Var lige en tur på havnen her for 15 min. siden, og hold da op en flot solnedgang.
[Blocked Image: http://img139.imageshack.us/img139/220/solnedgang2bw5.jpg]
Var lige en tur på havnen her for 15 min. siden, og hold da op en flot solnedgang.
[Blocked Image: http://img139.imageshack.us/img139/220/solnedgang2bw5.jpg]
Damn. Virkelig godt billede du har fanget der
Og jeg som grinte lidt for mig selv da jeg så overskriften, og tænkte "Så skulle du se den vi havde her for lidt siden".
Men ja, den der er sgu flot!
Niccce
niice!
vil du ikke skrive dine instillinger på camet da du tog det billede, jeg prøvede her den anden dag, og syntes mit blev meget mørkt... pga lyset
Takker alle..
Nikon D40 55-200mm
Vidde 100mm
ISO-200
Lukker 1/640
f/16
QuoteDisplay MoreOriginally posted by |Henrik|
Takker alle..
Nikon D40 55-200mm
Vidde 100mm
ISO-200
Lukker 1/640
f/16
Kunne man lige få den i 1600-1200 uden kant
QuoteOriginally posted by |KTS|
Kunne man lige få den i 1600-1200 uden kant
Ja da
Dog er bliver det jo så med en anden beskæring.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by |Henrik|
Ja da
Dog er bliver det jo så med en anden beskæring.
Takker mange gange
virkelig nice billede! Elsker at det hele bare er orange!
Afsindigt flot og meget skarpt billede. Virkelig godt Henrik
QuoteOriginally posted by Angelus
niice!
vil du ikke skrive dine instillinger på camet da du tog det billede, jeg prøvede her den anden dag, og syntes mit blev meget mørkt... pga lyset
Se derfor skal man aldrig fjerne sine exif så havde du slet ikke behøvet at spørge
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Se derfor skal man aldrig fjerne sine exif så havde du slet ikke behøvet at spørge
ved godt jeg selv kunne se det, hvis jeg ville men det der var ren dovenskab jeg spurgte efter det hehe
Simpelthen et kanon flot billede !
Jeg ærgede mig virkelig også over at jeg ikke have mit kamera med da jeg var i byen her i nat. For så virkelig den flotteste solopgang og da jeg var på vej hjem ved en 6 tiden var solen godt oppe og landskabet var mega smukt, med noget dis agtigt over en lille sø. Kan slet ikke beskrive det jeg så
Tak igen til jer der er kommet med en kommentar.
Der er ikke Exif i billedet, grundet at det har været en tur igennem Neat Image for at fjerne det minimale støj der var, da jeg ikke tillader støj i sådan et billede.
QuoteOriginally posted by |Henrik|
Tak igen til jer der er kommet med en kommentar.
Der er ikke Exif i billedet, grundet at det har været en tur igennem Neat Image for at fjerne det minimale støj der var, da jeg ikke tillader støj i sådan et billede.
Nå derfor
Du kan smide neat image ind i photoshop som plugin og på den måde beholde exif. Jeg har ikke brugt det i meget lang tid men det er muligt.
Ellers er noise ninja mener jeg det heder også et plugin som er ret nice.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by _WHAT_
Nå derfor
Du kan smide neat image ind i photoshop som plugin og på den måde beholde exif. Jeg har ikke brugt det i meget lang tid men det er muligt.
Ellers er noise ninja mener jeg det heder også et plugin som er ret nice.
Nå for f***** det vidste jeg ikke, men hva der er jo så meget man gudskelov lærer hver dag.