Bemærkværdige Screenshots

Originally posted by redrolf
    Admin, Game master de gør nogenlunde det samme.

Det kaldes GM i World of Warcraft? Aldrig hørt om en admin, kun i CS :))

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Originally posted by Claes

Hvilken server var det på? Det ligner sku private server.

Spiller ikke på Private Server.. Det var på The Maelstorm, hedder den vidst. Jeg kan da tage screenshots, af de drinks han har givet mig, samtidig med jeg står sammen med andre eller sådan noget fis, hvis det er så vigtigt ? ;)

Og hvis det var en private server, ville jeg sgu ikke rende rundt i lvl 4, og klarer qs?! :rolleyes:

Originally posted by Lemon

Spiller ikke på Private Server.. Det var på The Maelstorm, hedder den vidst. Jeg kan da tage screenshots, af de drinks han har givet mig, samtidig med jeg står sammen med andre eller sådan noget fis, hvis det er så vigtigt ? ;)

Og hvis det var en private server, ville jeg sgu ikke rende rundt i lvl 4, og klarer qs?! :rolleyes:

Man kan da sagtens spille på x1 blizzlike private servers?

• Jeg har desværre mistet mine Pre TBC screenshots, menen dag hvor jeg grindede i 1000 needles så jeg min Orc warrior pludselig havde et underligt ansigt som jeg ikke kunne identificere.

Først efter TBC udkom fandt jeg ud af at det var et Draenei ansigt som var blevet lagt ovenpå mit normale ansigt.

Så omkring 8 måneder før TBC release havde flere af mine venner + mig selv set hvordan draenei kom til at se ud :)

PS:

Jeg uploadede billederne flere steder men kan ikkke finde dem endnu, men jeg poster screens så snart jeg kan :)
    Det var kun ansigtet der blev udskiftet med en ufærdig version af draenei ansigtet, kroppen lignede sig selv på en prik :)

PPS: Alle troede at jeg havde Photoshoppet det, men de blev klogere blev de (ingen navne nævnt her Dennis og Morten :) )

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet 2 gange, sidst af Malk ().

Originally posted by Simonthk
    hehe, havde faktisk den samme arena rrating et tidspunkt, det er dog egentligt bare ikke så 1337 endda ;)

Det var heller ikke min rating der var 1337, men mine point. :P

Edit: Ikke at min rating var meget bedre.. :))

• Har ingen bemærkelsesvrdige screenshots.. eller jo. men så det måske nogle få blandt 1000 pics
    Fandt dog dette lidt ældre pic her. Syns det mega fedt. Det ser alt for sjovt ud med Taurens på Turtlemount :D[Blocked Image: http://peecee.dk/resize.php?id=55565]

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Man kan da sagtens spille på x1 blizzlike private servers?

Sikkkert.. skal jeg ikke kunne sige.. men det her er nu på en rigtig server :) Som om jeg ville gide at bruge tid på at fuppe jer? :P

• De billeder er 100% ægte.
    Da jeg stod ude foran Karazhan her i weekenden, så stod der sørme en GM, han bar det blå/sorte outfit - anyways, da han smuttede lavede han sig om til sådan en demon der og forsvandt - folk fik sig noget af et chok :crazyeyes:

Hehe ja det er fra mount hyjal i de gamle dage hvor man ku snige sig derind uden at få den der nomansland debuff :/

Det var tider :crazyeyes: Alle gik bare amok, når de så man var inde i Hyjal :))
    Sikkert pga. der er lavet nogle film med folk på private servers, hvor de kan købe epic items fra en NPC som står derinde..

Edit:
    Der står ingen NPC som sælger epic items derinde.. Ved ikk rigtigt hvordan det er lavet?
    Det eneste som er derinde, er nogle få lvl 4-5 spiders. Og der er et par stykker i hele Hyjal :)

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().