Helt enig i at den gamle originale exorcisten er fed...synes den er lavet på den fedeste måde og den kommer virkelig ind under huden på een...
kan kun anbefales!!!

Fedeste nyere gyserfilm?
-
-
Den mest uhyggelige / creepy / nasty film jeg meget længe har set er Silent Hill. Den er virkelig gal.
-
Der er selvfølgelig også trilogien om Hannibal Lechter, og han kannibalisme. dejlig meget blod.
-
Originally posted by Freakshow
Den mest uhyggelige / creepy / nasty film jeg meget længe har set er Silent Hill. Den er virkelig gal.Jeg vil ikke kalde silent hill uhyggelig, den er skummel, den har et utrolig fed skummel stemning hele filmen igennem.
-
Originally posted by Fino
Jeg vil ikke kalde silent hill uhyggelig, den er skummel, den har et utrolig fed skummel stemning hele filmen igennem.
Ja ok du har nok ret. Det eneste tidpunkt jeg fik et chock i den var da hovedpersonen stødte ind i en skraldespandMen ja, der er en virkelige skummel stæmning gennem hele filmen, mine nakkehår strittede ud til alle sider
-
Originally posted by Slacker
Jeg synes den var superfed. Tror dog de piger der sad ved siden af mig i biffen synes det var halvsært jeg sad og døde af grin flere gange i løbet af filmen..Haha okay
Så det er måske mere end komedie end thriller?
-
Originally posted by Macimuz
Synes den var en ret flad oplevelse, men smag er jo forskelligHelt enig.. Den var død syg og mega underlig..
-
SPOILER SPOILER SPOILER
Texas Chainsaw Massacre The Begining, endelig en film hvor det gode ikke vinder til sidst......
-
syntes at saw filmene er rigtig fede men ikke noget der som sådan får pulsen op og køre syntes det er rigtig svært og finde en ordentlig gyser hvor man bare er spændt i hele kroppen af skræk.. måske er det fordi man er blevet ældre og ikke bliver skræmt på samme måde som da man var barn..!!
-
Originally posted by nonsens
syntes at saw filmene er rigtig fede men ikke noget der som sådan får pulsen op og køre syntes det er rigtig svært og finde en ordentlig gyser hvor man bare er spændt i hele kroppen af skræk.. måske er det fordi man er blevet ældre og ikke bliver skræmt på samme måde som da man var barn..!!Så skulle du måske se Dead Silence.. Har lige set den.. Fuck den er skræmmende syg!
I slutningen, kan man faktisk se at dukken fra SAW filmene, er med i den..
Det samme er Donnie Wahlberg, også som politibetjent.
-
Originally posted by X-Man
SPOILER SPOILER SPOILERTexas Chainsaw Massacre The Begining, endelig en film hvor det gode ikke vinder til sidst......
Igen.. Dead Silence.
-
Originally posted by Spyro
Så skulle du måske se Dead Silence.. Har lige set den.. Fuck den er skræmmende syg!
I slutningen, kan man faktisk se at dukken fra SAW filmene, er med i den..
Det samme er Donnie Wahlberg, også som politibetjent.
jamen så må jeg prøve og se den. kan være det er noget.
-
Originally posted by nonsens
jamen så må jeg prøve og se den. kan være det er noget.Ja gør det, den kan klart anbefales!
Donnie spiller kanon i den film!