• Hmm.. Menes der kæle- eller øgenavne? :))


    Em@il - Da jeg boede i US, kunne folk ikke udtale mit fornavn "Emil", så det blev til em@il...
    Pat-Man - Fordi min brystmuskulatur er større end gennemsnittet...
    Clark Kent - Fordi en fuld chick blev ved med at sige at jeg lignede Superman til en fest, og så har det bare hængt ved...

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Hmm.. Menes der kæle- eller øgenavne? :))


    Em@il - Da jeg boede i US, kunne folk ikke udtale mit fornavn "Emil", så det blev til em@il...
    Pat-Man - Fordi min brystmuskulatur er større end gennemsnittet...
    Clark Kent - Fordi en fuld chick blev ved med at sige at jeg lignede Superman til en fest, og så har det bare hængt ved...


    I bund og grund er der vel ikke den store forskel på et øge- og kælenavn? Kælenavn forbinder man typisk med folk som står én mere nær som så.


    Husker også, da min bedstemor endnu levede, at hun drillede mig, når jeg var sårn lidt smågnaven. Så sagde hun altid på sønderjysk: "Nåå Kåkkeman, æ då suu idau". Oversat betyder det "Nå kokkemand (en stor hane), er du sur idag". Så lå jeg altid flad af grin. Kunne ikke være sur på hende, da der intet ondt var i hende. Så fik jeg min 10'er eller 20'er for at gå ned med skraldespanden, og så var jeg glad igen :razz:

  • Hmm


    Dumpen (En tøs jeg snakkede med kaldte mig det :P)
    Panda (Se avartaren)
    Hansen (Mit efternavn)
    Hanne (En ændring af mit efternavn :) )
    Tykke, fede, store (Jeg har store knogler og er rimelig hø :D)
    Hansi (hanzi om du vil, også en ændring af mit efternavn)
    Hannemande (Se overstående :P)


    Der er sikkert flere men jeg har nok glemt dem :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Se! Puma er sgu da en pige, manner!! I er sådan nogle grødhoveder alle sammen !! :))


    Kan også være det bare er for at :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: os... :D


    Ellers har kæresten haxed kontoen til tweak :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by Svan


    Kan også være det bare er for at :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: :crazyeyes: os... :D


    Ellers har kæresten haxed kontoen til tweak :ohmy:


    ja jeg må sige det klares fint nok, Der er god forviring om det nu.
    Men jeg købte da en grafikkorts køler af puma, Og jeg er næsten sikker på der stod et drenge navn bag på. Men det kunne jo selvfølgelig have været kærsten der sendte.


    Nå tilbage til navne
    wulf (Mellemnavn)
    Evil Invader (Kalde navn i spil)

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Navn Adnan


    Banan (Spiste mange bananer i frokostpausen)
    Ado (kæresten og mor der kalder mig det)

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • "Deef" eller "Deefo", meget få der kalder mig det, jeg hader virkelig at blive kaldt det.


    Finseth (mit efternavn) bliver jeg da også kaldt i ny og næ, hvilket jeg ikke har noget imod. :)


  • ka sgu godt forestille mig det.... "kom lige herhen Pixel" eller "ka du ik gå ud med skraldespanden Pixel?"


    men de navne jeg selv har haft...


    Jeg hedder oprindeligt Daniel Jürgensen


    Dan, Danny - mine forældre
    Jøgge - skolen i Sønderjylland, to piger kom op til mig og spurgte om at de måtte kalde mig det... tre dage senere var jeg kendt over hele skolen under det navn :D
    Tiger - en eks
    Pus - en anden eks
    Foxx - computerkredsen... bruger det også som nick i spil m.m.
    Computerking - kommer vist af min evne til at fikse enhver computer der har problemer
    Daniel-san - en af min fars gamle kollegaer kaldte mig det konstant.
    Bruderhertz - min søster kalder mig det
    Ryger - siger sig selv
    Steve-o - kommer af diverse stunts og uheld jeg tit lavede, plus et par drikketricks jeg kunne... har dog aldrig lavet hans udgave af bodytequila (snif salt, drik tequila, citron i øjet)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • hmm bliver nok mest kaldt


    Pik... ja Pik som i en dillermand, skal ikke spørge mig hvorfor, jeg kalder min storebror får røv, og min lillebror for dengse.. så det er sådan set lidt en koger dette er blevet sagt i og så holdt ved.


    og jeg er så pikken imellem brødrene.. :P

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hmm bliver nok mest kaldt


    Pik... ja Pik som i en dillermand, skal ikke spørge mig hvorfor, jeg kalder min storebror får røv, og min lillebror for dengse.. så det er sådan set lidt en koger dette er blevet sagt i og så holdt ved.


    og jeg er så pikken imellem brødrene.. :P


    Arj forhåbentligt ik!! :boxed:


  • det var ik min kærste men min bror man :finger: han er ligeså meget geek som mig :)

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    hmm bliver nok mest kaldt


    Pik... ja Pik som i en dillermand, skal ikke spørge mig hvorfor, jeg kalder min storebror får røv, og min lillebror for dengse.. så det er sådan set lidt en koger dette er blevet sagt i og så holdt ved.


    og jeg er så pikken imellem brødrene.. :p


    Håber virkelig jeg misforstod den der :))

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    det var ik min kærste men min bror man :finger: han er ligeså meget geek som mig :)


    Så jeg skal lige ha det helt afklaret, du er af hunkøn og er til piger? :)

  • Quote

    Originally posted by Lemon


    Så jeg skal lige ha det helt afklaret, du er af hunkøn og er til piger? :)


    ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele :)

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|


    ja, why? Gider ik drenge de har jo kun en ting i hovedet jo, så er pigerne bedre selv om jeg ik er den er store tøjshopper så heller computer dele :)


    Skal vi være gode venner? :)

  • Quote

    Originally posted by puma99dk|
    Hehe, Prectar det vil du kunne li var ;)


    men har min crew jeg er sammen med...


    æv, svært at finde pige-venner som dig :P

  • Quote

    Originally posted by Prectar


    æv, svært at finde pige-venner som dig :P


    hehe, ja i know but life is hard sometimes ellers få en af dine ejne veninder til at være som mig :T