The Shawshank Redemption
Boondock saints
Jay and Silent Bob strike back (bedste komedie nogensinde lavet)
Pirates of the Caribbean
Star Wars
Top 5 - Bedste film ever!
-
-
Okay, nu skal vi have nogle rigtig gode og sjove film på banen
1: Napoleon Dynamite! (Humorens kongefilm, den er så sort!)
2: Kung Pow (Den film er altså også bare federe end fed, skal ses, om man kan lide kampfilm eller ej)
3: Tenacious D - The pick of destiny (Kan man lide Jack Black skal den ses)
4: Nacho Libre (Kan man lide Napoleon Dynamite og Jack Black, så skal denne film også ses!)
5: Blackball (En måske knap så kendt film, men syntes imo at den er rigtig fed) -
1. WAYNES WORLD 1+2! BEST MOVIES EVER!:P
2. LOTR
3. Pirates of the Carribean
4. Ace Ventura:P
5. Løvernes Konge 1+2+3:P -
Tjah.. Mine må være således:
1. American History X
2. Ghost Rider
3. X-men
4. Saw (alle 3)
5. Ice Age -
Quote
Originally posted by tRuz
Fight Club
The Boondock Saints
Shawshank Redemption
Gladiator
Gangs Of New York
..
Og så kommer sådan noget som Harry Potter, LOTR, Pirates og den slags, som altid er godt at se.Synes jeg også er en god film
-
Quote
Originally posted by Jacorik
Synes jeg også er en god filmSynes jeg ikke, men friskt at man tør indrømme det.
-
- Hybridmanden (Cableguy)
- Evigt solskin, i et pletfrit sind (Eternal sunshine, of a spotless mind)
- Platoon
- Blinkende Lygter
- Jeg, mig og Irene (Me, myself and Irene)Ovenstående er nogle af de bedste film jeg har set, og har nok set hver af ovenstående mindst 10 gange. Var desværre ikke plads til Boondock Saints, selvom det er en utrolig fed film.
Skal nævnes andre gode film, så er alle Olsenbanden også klart nogle der skal med. Andre gode film:
- Dude, where's my car
- I robot
- The Truman Show
- Ghostbusters
- Matrix triologien
- LOTR triologien.
- Harry Potter (1'eren var dog lidt tam)
- Die Hard filmene -
1. Band of Brothers
2. Shooter
3. Dead Silence
4. V for Vendetta
5. SAW trilogien
Dernæst The Fast And The Furious flimene, Matrix trilogien osv. -
The Shawshank Redemption
Fear and Loathing in las vegas
Clockwork Orange
Dr. Strangelove
Full Metal Jacket
Requim for a Dream
Braindead
A Nightmare Befor Christmass
The Rocky horror Picture show
Strangers on a Train
Psycho
The Shining
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Ghost World
Lost in translation
Caddyshack
Groundhog Day
Reservoir Dogs
True Romance
Kill Bill Vol.2
Tombstone
Young Guns
3000 Miles to Graceland
The Untouchables
Scarface
Alien
Aliens
Terminator
Terminator 2
The Abyss
Edward ScissorhandsSorry sorry.. sorry... jeg har bare så fandens svært ved at stoppe når jeg begynder at sedde og tænke på alle de fede film jeg elsker.. skal nok stoppe nu
Fed7haS
-
Jeg er ikke 100% sikker på rækkefølgen, men her kommer de:
1 - Saving Private Ryan (Nok den film, der er bedst lavet, og ikke mindst realistisk, meget stemningsfuld)
2 - Fight Club ( Masser af geniale pointer, den er dog meget underlig til tider)
3 - South Park, større, længere, ucensureret (Den er bare HAMMERFED på alle måder)
4 - Die Hard (Bedste actionfilm overhovedet! 2'eren er alt for...typisk, 3'eren er fin)
5 - Rush Hour (Genial, Chris Tucker's skuespil er bare så kanongodt)
Et par stykker, som ikke kunne komme ind på top-5 :
Borat (Glimrende film, der desværre skulle ha' holdt den fede humor hele vejen igennem, hvilket den ikke formåede)
Monsters Inc. (Godt lavet, sjov og en masse fede monstre)
P.O.T.C. (2'eren og 3'eren har bare meget lidt af det, der gjorde 1'eren fed. Jack Sparrows forræderiske adfærd var mere en gimmick i 2'eren)
-
Det er godt nok svært. Ser rigtig mange film, og har en bred filmsmag, men et bud ku' være
1: Heat
2: Ringenes Herre
3: Star Wars
4: Sin city
5: Gladiator -
Quote
Originally posted by Brition
Synes jeg ikke, men friskt at man tør indrømme det.
Der er nogle gode scener ind imellem men selve historien og handlingen er noget lort der er bare de der hmm specielt gode scener ind imellem
-
computergrafikken er rigtig dårligt lavet, men hva faen, det er jo heller ikke der pengene skal bruges
-
Der er skrevet lidt tidligere, men jeg vil nøjes med at skrive en 5 gode film jeg synes om.
Som nævnt før: Spawn (Kæft jeg var sur over der aldrig om en 2er)
V for Vendetta the(kæft jeg elsker V i den film, genialt skuespil)
Ali G, Indahouse.. Kan se den igen, og igen og så de største latterkramper.
The scorpion King.
Apocalypse Now. -
con air var helt klat min yndling film har set den til udødlighed.
men dem er jo efterhånden gammel og der er kommet så
mange gode nye film.1: ringnes herre
2: herry potter
3: saw
4: girls interubt (staves)
5: underworld -
Quote
Originally posted by BuEn
Der er skrevet lidt tidligere, men jeg vil nøjes med at skrive en 5 gode film jeg synes om.Ali G, Indahouse.. Kan se den igen, og igen og så de største latterkramper.
The scorpion King.Det var top 5, ikke bottom 5 /joke
-
The Prestige
Godfather
Star-Wars
Matrix
American PieDet er vist sådan ca. sådan min liste ser ud.. Mega gode film alle sammen:)
-
Quote
Originally posted by DeH
The Prestige
Godfather
Star-Wars
Matrix
American PieDet er vist sådan ca. sådan min liste ser ud.. Mega gode film alle sammen:)
Den er også voldfed
-
Quote
Originally posted by Svan
Den er også voldfed
Hell Yeah.. Total uforudsigelig film.. Men herre fed.. har set den 3-4 gange:) -
Vil dog sige man bare sidder og tænker wtf?!!!??!
Overraskelse på overraskelse fuldkommen vanvittigt, hvad er oddsene for at han har en enægged tvilling
Sad bare og tænkt omg...