Mudder kastning.


  • Ja sådan lidt neandertaler style... :P

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Its online.


    Syntes faktisk det går fint. Dog gik visse for langt i racist tråden (orkede ikke den med biler). Men syntes at man skal have lov til at diskuttere om alt lige fra racisme til fransk.


    Der er desværre visse personer, som skal skriver lige fra posen, og det er ikke altid godt.
    Som sagt TÆNK før taler, eller TÆNK før skriver


    Nothing more to say, then its online.

  • Jeg synes faktisk at de fleste diskussioner bliver holdt i et nogenlunde sobert niveau. Ind imellem er der nogle der kommer med en temmelig dum udtalelse, men de får det som regel også at vide af andre brugere.


    Der skal være plads til at diskutere, også selv om det bliver lidt højrøstet indimellem. Så længe man ikke bruger sætninger som "du er et d*mt sv*n og din mor er en..." osv så går det squ nok.


    Jeg har selv diskuteret med nogle stykker i f.eks. tråden om ungdomshuset i foråret, hvor bølgerne gik lidt højt, men jeg mener ikke der var de store problemer. Sådan er diskussioner når der er følelser involveret og det har da en charme.


    Vi har en god portion selvjustits og et "sikkerhedsnet" af mods og det mener jeg fungerer ret godt.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Originally posted by dwmc
    Er det bare mig eller er tweak blevet mere og mere et mudder kastnings forum??
    Der er sgu mange tråde der ender med at folk mere eller mindre "går amok" .


    Er det bare mig eller hvad??


    Vh Dwmc


    Helt enig i det er gået ned!


    Hertil skal man endelig ikke forsøge at efterspørge noget iden man selv undersøger sager til mindste detajle. Ellers rakkes man totalt ned og får at vide man er en n00b!

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Helt enig i det er gået ned!


    Hertil skal man endelig ikke forsøge at efterspørge noget iden man selv undersøger sager til mindste detajle. Ellers rakkes man totalt ned og får at vide man er en n00b!


    Har man ikke selv gidet at forsøge at finde svar på et eller andet så kan man ikke forvente at andre gider gøre det for en. Hvorfor skulle jeg bruge 5 min på at finde et svar når vedkommende der spørger ikke har brugt det.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg kan kun gentage hvad jeg skrev tidligere i denne tråd, men vil så også lige tilføje, at der også er folk der skal overveje hvordan de selv tiltaler andre brugere. Det nytter ikke noget at klage over niveauet, hvis man ikke selv bidrager til det positivt, og i stedet tiltaler folk som var det en havnearbejder der gjorde det.


    Selvom der er mods og admins, så betyder det jo ikke, at I som brugere skal fralægge jer ethvert ansvar, for det er stadig jer der har ansvaret for, at I overholder reglerne og tiltaler andre ordentligt ;)

  • Quote

    Originally posted by dna


    Har man ikke selv gidet at forsøge at finde svar på et eller andet så kan man ikke forvente at andre gider gøre det for en. Hvorfor skulle jeg bruge 5 min på at finde et svar når vedkommende der spørger ikke har brugt det.


    - Anders


    Hvis man ikke ønsker at bidrage i en tråd med noget relevant udover "google er din ven" så bør man springe let og elefant over tråde og holde sine kommentarer derfra ;)


    Der er alt for mange der ikke acceptere et "OT frabedes"

  • Quote

    Originally posted by bublegum


    Hvis man ikke ønsker at bidrage i en tråd med noget relevant udover "google er din ven" så bør man springe let og elefant over tråde og holde sine kommentarer derfra ;)


    Der er alt for mange der ikke acceptere et "OT frabedes"


    Jeg er så af den mening at det hører til almindelig pli og opdragelse at man gør ihvertfald et lille forsøg på selv at finde svar på et spørgsmål/problem før man udnytter andres velvilje til at finde svarene.
    Ellers daler kvaliteten i takt med at antallet af ligegyldige tråde stiger. Og folk gider squ ikke svare på sådan noget.


    Derfor vil jeg fortsat skrive i en tråd ting som "Google er din ven" hvis det kan lykkes mig (som ikke er nogen ørn til det) at finde et svar til et givent problem ved at søge på de mest oplagte søgeord.


    Jeg mener desuden ikke at sådan nogle indlæg er OT men derimod forsøg på at få en person til selv at gøre en indsats.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Synes helt klart at siden visse personer er blevet sparket ud fra tweak.dk, er det blevet MEGET MEGET bedre. Helt klart. :cheers:


    Så kan der altid være et par gange hvor nogen lige skal mindes omkring § § § ...


    men ellers er det blevet meget hyggeligere efter en rensning af "userdatabasen"... :cheers:


    Mods/Admin :9xo

  • Der er så tilgengæld også tit folk som lægger op til mudderkast...


    f.eks. det sidste svar i denne tråd: http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=85624&sid= giver mig lyst til at skrive en pm til pågældende bruger - men jeg har efterhånden set mange af de der næsvise svar fra ham - så gider ikk spilde min tid på at smide en pm...


    Men ja - kvaliteten er dalet samtidig med at folk bliver mere og mere næsvise - hvilket også gør, at jeg faktisk ikk gider at skrive på tweak mere - jeg tjekker det kun en gang imellem - for jeg ved at der er nogen, bl.a. ham fra den tidligere omtalte tråd, bare kan ødelægge min dag - selvom det er online..


    Folk kan sige at jeg er sørgelig fordi jeg tager mig af hva folk skriver til/om mig herinde, men det kan de gladeligt gøre - for jeg ser det nok ikk - selectiv læsning er genialt... :9xo


    EDIT: - http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=85643&sid= igen er han meget ubehøvlet og næsvis... Han er den slags brugere der gør man ikk har lyst til at skrive på tweak - for man ved at man får lort tilbage i hovedet hvis man beder ham om at bruge google, hvilket han tydeligvis ikk kan, eller gider, eller kommer med en alternativ løsning på hans problem...

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

    Rettet en gang, sidst af klovnemanden ().


  • det vil da og så være ret nedern hvis det blev sårn. men det kan jo være den sidste udvej og jeg gentager SIDSTE

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Tjaa, tweak er ikke hvad det har været, mudderkastning eller ej.


    Ting ændrer sig jo. Så kan man jo bare glæde sig over hvordan det er nu, og evt være med til at ændre det til noget endnu bedre.


    Jeg tænkter tit om folk herinde i den yngre ende af skalaen at de er utrolig naive o.lign. men hvad pokker...sådan har jeg jo også selv været. De tænker sikkert om mig at jeg er en gammel dødbider.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------