Pets i Arena

• Nu efter vi har fået et par tråde op om Arena, vil jeg gerne vide hva I syntes om pets i Arena?

Jeg syntes selv, personligt at det er plat at Shamans ikk kan bruge Fire/Earth Elementals i Arena! :(

Frost mages kan summon Water Elemental, som giver en ok god dps!
    Priests kan summon Shadowfiend som giver mana til priesten igen, men ok, den er der kun i 15 sek.

Men hvorfor kan Shamans ikk få deres i Arena? X(
    "Shamans Elementals are insane! The fire elemental can do crits on 2k with Fire Wave!"

Kan Blizzard eller andre spiller, ikk ta at shamans for EN gangs skyld, er den overpowered class? :boxing:

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

• CD (Cooldown)

Fire elemental er det bedste DPS pet ingame. OG trainable. Derfor lang CD. Og abilities med lang CD kan ikke bruges i arena

• Jeg forstod dig et eller andet sted meget godt, lige indtil dén linie.

Originally posted by Bllets
    CD (Cooldown)

Fire elemental er det bedste DPS pet ingame. OG trainable. Derfor lang CD. Og abilities med lang CD kan ikke bruges i arena

Det er noget skod! :boxed:

Originally posted by Zjapper
    Jeg forstod dig et eller andet sted meget godt, lige indtil dén linie.

Syntes du, at Shamans er overpowered?

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

Originally posted by Awokeneyes

Syntes du, at Shamans er overpowered?

Svarer også lige på det :)

Resto er virkelig et godt træ af talents. Overpowered ? lidt.. Men det er nu mere generelt i Healing i pvp.

Hvor fedt er det ikke at tage 8k fra en warrior, så for at en healer, fylder det op med et crit ? .. :ph34r:

• Jaeh ok så.. Nogle shamans har +1.500-1.600 healing power, og så buff med +18% increased effect med healing wave, Healing Wave & + Nature's Swiftness -> Healing Wave :9xo

Har selv noget med +1395 healing power (Mener jeg nok) Og min højeste crit ligger på 8,4k :)

• Der er da en grund til at ikke alle cooldowns/talents er tilladt i arena.
    Tag fx warlocks. SS, det ville da være lidt galt hvis du kom imod et 2v2 lock team.
    Druids, Rebirth, ville være galt, for ikke at nævne warrior's retallation!

Originally posted by MoO
    Der er da en grund til at ikke alle cooldowns/talents er tilladt i arena.
    Tag fx warlocks. SS, det ville da være lidt galt hvis du kom imod et 2v2 lock team.
    Druids, Rebirth, ville være galt, for ikke at nævne warrior's retallation!

Alle abilitys skulle kunne bruges! : / Ligesom en normal BG..

Originally posted by Awokeneyes

Nej?

Nej? :P Synes det er fint at de imba abilities ikke er med.. Det er på en eller anden spøjs måde mere "tve-kamp agitgt", hvis man kan kalde det det.. Det er jo en arena.. Gladiator style.. Imba.. puff ehm. ja..