Så fandt jeg et gammelt billede, som jeg så ville prøve at fjerne farverne i dele af billedet.
Dette er mit første forsøg så vil gerne høre jeres meninger.
[Blocked Image: http://img299.imageshack.us/img299/1081/billede018acopytj8.jpg]
Så fandt jeg et gammelt billede, som jeg så ville prøve at fjerne farverne i dele af billedet.
Dette er mit første forsøg så vil gerne høre jeres meninger.
[Blocked Image: http://img299.imageshack.us/img299/1081/billede018acopytj8.jpg]
Har selv leget meget med at fjerne farverne fra baggrunden, men synes aldrig selv det bliver helt godt.
Selvom det er godt er meningen at det skal få motivet til at træde mere i frem synes jeg det bliver FOR meget hvis man fjerner farverne helt.
Prøv, i stedet for bare at trække saturation helt i bund, kun at trække den lidt af vejen ned. Sådan at man lige kan ane de naturlige farver fra baggrunden. Det samme har jeg gjort med mit billede til ugens emne.
QuoteOriginally posted by Aagaard1000
Har selv leget meget med at fjerne farverne fra baggrunden, men synes aldrig selv det bliver helt godt.
Selvom det er godt er meningen at det skal få motivet til at træde mere i frem synes jeg det bliver FOR meget hvis man fjerner farverne helt.
Prøv, i stedet for bare at trække saturation helt i bund, kun at trække den lidt af vejen ned. Sådan at man lige kan ane de naturlige farver fra baggrunden. Det samme har jeg gjort med mit billede til ugens emne.
Det vil jeg da prøve at lege lidt med.
Mange tak for din kommentar
Ja, den træder alt for meget frem Ligner at du bar har sat blomsten ind i billedet
Men ellers fint billed...
Jeg synes det er et ret fedt billed..! kan ikke lige forklare hvorfor, synes bare det ser kanon ud
Hvordan vælger I blomsten ud? gør jeg det bliver kanterne på blomsten alt for skarpe.
Jeg har lavet en tut om hvordan det gøres på min blog tag et kig her...
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Jeg har lavet en tut om hvordan det gøres på min blog tag et kig her...
Ja det var denne guide der fik mig i gang.