Tidsel Close up

• syntes det er en skam der ikke er fokus på selve "hovede" på den... den ser ud til at være ude af fokus? ved ikke om det er mig, og hvis det havde været mig, havde jeg fjernet edderkoppen og dens spind :) men det kan også være du ville ha den med jo :)

• Den nederste del af blomsten bliver lidt mørk pga. lyset. Hvis du tager et stykke hvidt papir og holder under blomsten lige under billedet vil det kaste lidt lys tilbage og give mere detalje i skyggen.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Pas lige på med for store billeder på tweak, det bliver bare compressed til sådan noget kantet noget.
    Tryk "Vis billede" for at se det ordenligt.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK
    Pas lige på med for store billeder på tweak, det bliver bare compressed til sådan noget kantet noget.
    Tryk "Vis billede" for at se det ordenligt.

Jeg må jo give ham meget ret her. Den nedscalering web laver er noget skrammel så sørg for jeres billeder overholder mål herinde. De er også hurtigere om at loade så.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Fint billede...Men er det ikke meget uskarpt? Makrobilleder skal da være skarpe så man kan se en masse detaljer det blotte øje ikke lige kan se....Det er ihvertfald min opfattelse af et Macro billede...