Hvis i ikke lige vidste det ville jeg da bare lige sige at den nye trailer for GTA 4 er kommet.
Kan ikke sige meget andet end det ser NICE ud
EDIT: Lidt kikset... Glemte at poste link: http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
Hvis i ikke lige vidste det ville jeg da bare lige sige at den nye trailer for GTA 4 er kommet.
Kan ikke sige meget andet end det ser NICE ud
EDIT: Lidt kikset... Glemte at poste link: http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
QuoteSorry but you're not allowed to watch this site at this time.
lol... Er ikk gammel nok. Haha Snyder da bare lidt så...
EDIT: Neeej! Kan ikke lave min alder om når jeg har skrevet den en gang.
QuoteOriginally posted by Spixe
lol... Er ikk gammel nok. Haha
Snyder da bare lidt så...
EDIT: Neeej! Kan ikke lave min alder om når jeg har skrevet den en gang.
Slet dine cookies....
QuoteOriginally posted by KreaTive
Slet dine cookies....
Brugte bare youtube.com Men er det cookies some gemmer sådan noget? Vidste jeg faktisk ikk.
Øhh hvor skal man angive alder på den side?
Jeg surfede derind og så videoen uden problemer - fed lille trailer ellers, glæder mig til spillet (håber det kommer til at virke i Vista x64)
QuoteOriginally posted by dB1
Jeg surfede derind og så videoen uden problemer - fed lille trailer ellers, glæder mig til spillet (håber det kommer til at virke i Vista x64)
Det kommer jo sikkerrt først til pc 4-6 måneder efter konsol desvære Men til den tid tror jeg det er 100% det kommer til at virke med Visatax64
QuoteOriginally posted by dB1
På forsiden.
Når PC udgaven af GTA IV forhåbelig er udkommet ca. 5 måneder efter konsol-versionerne, er det så tænkeligt eller utænkeligt, at folk med Windows XP også ville få del af kagen? Eller tror i at spillet er ubrugeligt uden Direct X 10?
QuoteOriginally posted by Andersen8800
Når PC udgaven af GTA IV forhåbelig er udkommet ca. 5 måneder efter konsol-versionerne, er det så tænkeligt eller utænkeligt, at folk med Windows XP også ville få del af kagen? Eller tror i at spillet er ubrugeligt uden Direct X 10?
Folk med XP kan jo sagtens spile DX10 spil, man får bare ikke effekterne med. Men det kommer jo end på om det bliver DX10. Og det er der vidst ikke rigtigt nogle der ved? Men et skud i tågen så tror jeg der gør. (oh dog )
Men spillene er jo ikke ubrugelige uden DX10. Mange siger at man ikke kan se det i nogle af de spil der har det nu. Men det kommer jo nok.