Tweak spillere

  • 7.1 var den sidste beta version, og 1.0 altså den første retail version, som man også kunne købe i butikkerne. Spillet var vel også gratis til og med version 1.5, hvis man altså ejede half-life.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • Quote

    Originally posted by [FDB] FifaFrazer
    7.1 var den sidste beta version, og 1.0 altså den første retail version, som man også kunne købe i butikkerne. Spillet var vel også gratis til og med version 1.5, hvis man altså ejede half-life.


    Til og med 1.6, så vidt jeg ved ;)

  • Det sker stadig jeg spiller cs men det er langt fra så meget som jeg har gjort. Til gengæld bruger jeg en del tid på at udvikle scenen omkring det. Blandet andet igennem mit arbejde på xplayn.com som er Danmarks førende e-sports site.


    CS startede for lige godt 8 år siden, Beta 1 som var første verision kom på nettet 19/6-1999


    Siden da kom en lang række beta versioner og 8/11-2000 kom så version 1 og beta stadiget var slut. Siden er der så kommet en række opdateringer og vi er nu ved version 1.6 som kun har fået meget små opdateringer igennem længere tid.


    Versions liste til dem der syntes det kunne være spændende


    » BETA 1
    » BETA 1.1
    » BETA 1.2/1.9
    » BETA 2
    » BETA 2.1
    » BETA 3
    » BETA 3.1
    » BETA 4
    » BETA 4.1
    » BETA 5
    » BETA 5.2
    » BETA 6
    » BETA 6.1
    » BETA 6.2
    » BETA 6.5
    » BETA 6.6
    » BETA 6.7
    » BETA 7
    » BETA 7.1
    » Version 1.0
    » Version 1.1
    » Version 1.1c
    » Version 1.3
    » Version 1.4
    » Version 1.5
    » Version 1.6

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Spiller ikke så meget for tiden er hoppet lidt på bf2 vognen

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

  • jeg har sommerferie så derfor bliver der spillet en del, så spiller nok en 4 -7 timer om dagen her i ferien :)

    Waanaz : 70 human mage - Azjol-Nerub
    Gnaveren: 50 Night elf hunter - Azjol-Nerub
    Zikito: 34 night elf rogue - Azjol-Nerub
    Sprity: 32 tauren shaman - Twisting Nether

  • Spiller 1.6 på niveau..


    Clanen er http://www.epzylon.dk


    Vi har gamet mod nogle af top holdene i DK og vundet flere..
    Har gamet i 7 år nu, og er stadig lige så bidt af det som dengang..


    Epzylon The Movie udkommer snart, så skal jeg nok smide link til de interesseret..
    Nicket er: nth_


    Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Jeg spiller ca. 2timer every day! :)
    Har været i mange claner ca. 6stks :P
    Ca. mid - high player, add min steam hvis det er : dwarfkiller13


    Btw. Flindt_DK er du ikke 13 år ?? Skal ikke tages som kritik, undrer mig bare over, at når du skriver at du er medi-high gamer.. Snakker du så seriøst gaming?? For uanset hvad, så har man ikke opnået den rette spil forståelse endnu i den alder.. No offence


    /natch

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    For uanset hvad, så har man ikke opnået den rette spil forståelse endnu i den alder.. No offence
    /natch


    haha hvad snakker du om? Vil væde min højre bolle på at jeg kan finde en spiller på 10 år, der kan rive dig godt og grundigt rundt i arenaen.


    /kragh

  • Har selv spillet siden 1.5, og spillede forholdsvist "seriøst" i 1.6 i noget liga værk, men gider ikke sån noget mere, og er desuden gået over til source som jeg hygger mig meget med sammen med en UK clan jeg er med i :)


    Seriøs og skilled 10årig? Arr drop det, det kan ikke lade sig gøre....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Er på efterskole, så kan ikke længere spille, var dog highskill da jeg spillede, og er nu manager for et engelsk hold.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kragster


    haha hvad snakker du om? Vil væde min højre bolle på at jeg kan finde en spiller på 10 år, der kan rive dig godt og grundigt rundt i arenaen.


    /kragh


    Du har tilsyneladende en ret begrænset viden om CS på højt niveau.
    Det er uden tvivl de færreste 10-årige der har nok spilforståelse, modenhed samt intelligens til at kunne spille på et højt niveau.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Btw. Flindt_DK er du ikke 13 år ?? Skal ikke tages som kritik, undrer mig bare over, at når du skriver at du er medi-high gamer.. Snakker du så seriøst gaming?? For uanset hvad, så har man ikke opnået den rette spil forståelse endnu i den alder.. No offence


    /natch


    Jo jeg er 13.
    Derfor kan man jo sagtens være god, MvK har ''Hjulpet'' mig lidt hen ad vejen siden jeg begyndte at spille for 1 år siden! Har så dog ikke spillet i 3 måneder, men er begyndt igen, så er derfor ikke ret god lige nu. Da jeg var i træning var omkring mid-high!


    kragster:


    en 10 årig? Jeg spillede engang på en server(Dust2) hvor der var en 10 årig, han kaldte en flash-bang for en blinder, og B for B site bombested, så nej, 10 årige er ikke specielt gode, og kan umuligt rive natch rundt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p0inT
    Spiller CSS cirka 1-3Timer om dagen. Jeg spiller mest for sjov.
    Men kunne godt tænke mig at være i Clan og alt det der!


    Så er det jo bare at finde en :D man skal dog som nybegynder ikke sætte kravene ret høje, da man skal lære diverse udtryk etc. etc. først, men det er ikke så svært igen...

  • Nu snakker folk mid-high skill, så bliver jeg nødt til at spørge: Snakker i IRC 5on5.css skill, eller 'rigtig' skill?


    Syns der er så stor forskel.. Man kan søge en high kamp og gi dem ultra prygl, for der efter at gå på 5on5.css igen og finde en mid+ der rykker en fuldstændig rundt...


    Vil næsten voge at påstå at dem der kalder sig mid+ / high burde betragtes som et mid hold da der jo immervæk er nogle high hold, der snildt kan rykke dem...


    Spiller selv noget mix osv. for tiden.. satser på at det bliver til en ny clan ingen så længe.. spiller under navnet 'Tom Bergeron' eller 'Schultz'..


  • Kender det skam godt, men altså har været i den højere ende af skalaen... Har spillet esl og esl gathers (mix), derudover deltager jeg sådan set også i clanbase... Dog er disse leagues ikke nogen som stiller nogle krav for at man kan joine... Men for at holde sig nogenlunde i den league skal man have en smule skill...