Nyt drev navn

  • Jeg vil gerne skifte navne ved at af mine drev, men hvis jeg siger: højre klik på denne computer, klikker administration, disk håndterning, vælger skift bogstav sti ved drevet jeg vil ændre navn på.
    Kommer der en liste med drev navne, men det navn jeg vil have er ikke belandt mulighederne.
    Hvordan gør jeg så?

  • Quote

    Originally posted by Brønserud
    Jeg vil gerne skifte navne ved at af mine drev, men hvis jeg siger: højre klik på denne computer, klikker administration, disk håndterning, vælger skift bogstav sti ved drevet jeg vil ændre navn på.
    Kommer der en liste med drev navne, men det navn jeg vil have er ikke belandt mulighederne.
    Hvordan gør jeg så?


    Så er det vel fordi det er i brug i forvejen...

  • Det drev som har det bogstav du vil have skal du bare ændre til noget helt andet, og så kan du vælge den.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Vil bare kalde det "I" for så er jeg fri for at ændre mit ITunes musik, for det var det drevet hed før jeg formateret, ved ikke lige hvorfor det har ændret sig, synes jeg ikke det plejer.

  • Quote

    Originally posted by Brønserud
    Har ikke noget drev der hedder, det som det skal hede, men når jeg vil skifte får jeg en liste på ca 15-20 bogstaver, men det ønskede bogatav er ikke i mellem.


    Måske pga en mp3-afspiller/usbpen eller sådan noget har optaget drev bogstavet. Prøv at koble alle dine usb dreve til og se om en af dem ikke kalder sig I. Og hvis en gør så gå ind og ændre det. :P

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB