Originally posted by puma99dk|

hehe, ja i know but life is hard sometimes ellers få en af dine ejne veninder til at være som mig :T

det vil jeg så gøre :cheers: nå, men undskyld for ot :P :oops:

ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele :)

du ville blive heteroseksuel igen sekundet efter du havde mødt mig :razz: :roller: må jeg også spørge om din yndlingsfarve? ;) :)) :$

• Det er åbenbart meget populært at diskuterer puma99dk|’s seksualitet, så jeg vil da lige komme med et input her. Er taget fra hans profil er på siden.

Men hvis puma99dk|’s er en mandlig-kvindelig-lesbisk så skal den/han/hun da også bare have lov til det.

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

Originally posted by Tha Priest
    Det er åbenbart meget populært at diskuterer puma99dk|’s seksualitet, så jeg vil da lige komme med et input her. Er taget fra hans profil er på siden.

Men hvis puma99dk|’s er en mandlig-kvindelig-lesbisk så skal den/han/hun da også bare have lov til det.

ja :oops: har jeg ik ændret da jeg har overtaget min bror's bruger herinde :O, men igen kan jo huske alt, eller???

Originally posted by Tha Priest
    Det er åbenbart meget populært at diskuterer puma99dk|’s seksualitet, så jeg vil da lige komme med et input her. Er taget fra hans profil er på siden.

Det har han ændret. Det kan da også godt være han har ændret sit navn og det der hænger ned :))
    Jeg tillader mig at tro at det navn der står i en pm jeg har fået i forbindelse med en handel er det rigtige :))

ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele :)

Okaey.. skulle bare lige forstå det ordenlig.. Forstå mig nu ret. har intet imod at du er til piger :)

• Har en del faktisk

Ori (tja kig mit nick :P )

Svin (don't ask, men lystrer efter det)

Villadsen (Efternavn)

V (Look above)

Skat (Lille joke mig en kammerat har kørende)

• sjælendt efternavn, jeg havde en klasse kammerat ved det efternavn, Thomas Villadsen.. :)

Originally posted by Firedog

sjælendt efternavn, jeg havde en klasse kammerat ved det efternavn, Thomas Villadsen.. :)

Hmm hehe jeg TROR faktisk Origin har signeret nogle af sine billeder Thomas Villadsen :))

Originally posted by D-Zs
    Er der en mod. der ændrer trådnavn til "Hjerteflimmer" ? :))

først når jeg har fået svar på mit spørgsmål om yndlingsfarven, så kan vi godt skifte ;) :))

Originally posted by Firedog

seriøst?!?!
    han er en trucker type sidst jeg så ham.. :O

jep det er mit name.. og bliver faktisk også kaldt Tom Wild af en kammerat og siger jeg er trucker.. rimelig fucked up verden..

• Min bedre halvdel kalder mig Basse, ved ikke lige hvorfor men det er IKKE fordi jeg er overvægtig jeg er nærmere lidt undervægtig.

Blandt venner går jeg under navne som: Icemann ( Kimi Raikonnen ) - Schumacher ( Måske fordi jeg kører i en rød racer ) :D

Originally posted by |Henrik|
    Min bedre halvdel kalder mig Basse, ved ikke lige hvorfor men det er IKKE fordi jeg er overvægtig jeg er nærmere lidt undervægtig.

Blandt venner går jeg under navne som: Icemann ( Kimi Raikonnen ) - Schumacher ( Måske fordi jeg kører i en rød racer ) :D

Minder mig om, at jeg gik under navnet Indurien (eller hvordan ham cykelrytterens navn nu staves) tilbage i folkeskolen og handelsskolen.

• Blir kaldt DD eller Dalum på min efterskole (efternavn).
    Hjemme i Hørsholm bliver jeg kaldt Castan.
    Kærstens citater: Puttemus, skat, humpe (fordi jeg har slået min fod og humper rundt. I må endelig ikke misforstå den :D), baby, Bulder, Christian, Krølle, Handi (fordi jeg gik med krykker da jeg havde slået min fod.), geek, noob, nørd, freak, dejlige <3.

Originally posted by Freakshow
    Blir kaldt DD eller Dalum på min efterskole (efternavn).
    Hjemme i Hørsholm bliver jeg kaldt Castan.
    Kærstens citater: Puttemus, skat, humpe (fordi jeg har slået min fod og humper rundt. I må endelig ikke misforstå den :D), baby, Bulder, Christian, Krølle, Handi (fordi jeg gik med krykker da jeg havde slået min fod.), geek, noob, nørd, freak, dejlige <3.

Sjovt din kæreste kan ord som noob :P

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB