OC-Dog
De havde nok "lånt" en version fra Pirateba........
Haha
OC-Dog
Haha
QuoteOriginally posted by Spyro
Det lyder lidt gay..
Når det er med en pige?
Altså, jeg ÆLSKER når actionfilm er urealistiske, det er det de skal være! Hvis nogen som helst form for actionfilm ikke var urealistisk ville den ikke være synderlig underholdende at se :P. Jo mere urealistisk, jo bedre sys jeg :P.
Klasse film. Shit den var genial. Bruce Willis styrer simpelthen bare, selvom han er 52.
QuoteOriginally posted by Artisan
OC-Dog
Haha
Det lignede seriøst en eller anden dårlig Telesync eller sådan noget! Farverne var blege og billedet var sløret!
Ikke andre der har oplevet det?
QuoteOriginally posted by OC-Dog
Det lignede seriøst en eller anden dårlig Telesync eller sådan noget! Farverne var blege og billedet var sløret!
Ikke andre der har oplevet det?
Så den i Kolding, og der var det også sådan. Vil nu ikke sige det var sløret, men farverne var ihvertfald blege. De første 15 min sad jeg bare og ventede på der kom nogen ind og fin-justerede billedet lidt, men det skete aldrig. Tror måske bare det er den måde de har valgt at lave filmen?
Ja det er en super fed film.
Det eneste negative jeg kan sige om den er den meget omtalte scene med den F-35. Det var sku mega skuffende.
QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Så den i Kolding, og der var det også sådan. Vil nu ikke sige det var sløret, men farverne var ihvertfald blege. De første 15 min sad jeg bare og ventede på der kom nogen ind og fin-justerede billedet lidt, men det skete aldrig. Tror måske bare det er den måde de har valgt at lave filmen?
Det kan jeg garantere at det ikke er - jeg så den i Imperial hvor de har fintunede Barcho projektore og ISF godkendte lærreder alle tunet ind efter ISF/THX standarter - og her stod det klart, tydeligt og meget farverigt
QuoteOriginally posted by dB1
Det kan jeg garantere at det ikke er - jeg så den i Imperial hvor de har fintunede Barcho projektore og ISF godkendte lærreder alle tunet ind efter ISF/THX standarter - og her stod det klart, tydeligt og meget farverigt
Jeg synes heller ikke at jeg lod mærke til at der skulle være noget i vejen...
Så den igår!
Må sige at jeg blev positiv overrasket, den er så vild - fik kulde gysninger flere gange af at se Mclane gå amok!
Chuck Norris Go home!!
Jeg så den med min søn i Regina-Bio i Fredericia i fredags, og både billede og lyd var dårligt. Billedet var sløret i nogle dele af filmen, og lyden hoppede i volume nogle gange.
Filmen i selv synes jeg er mega-fed. Det er længe siden at der er kommet en ordentlig actionfilm, uden det har været med overnaturlige væsner, eller langt ude i fremtiden, så fra mig.
Hmm...Jeg synes ikke det kan være rigtigt at man betaler 80 kr for at se en film hvor billedkvaliteten ikke er optimal!
Man burde kræve pengene tilbage!
QuoteOriginally posted by OC-Dog
Hmm...Jeg synes ikke det kan være rigtigt at man betaler 80 kr for at se en film hvor billedkvaliteten ikke er optimal!
Man burde kræve pengene tilbage!
Ja det er for dårligt. Når man går i biografen så skal tingene sku være i orden
Tjoe, filmen var som sådan ok, men syntes nu ikke den fik mig helt op og ringe. Efter min mening så syntes jeg det er en hæderlig actionfilm, men klart den ringeste af de fire.
Så jeg ville nok give den 4/6.
Spoiler:
Dog syntes jeg det var imponerende at BMW'en de stjal kunne få kontakt med BMW's central? Er der lige en hemmelig opkobling direkte til førerbunkeren i Berlin? Mig bekendt var hele mobil-netværket blevet lukket der?
Syntes også det var ret imponerende så hurtigt ham hackeren kunne udfylde nogle af de loginbokse når han lige skulle hacke et eller andet.
Men igen, det er bare film. Og det fik da M&Ms'ne til at glide ned
Hmmm har lidt blandede meninger om den film....ja den var fed, men synes ikke den var de 70kr værd som jeg betalte...
Forstod heller ikk li det med BMW's hotline eller hva silvan, og jet stuntet var liiiige lidt for overdrevet.
En anden ting der skuffede mig var at lyd og billede flere gange var async
Altså synes jeg så det flere gange, især:
SPOILER!!!
Da de lige var kastet ind i muren mens de sad i den varevogn, og er kommet ud af den....Man ser bruce og knægten snakke, billedet skifter til en anden scene mens deres snak køre stadigt og man kommer tilbage til dem....Men den scene man kommer tilbage til passer ikk ind i det knægten siger....Han har LUKKET mund men man høre ham sige replikker
Tvivler på det var biografens skyld for udover de få gange dette skete var der god sammenhæng mellem lyd og billede. Kan self. også være jeg er blevet for nørdet i at opdage sådan noget
EDIT: Har lige kigget på "Goofs" inde på imdb.com om filmen og se her:
Audio/visual unsynchronized: In the scene after the natural gas blows up the Middleton plant when Matt's giving up on 'winning,' his words don't match his mouth. Also, the same shot is used 3 times during his dialogue.
Såå jeg er vist ikk helt dum
Var inde og se den i fredags og syntes sgu det var en helt ok film. Selvfølgelig er den overdrevet på mange måder, men det er stadig hvad man forventer.
Når jeg går ind til sådan en film forventer jeg action fra start til slut og de små skæve sjove replikker som altid har kendetegnet die hard serien. Det for man helt sikkert også syntesjeg sgu det er fjong.
Hey...
Har været inde og se Die Hard 4.0
Og jeg kan kun sige at jeg har ventet på ådan en dejlig urealistisk og actionpacket film, lige siden Die Hard Mega Hard!
Se den, den er genial!
ups...dobbelt post
sorry
Ja, den er vel som en actionfilm er, men den var ganske udemærket...
Dog fatter jeg ikke folk bliver ved med at nævne F-35 scenen den er da ikke mere urealistisk end alt det andet...
QuoteOriginally posted by Svan
Ja, den er vel som en actionfilm er, men den var ganske udemærket...
Dog fatter jeg ikke folk bliver ved med at nævne F-35 scenen den er da ikke mere urealistisk end alt det andet...
Men den scene ser super dårlig ud. Hvis i spørger mig.