Steelsound 5H v2 vs. Speed-link medusa pro gamer

  • Ja, som overskrift. på tide at prøve noget andet end diverse "bambussæt" jeg har smidt 100-150 kr. efter :)
    De skal bruges til gaming, og kun det. FPS spil, hvor det ville være nice at kunne høre hvorfra folk skyder og løber.
    De skal også være behagelige at bruge i længere tid.


    Umiddelbart er de 2 mit bud, men andre i en 400-600 kr. klassen?

  • Kender ikke Medusa, men ved SteelSound 5H v2, har lige så mange fejl som v1.. og det var ikke så lidt.


    Køb hellere et sennheiser :-)

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

    Rettet en gang, sidst af Elegance ().

  • Quote

    Originally posted by Elegance
    Kender ikke Medusa, men ved SteelSound 5H v2, har lige så mange fejl som v1.. og det var ikke så lidt.


    Køb hellere et sennheiser :-)


    ja tag sennheiser

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Tag dog et icemat siberia.. der følger også mic. med! Rigtig nice Headset!


    EDIT - Har det selv! :P

  • Quote

    Originally posted by Flindt_DK
    Tag dog et icemat siberia.. der følger også mic. med! Rigtig nice Headset!


    EDIT - Har det selv! :P


    ja kunne vedkomne, men synes deres kvalitet ikke er optimal :oops:

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Nu ved jeg ikke hvilke fejl han finder i 5Hv2 bruger dem selv konstant og de er super gode og lyden lever op til rimelig gode sennheiser bøffer også har de også mic.


    Der er heller ingen tvivl om at de er noget bedre en icemat.


    Når det er til fps spil så er 5Hv2 toppen af poppen og faktisk bedre end selv gode sennheiser da de er mere optimeret til det. Har selv HD595 og til fps der er lyden bedre i 5Hv2 men til musik vinder sennheiser uden tvivl, dermed LANGT fra sagt et 5Hv2 er dårligt.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • På hvilken måde er 5H v2 bedre til FPS spil?


    Har det selv, men bruger mit PC160 fra sennheiser... Og forresten... Kan meddele dig om at mange af de PROS i 1.6 sidder og bruger sennheiser, og de pros i source mest bruger razer eller sennheiser DJ.


    Fejlen i 5H v2 er at nogen gange failer lyden i den ene side, også skal man lige rette på stikket også virker det igen.


    Siger heller ikke 5H v2 er et dårligt headset, bare dårlig kvalitet!
    SteelSeries er et opreklameret produkt, lidt lige som G-star og samsoe samsoe er når det gælder tøj!
    SteelSeries har langt fra lige så god kvalitet på deres ting(udover musemåtterne) som mange af deres "fjender" har i samme prisklasse.

    Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.5 @ Cooler Master Hyper TX3
    Gigabyte P35-DS3
    Inno3D 8800GTS 320MB @ stock cooler
    2x 1GB Corsair TwinX PC6400 4-4-4-12
    OCZ PowerStream SLI-Ready 600W
    WD 250GB 7200rpm 16mb
    Antec P182

    Rettet en gang, sidst af Elegance ().

  • Nu har jeg prøve begge de sæt som du spørger til.


    Og af de 2 så synes jeg klart bedst om Steelsound 5H v2.


    Jeg har Ikke haft nogle problemer med mit Steelsound 5H v2 overhovedet.

  • Plantronic Headset DSP 500 <-- Det headset ved man hvad er(fik det selv leveret her i tirsdags) ;) Købte osse deres nye model DSP-550 men de passer sku ikke rigtigt til mig fik ond i ørene efter ½ time ;U

  • har et par senheizer hd515 til musik og et sæt steelsound 5h til fps. men micen i 5h er træls min brummer som en galt med mindre den drejes lidt på og så er der noget med drivere der ikke er alt for fede.. men lyden i spil er fenomenal..



    hygge