QuoteOriginally posted by puma99dk|
hehe, ja i know but life is hard sometimes ellers få en af dine ejne veninder til at være som mig
det vil jeg så gøre nå, men undskyld for ot
hehe, ja i know but life is hard sometimes ellers få en af dine ejne veninder til at være som mig
det vil jeg så gøre nå, men undskyld for ot
QuoteOriginally posted by Lemon
Håber virkelig jeg misforstod den der
det var lidt menningen den skulle misforstås hehe
ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele
du ville blive heteroseksuel igen sekundet efter du havde mødt mig
må jeg også spørge om din yndlingsfarve?
Er der en mod. der ændrer trådnavn til "Hjerteflimmer" ?
Det er åbenbart meget populært at diskuterer puma99dk|’s seksualitet, så jeg vil da lige komme med et input her. Er taget fra hans profil er på siden.
QuoteGender: Male
Men hvis puma99dk|’s er en mandlig-kvindelig-lesbisk så skal den/han/hun da også bare have lov til det.
QuoteOriginally posted by Tha Priest
Det er åbenbart meget populært at diskuterer puma99dk|’s seksualitet, så jeg vil da lige komme med et input her. Er taget fra hans profil er på siden.
Men hvis puma99dk|’s er en mandlig-kvindelig-lesbisk så skal den/han/hun da også bare have lov til det.
ja har jeg ik ændret da jeg har overtaget min bror's bruger herinde :O, men igen kan jo huske alt, eller???
QuoteOriginally posted by Tha Priest
Det har han ændret. Det kan da også godt være han har ændret sit navn og det der hænger ned
Jeg tillader mig at tro at det navn der står i en pm jeg har fået i forbindelse med en handel er det rigtige
ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele
Okaey.. skulle bare lige forstå det ordenlig.. Forstå mig nu ret. har intet imod at du er til piger
Har en del faktisk
Ori (tja kig mit nick )
Svin (don't ask, men lystrer efter det)
Villadsen (Efternavn)
V (Look above)
Skat (Lille joke mig en kammerat har kørende)
QuoteDisplay MoreOriginally posted by origin
Har en del faktisk
Ori (tja kig mit nick
)
Svin (don't ask, men lystrer efter det)
Villadsen (Efternavn)
V (Look above)
Skat (Lille joke mig en kammerat har kørende)
sjælendt efternavn, jeg havde en klasse kammerat ved det efternavn, Thomas Villadsen..
QuoteOriginally posted by Firedog
sjælendt efternavn, jeg havde en klasse kammerat ved det efternavn, Thomas Villadsen..
Hmm hehe jeg TROR faktisk Origin har signeret nogle af sine billeder Thomas Villadsen
QuoteOriginally posted by Slacker
Hmm hehe jeg TROR faktisk Origin har signeret nogle af sine billeder Thomas Villadsen
seriøst?!?!
han er en trucker type sidst jeg så ham..
QuoteOriginally posted by D-Zs
Er der en mod. der ændrer trådnavn til "Hjerteflimmer" ?
først når jeg har fået svar på mit spørgsmål om yndlingsfarven, så kan vi godt skifte
QuoteOriginally posted by Firedog
seriøst?!?!
han er en trucker type sidst jeg så ham..
jep det er mit name.. og bliver faktisk også kaldt Tom Wild af en kammerat og siger jeg er trucker.. rimelig fucked up verden..
De kalder mig Ho...
mine kælenavne er...
vinz - grundet mit efternavn
nørd - ja det siger sig selv
Min bedre halvdel kalder mig Basse, ved ikke lige hvorfor men det er IKKE fordi jeg er overvægtig jeg er nærmere lidt undervægtig.
Blandt venner går jeg under navne som: Icemann ( Kimi Raikonnen ) - Schumacher ( Måske fordi jeg kører i en rød racer )
QuoteOriginally posted by |Henrik|
Min bedre halvdel kalder mig Basse, ved ikke lige hvorfor men det er IKKE fordi jeg er overvægtig jeg er nærmere lidt undervægtig.
Blandt venner går jeg under navne som: Icemann ( Kimi Raikonnen ) - Schumacher ( Måske fordi jeg kører i en rød racer )
Minder mig om, at jeg gik under navnet Indurien (eller hvordan ham cykelrytterens navn nu staves) tilbage i folkeskolen og handelsskolen.
Blir kaldt DD eller Dalum på min efterskole (efternavn).
Hjemme i Hørsholm bliver jeg kaldt Castan.
Kærstens citater: Puttemus, skat, humpe (fordi jeg har slået min fod og humper rundt. I må endelig ikke misforstå den :D), baby, Bulder, Christian, Krølle, Handi (fordi jeg gik med krykker da jeg havde slået min fod.), geek, noob, nørd, freak, dejlige <3.
QuoteOriginally posted by Freakshow
Blir kaldt DD eller Dalum på min efterskole (efternavn).
Hjemme i Hørsholm bliver jeg kaldt Castan.
Kærstens citater: Puttemus, skat, humpe (fordi jeg har slået min fod og humper rundt. I må endelig ikke misforstå den :D), baby, Bulder, Christian, Krølle, Handi (fordi jeg gik med krykker da jeg havde slået min fod.), geek, noob, nørd, freak, dejlige <3.
Sjovt din kæreste kan ord som noob