Sample 7800 GTX 256 + LG Flatron L1980Q
    WD Raptor 74 GB + Seagate 250GB
    Corsair XMS2 2 x 1024 MB PC-6400
    Logitech G5 Laser + Logitech internet navigator SE
    Cooler Master CM Stacker - Black + 450W OCZ Modstream PSU
    Sennheiser HD 457 + Logitech Z-5500 Digital