Die Hard 4

• OC-Dog
    De havde nok "lånt" en version fra Pirateba........ :$

Haha

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by Spyro

Det lyder lidt gay.. :$

Når det er med en pige? :finger:

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Altså, jeg ÆLSKER når actionfilm er urealistiske, det er det de skal være! Hvis nogen som helst form for actionfilm ikke var urealistisk ville den ikke være synderlig underholdende at se :P. Jo mere urealistisk, jo bedre sys jeg :P.

Originally posted by Artisan
    OC-Dog
    De havde nok "lånt" en version fra Pirateba........ :$

Haha

Det lignede seriøst en eller anden dårlig Telesync eller sådan noget! Farverne var blege og billedet var sløret!

Ikke andre der har oplevet det?

Originally posted by OC-Dog

Det lignede seriøst en eller anden dårlig Telesync eller sådan noget! Farverne var blege og billedet var sløret!

Ikke andre der har oplevet det?

Så den i Kolding, og der var det også sådan. Vil nu ikke sige det var sløret, men farverne var ihvertfald blege. De første 15 min sad jeg bare og ventede på der kom nogen ind og fin-justerede billedet lidt, men det skete aldrig. Tror måske bare det er den måde de har valgt at lave filmen?

Originally posted by fhqwhgad
    Så den i Kolding, og der var det også sådan. Vil nu ikke sige det var sløret, men farverne var ihvertfald blege. De første 15 min sad jeg bare og ventede på der kom nogen ind og fin-justerede billedet lidt, men det skete aldrig. Tror måske bare det er den måde de har valgt at lave filmen?

Det kan jeg garantere at det ikke er - jeg så den i Imperial hvor de har fintunede Barcho projektore og ISF godkendte lærreder alle tunet ind efter ISF/THX standarter - og her stod det klart, tydeligt og meget farverigt 8)

Originally posted by dB1

Det kan jeg garantere at det ikke er - jeg så den i Imperial hvor de har fintunede Barcho projektore og ISF godkendte lærreder alle tunet ind efter ISF/THX standarter - og her stod det klart, tydeligt og meget farverigt 8)

Jeg synes heller ikke at jeg lod mærke til at der skulle være noget i vejen...

• Så den igår!

Må sige at jeg blev positiv overrasket, den er så vild - fik kulde gysninger flere gange af at se Mclane gå amok! :finger:

Chuck Norris Go home!!

Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

• Jeg så den med min søn i Regina-Bio i Fredericia i fredags, og både billede og lyd var dårligt. Billedet var sløret i nogle dele af filmen, og lyden hoppede i volume nogle gange.

Filmen i selv synes jeg er mega-fed. Det er længe siden at der er kommet en ordentlig actionfilm, uden det har været med overnaturlige væsner, eller langt ude i fremtiden, så :9xo fra mig.

Originally posted by OC-Dog
    Hmm...Jeg synes ikke det kan være rigtigt at man betaler 80 kr for at se en film hvor billedkvaliteten ikke er optimal!

Man burde kræve pengene tilbage! :idea:

Ja det er for dårligt. Når man går i biografen så skal tingene sku være i orden

• Tjoe, filmen var som sådan ok, men syntes nu ikke den fik mig helt op og ringe. Efter min mening så syntes jeg det er en hæderlig actionfilm, men klart den ringeste af de fire.

Så jeg ville nok give den 4/6.

Spoiler:

Dog syntes jeg det var imponerende at BMW'en de stjal kunne få kontakt med BMW's central? Er der lige en hemmelig opkobling direkte til førerbunkeren i Berlin? Mig bekendt var hele mobil-netværket blevet lukket der?

Syntes også det var ret imponerende så hurtigt ham hackeren kunne udfylde nogle af de loginbokse når han lige skulle hacke et eller andet.

Men igen, det er bare film. Og det fik da M&Ms'ne til at glide ned :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Hmmm har lidt blandede meninger om den film....ja den var fed, men synes ikke den var de 70kr værd som jeg betalte...

Forstod heller ikk li det med BMW's hotline eller hva silvan, og jet stuntet var liiiige lidt for overdrevet.

En anden ting der skuffede mig var at lyd og billede flere gange var async :S
    Altså synes jeg så det flere gange, især:
    SPOILER!!!

Da de lige var kastet ind i muren mens de sad i den varevogn, og er kommet ud af den....Man ser bruce og knægten snakke, billedet skifter til en anden scene mens deres snak køre stadigt og man kommer tilbage til dem....Men den scene man kommer tilbage til passer ikk ind i det knægten siger....Han har LUKKET mund men man høre ham sige replikker 8o

Tvivler på det var biografens skyld for udover de få gange dette skete var der god sammenhæng mellem lyd og billede. Kan self. også være jeg er blevet for nørdet i at opdage sådan noget :crazyeyes:

EDIT: Har lige kigget på "Goofs" inde på imdb.com om filmen og se her:
    Audio/visual unsynchronized: In the scene after the natural gas blows up the Middleton plant when Matt's giving up on 'winning,' his words don't match his mouth. Also, the same shot is used 3 times during his dialogue.

Såå jeg er vist ikk helt dum

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

• Var inde og se den i fredags og syntes sgu det var en helt ok film. Selvfølgelig er den overdrevet på mange måder, men det er stadig hvad man forventer.

Når jeg går ind til sådan en film forventer jeg action fra start til slut og de små skæve sjove replikker som altid har kendetegnet die hard serien. Det for man helt sikkert også syntesjeg sgu det er fjong.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja, den er vel som en actionfilm er, men den var ganske udemærket...

Dog fatter jeg ikke folk bliver ved med at nævne F-35 scenen den er da ikke mere urealistisk end alt det andet... :crazyeyes:

Originally posted by Svan
    Ja, den er vel som en actionfilm er, men den var ganske udemærket...

Dog fatter jeg ikke folk bliver ved med at nævne F-35 scenen den er da ikke mere urealistisk end alt det andet... :crazyeyes:

Men den scene ser super dårlig ud. Hvis i spørger mig.